Dankewol,de twifel sloech efkes ta.quote:
je hebt toch gymnasium gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dankewol,de twifel sloech efkes ta.
Dacht het niet,MDS was het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt toch gymnasium gedaan?
Jij kader?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt toch gymnasium gedaan?
oja dezequote:Op donderdag 14 april 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie het elders voorbijkomen.Zal even voor u zoeken.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 april 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja dezeuit de betere dts tijden
die tellen nietquote:Op donderdag 14 april 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zelfs geen veterstrik en zwemdploma?
Ghostquote:Op donderdag 14 april 2022 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
je ziet spoken, en nou weer wiebelen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wiggle wigglequote:Op donderdag 14 april 2022 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
zo maar is even gordijnen dicht doen want ik zit best als een idioot te wiebelen
Snap wel dat je hier geen zin in hebt. Beetje jammer.quote:
Ik wacht wel tot er iemand ontnuchterd isquote:Op donderdag 14 april 2022 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Snap wel dat je hier geen zin in hebt. Beetje jammer.
Armin is bij de buuren.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga even ferry corsten bellen dan [ afbeelding ]
Niet teveel stoken Hema.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot er iemand ontnuchterd is
maakt idd niet uit. maar die is viesiequote:Op donderdag 14 april 2022 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb er eigenlijk ook niets mee, maar dat maakt niet uit
jij ziet weer dingen!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maakt idd niet uit. maar die is viesie
Dit hoor ik nu pasquote:
Ik schrijf het ook vast verkeerd.quote:
Jij had gisteren ook een leuke post.quote:
Komt nu die Schotse eerst.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:21 schreef engine het volgende:
Italian hardcore!
Had ik eerder aan moeten denken
Heb ik wel geprobeerdquote:
Mijn broertje was opeens ook los toen.quote:
gingen jullie ook samen op stap? wij welquote:Op donderdag 14 april 2022 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje was opeens ook los toen.
Ander broertje had er vrij weinig mee.Die vond de feestjes wel leuk maar de muziek maar matig.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje was opeens ook los toen.
Dat wel,en ook feesten bij ons thuis op de manege.Zelfs mijn heit vond het leuk.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gingen jullie ook samen op stap? wij wel
Dat had ik met broertje nr2,maar hij was vaak bereid om ons op te halen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Mijn broertje had er niet heel veel mee maar zijn wel paar keer samen naar een feestje geweest. Dat was wel mooi
Tot een keertje dat hij zich had misdragen.Was tijdens een oud en nieuw feestje.Toen kwam #3 me halen om even orde op zaken te stellen.Ik kwam toen binnen en was het gelijk klaar.quote:
Geen muziek meer,hij was boos omdat hij niet op zijn klompen mocht dansen.quote:
Ik mocht de boel suzzen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:47 schreef suzi1 het volgende:
haha klompkes op de vloer en toen de boel heel zuur
Eat zat pizza.quote:
quote:
Je kan ook mellow gaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:56 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde het rustig houden, gaat niet zo he
Dankjequote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hij neemt ons in de maling toch hoop ik!
ja precies, was niet van plan zoveel uit te gevenquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:27 schreef suzi1 het volgende:
een vriend heeft onlangs pakketje zonder gezeik ontvangen van 70 euro
maar das denk geluk hebben
ja dus overal 21% btw over en boven de 150e invoer rechten ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef suzi1 het volgende:
ja het was 22 inkl verz eerst
en nu volgens mij betaal je ong 21 op 100?
ja volgens mij welquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dus overal 21% btw over en boven de 150e invoer rechten ofzo
jeetje, maar dat was dan nog voor vorig jaar juli?quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:34 schreef suzi1 het volgende:
maar die kuttekoppen lieten een foto zien van het te verzenden pakketje. mooi onder de 22
en dan ineens zit er een andere envelop omheen bij aankomst waarop staat 33
kon ik 24 bijbetalen. heel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |