Is wel gaafquote:
!!!!!quote:
Niet eens gemerkt dat darkie niet gestreamd heeftquote:
Hier op mobiel ineens niet meer...cannot be played in your browserquote:
Hoi suzi, alles goed?quote:
whutquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hier op mobiel ineens niet meer...cannot be played in your browser
quote:
Dank je, ik had er ook wel lol in om hem te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jazeker. moest je nog complimenteren voor het zwemappartement!
Ja dat werkte hiervoor wel alleen dan bleef die roze balk in beeld. Niet zo'n probleem maar toch stoort hetquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
maar als je toch mobiel luistert, dan kun je misschien gewoon die player van de website gebruiken met full screen knopje?
Ik heb jou en Schakel een beetje gemist.quote:
dat is wel lief.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb jou en Schakel een beetje gemist.
Ik jou ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb jou en Schakel een beetje gemist.
Je had je in het tuinhuisje verstopt.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Heeft die kip nou 2 badeendjes in de handen?quote:
Salzburg, Oostenrijk ergens...exacte plaats weet ik zo even niet meer maar zag ik op de website.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
waar is dit feestje eigenlijk, enig idee?
volgens mij zijn het eieren en laat hij die bijna vallenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft die kip nou 2 badeendjes in de handen?
bij mario op de berg gewoon!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Salzburg, Oostenrijk ergens...exacte plaats weet ik zo even niet meer maar zag ik op de website.
Boh pizza diavolaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:07 schreef suzi1 het volgende:
ooo kunnen we daar vertoeven en zn mutti voor ons koken
Schhakel houdt alleen maar van pozza's.quote:
Das hetzelfdequote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schhakel houdt alleen maar van pozza's.
Ja maar ook geen slaapmuziek.quote:
Zou handje opsteken nuquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel in het publiek willen staan hoor
Ik ben een ouwe lul met mijn muziek smaak.quote:
En zo hebben we allemaal een afwijking.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa jij bent meer van de ouwe lullen wiebel
Goede vraagquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom draaien die dj's zonder koptellie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:24 schreef suzi1 het volgende:
mn nieuwe speakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die is aanwezig
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Het zal wel een ander nummer zijn dan waar ik aan denk.quote:
dat denk ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel een ander nummer zijn dan waar ik aan denk.
Kirby!quote:
quote:
Ik wist wel dat je daar op doelde.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga even tuinhuizen en mijzelf verlichten!
Ik ga mee.quote:
You can't hurrie love.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
you can't stop me nooow
no you can'ttttttt
En sing a ling.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
my heart goes bompompbompompaadaaa
In the stil of the night.quote:
Niet geprobeerd, maar het zijn er heeeeeelveeeel op een rijquote:
woow! netjesquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, maar het zijn er heeeeeelveeeel op een rij
Ben gewandeld van Kijkduin naar Scheveningen en dan tram terug.
ja begin je automagisch te wiebelen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Ze mogen wel epilepsie waarschuwing geven bij de stream eigenlijk
Op het puntje van m'n stoelquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja begin je automagisch te wiebelen?
Scooter?quote:
Als je alle wc's hebt getest dan moet je wat anders verzinnen om te testen.quote:
Ja die podium vind ik ook echt gaafquote:
quote:
nee die ligt keurig naast de draaitafelquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Heb nog niet gezien dat iemand de koptelefoon op had? ja fedde le grande had het wel.
Krijg toch het idee dat er veel vooraf gemixed isquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die ligt keurig naast de draaitafel
ja sowiesoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg toch het idee dat er veel vooraf gemixed is
Kan ik dit later kijken, ben nog niet thuisquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
maar hier heb je linkje @:hemarookworst
https://players.brightcov(...)ideoId=6300010244001
ben bang van niet, is live in oostenrijk nuquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik dit later kijken, ben nog niet thuis
Super snelle djquote:
Tot 01:00 livequote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik dit later kijken, ben nog niet thuis
Ja het festival duurt tot 2 uur maar de laatste set gaan ze niet uitzenden. Van 1 tot 2 laten ze hoogtepunten van dag 1 en 2 zien.quote:
oehoequote:
quote:
quote:
Geheimzinnigquote:
Komt wel denk ik...draait een uur dus is nog het begin van de set.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
af en toe wel leuke stukjes maar op de een of andere manier blijft de boog niet echt gespannen bij die morten
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Komt wel denk ik...draait een uur dus is nog het begin van de set.
Wat stom zeg, wie speelt er danquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Tot 01:00 live
Flauw genoeg laten ze de laatste set niet zien.
dus dat kan harderquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:49 schreef suzi1 het volgende:
nou je hoort de muziek helemaal niet bij de buren
weet ik dat ook weer
Dan kan het nog iets harder dusquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:49 schreef suzi1 het volgende:
nou je hoort de muziek helemaal niet bij de buren
weet ik dat ook weer
Nee vertelquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jonge heb je die boombox niet gezien?
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:24 schreef suzi1 het volgende:
mn nieuwe speakerte laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Dat is ineens niet meer terug te vinden. Timetable is van de website gehaald alquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat stom zeg, wie speelt er dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is maar 10 watt hoor hahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |