Jij denkt dat die mensen werkenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Beetje witheet in je Toyota Aygo een topicje maken omdat je elke keer van de weg geseind wordt door AMG S63 coupes.
Had je maar moeten werken kut, dan had je die auto ook aan kunnen schaffen.
Welke vorm van werken het dan ook is; met zo'n uitkerinkje van á 1000 per maand kom je er niet, dan zul je (zwart) bij moeten klussen, dat reken ik ook tot werk.quote:
Ditquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:13 schreef KREEFTx het volgende:
Niet in je s klasse met grote lichten seinen zodat de lagere klasse weet dat ze plaats moeten maken
Als ze die uitkeringen wat hoger maakte …quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Welke vorm van werken het dan ook is; met zo'n uitkerinkje van á 1000 per maand kom je er niet, dan zul je (zwart) bij moeten klussen, dat reken ik ook tot werk.
Alsof ik er zoeen zou willen hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Beetje witheet in je Toyota Aygo een topicje maken omdat je elke keer van de weg geseind wordt door AMG S63 coupes.
Had je maar moeten werken kut, dan had je die auto ook aan kunnen schaffen.
Oke ja maar ik kan er niks aan doen dat jij ziek in je hoofd bent, je krijgt geen gratis consult van mij het is nu buiten werktijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Alsof ik er zoeen zou willen hebben.
Ammenooitniet.
De dag dat ik alleen nog maar een Duitser kan kopen, lever ik mijn rijbewijs in.
Of het nou een Audi, BMW, Mercedes, Porsche of VW is.
Ik koop nog liever een Hyundai. Of zelfs een Kia.
Nou ja, het is dan misschien geen Civic, waar ik er ook 2 van gehad heb, maar een Jazz is ook een Honda.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Oke ja maar ik kan er niks aan doen dat jij ziek in je hoofd bent, je krijgt geen gratis consult van mij het is nu buiten werktijd.
Jou in de weg zitten met hun kansloze gekeutel in een electrische trutmobiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:11 schreef Welfareboy het volgende:
Ik wil beetje racen met mijn waggie zitten al die mongolen op de weg wat ze doen mag joost weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |