Bijna 20 kg toch?quote:
Eddy overdrijft een beetje.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het over Wout, die dan volgens Eddy de Tour kan winnen.
Het gaat weer bijna alleen over Wout.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gaat echt he-le-maal nergens over.
je kijkt naar de Belg he, wat wil je serieus?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat weer bijna alleen over Wout.
Wout van Mars!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft vandaag gewonnen en rijdt een prima Tour tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prima, maar hoeft niet de hele uitzending. Dit gaat bijna de hele week al zoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die heeft vandaag gewonnen en rijdt een prima Tour tot nu toe.
Waar zouden ze het dan over moeten hebben? Over Martijn Tusveld of zo?
Nogmaals, waarover dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prima, maar hoeft niet de hele uitzending. Dit gaat bijna de hele week al zo
Over de koers? Of een de andere renners? Vandaag had je bijvoorbeeld uitstekend een itempje over Pinot kunnen doen.quote:
Wappie gespotquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar tief eens op met die plichtmatige mondkapjes of zo man
ja gemiste kans dat idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over de koers? Of een de andere renners? Vandaag had je bijvoorbeeld uitstekend een itempje over Pinot kunnen doen.
Het wordt wel steeds gekker ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:34 schreef JohnDDD het volgende:
Eddy
Wat een vermakelijke idioot is het toch ook
Was die man vroeger ook al zo toen hij nog koerste?
quote:Karl Vannieuwkerke en vriendin zwaar onder vuur: "Wie gelooft die onzin?"
Karl Vannieuwkerke is al jarenlang de vaste presentator van ‘Vive le Vélo’ op Eén. Maar hij en zijn vriendin, Caroline Vereenooghe, komen nu onder vuur te liggen.
Aandachtige kijkers is het vast al opgevallen: Karl Vannieuwkerke trekt tijdens elke aflevering van ‘Vive le Vélo’ steevast een kledingstuk aan uit de ‘Vive le Vélo’-webshop. Maar het bedrijfje daarachter, Vive la Vie, staat op naam van zijn vriendin Caroline, waarmee ze dus ook veel geld binnenhaalt. En dat doet bij velen de wenkbrauwen fronsen.
Volgens de VRT is er echter geen vuiltje aan de lucht. Vannieuwkerke heeft immers géén aandelen in Vive la Vie. Maar dat geloven sommigen niet. “Dit is transparantie op het niveau van Bulgarije. Dat Vannieuwkerke niks te maken heeft met het bedrijf van zijn vrouw. Wie gelooft die onzin?”, aldus ex-kamervoorzitter en oud-VRT-journalist Siegfried Bracke.
Denkt Eddy dat Wout trek heeft om VLV te gaan bekijkenquote:Ofwel heeft Wout de aflevering niet gezien..
Als hij goede renners om zich heen had gehad! Niet zulke prutsers als Nathan van Hooydonck.quote:
Dan had hij de hulp gehad van Frederik Frison!quote:Op zondag 10 juli 2022 21:33 schreef Momo het volgende:
Waarom rijdt Wout niet in een Belgische ploeg? Waarom niet Lotto Soudal
Hij vindt Visbeek een lul omdat hij Quinten niet mee heeft genomen. Daarom heeft hij de teambus gesaboteerd.quote:
Bus Autocar, gisteren geleerd van Piet Busquote:Op zondag 10 juli 2022 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij vind Visbeek een lul omdat hij Quinten niet mee heeft genomen. Daarom heeft hij de teambus gesaboteerd.
Ja, dat zou geweldig zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:36 schreef Momo het volgende:
Ik zou geld betalen voor een prank van Wout dat hij vanaf nu verder rijdt ons een Nederlandse nationaliteit.
Vlak voor het WK, dat hij voor Nederland zal deelnemen.quote:
België (of in ieder geval Vlaanderen) zou ontploffen.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vlak voor het WK, dat hij voor Nederland zal deelnemen.
Dat mag alleen niet, dus die prank zou direct in het water vallen.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vlak voor het WK, dat hij voor Nederland zal deelnemen.
Wout ruilen voor Max. Zo een meltdown als Vlaanderen dan heeft gun ik tokkie Nederland ook wel met hun Red Bull petjes.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
België (of in ieder geval Vlaanderen) zou ontploffen.![]()
Dat weet Karrel niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat mag alleen niet, dus die prank zou direct in het water vallen.
2 jaar.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet Karrel niet.
Hoe lang moet er trouwens tussen zitten, een jaar? Of mag het überhaupt niet?
quote:Op zondag 10 juli 2022 21:36 schreef Momo het volgende:
Ik zou geld betalen voor een prank van Wout dat hij vanaf nu verder rijdt ons een Nederlandse nationaliteit.
Zien ze in Frankrijk eigenlijk Mathieu als een van hen?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jaaaa. Andersom zou het met Mathieu niet heel grappig zijn.
Een beetje wel volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:17 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zien ze in Frankrijk eigenlijk Mathieu als een van hen?
Kan het je goedkeuring niet verdragen?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel heeft de UCI betaald voor dit filmpje?
Ze kloppen zichzelf er wel heel erg mee op de borst bij de UCI. Toen corona begon hebben ze alle jongens naar huis gestuurd en sindsdien niemand meer naar Zwitserland gehaald, er is alleen nog de vrouwenploeg waar je nu toevallig een paar rensters van zag.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan het je goedkeuring niet verdragen?
quote:Op zondag 10 juli 2022 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel heeft de UCI betaald voor dit filmpje?
Op de rustdagen is er geen VLV idd.quote:
Ja, dat is altijd wel wat merkwaardig. Maar je kan ook moeilijk naar het recept van de dag vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:33 schreef The_Undertone het volgende:
Ook altijd knap, zo'n ploegdokter die al 22 jaar in de wielrennerij meedraait compleet kritiekloos ondervragen.
Twee keer de Tour gewonnen!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:33 schreef The_Undertone het volgende:
Ook altijd knap, zo'n ploegdokter die al 22 jaar in de wielrennerij meedraait compleet kritiekloos ondervragen.
Hij kende al niets van voetbal, de boerenlul, laat staan dat hij nu iets van koers zou kennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Drinker Wim denkt dat Vingegaard een betere tijdrijder is, haha.
Belgische keepers zijn een bijzondere rubriek. Dit is een kruising van Jean-Marie Pfaff en Geert De Vlieger.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:51 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij kende al niets van voetbal, de boerenlul, laat staan dat hij nu iets van koers zou kennen.
Ik vind het overigens wel een mooie man.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wim hoort zichzelf wel heel graag praten
Er wordt haar ook weinig gevraagd en Wim dendert er altijd overheenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:03 schreef Columbiafan het volgende:
Die mevrouw aan tafel is wel erg zwijgzaam.
Ik mag hopen dat dit iets eerder is geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 minuten geleden geinterviewd zei Karel toch?
Nog niet gegeten?...
Ine Beyen.quote:
Je kijkt naast de tour niet naar andere wedstrijden zoals de Vlaamse klassiekers?quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:53 schreef JohnDDD het volgende:
Ik schrok een beetje toen ik Sep Vanmarcke aan tafel zag. Ik dacht namelijk dat hij een Belgische wielrenner was die eind jaren 90 succesvol was. Toen kwam ik erachter dat hij 33 jaar oud isWat een oude kop heeft die vent. Ik kan me herinneren dat ik al eerder dacht dat hij een ex-wielrenner was omdat hij zo'n oude kop heeft
Jawel maar ik herken die jongens ook niet altijd meteen van hun gezicht hèquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kijkt naast de tour niet naar andere wedstrijden zoals de Vlaamse klassiekers?
Ze had wel thuis kunnen blijven. Quotum werd toch wel gehaald, want naast haar zat 'n pratende kut.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:03 schreef Columbiafan het volgende:
Die mevrouw aan tafel is wel erg zwijgzaam.
Dan doet Sep nooit meequote:Op woensdag 13 juli 2022 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kijkt naast de tour niet naar andere wedstrijden zoals de Vlaamse klassiekers?
Ik heb alvast de podcast van Lance aangeslingerd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:13 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zit klaar voor een orgastische terugblik op vandaag.
Eindelijk een uitzending met Wout, Wout, Wout in plaats van Wout, Wout, Wout, Wout, Wout, Wout, Wout, Wout, Wout, Wout, Wout?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:13 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zit klaar voor een orgastische terugblik op vandaag.
Het is wel heel erg de reclames doorspoelen. Jammer dat ze geen Patron of the Day meer hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb alvast de podcast van Lance aangeslingerd.
Ja, dat klopt wel, het zijn ook altijd dezelfde reclames.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is wel heel erg de reclames doorspoelen. Jammer dat ze geen Patron of the Day meer hebben.
Deze zege is voor 95% van Woutquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Intro en Wout is al soort van genoemd. Het houdt niet op bij Karrel
Dat wel natuurlijk, zeker in de kasseienrit heeft de sterkte van het team (in het bijzondere Wout) de tour gered van Vingegaard.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:27 schreef Halcon het volgende:
Zonder Wout was Vingegaard met heel wat meer achterstand aan deze rit begonnen.
Zo klonk het wel ja.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zei Karrel nou Marco Soler?
Even teruggespoeld, maar idd ja.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zei Karrel nou Marco Soler?
Wat zijn we toch ook influencers hier.quote:
Ze heeft opzich wel een leuk koppie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:45 schreef DiegoFuser het volgende:
Eline gebruikt veel woorden om niets te zeggen
Stukje kaak.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze heeft opzich wel een leuk koppie.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kan het niet helemaal plaatsen. Zit raar in elkaar dat hoofd.quote:
Beetje 'n kinnenbak.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wout is eigenlijk Chuck Norris.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:58 schreef noodgang het volgende:
Wout is de coach, het meesterbrein, de leider. Zelfs God vraagt aan Wout wat hij moet doen
Schuld van Colbrelliquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Niet zo gek dat Vingegaard vorig jaar beter was dan Rogi.
Sep is een sympathieke renner, ik gun hem wel een grote overwinning.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooie plant hoor
Sep heeft een lieve zachte kant
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die vrouw trapt meer open deuren in dan Sven Nys.
Echtgenoot / Papa van 3 / Waaslander / Officier #Defensie / ICT /quote:
Ballet lijkt mij ook moeilijker dan fietsen. Als ik naar mezelf kijk dan, want ik kan eigenlijk niks, maar wel fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef Halcon het volgende:
De broer van Tiesj heet Jaat en doet aan ballet. En volgens de mama van Tiesj en Jaat is dat moeilijker dan koersen.
Gewoon een beetje fietsen is nog wel wat anders dan koersen op niveau.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:22 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ballet lijkt mij ook moeilijker dan fietsen. Als ik naar mezelf kijk dan, want ik kan eigenlijk niks, maar wel fietsen.
Dat geldt denk ik ook voor ballet, al ben ik daar geen expert in.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon een beetje fietsen is nog wel wat anders dan koersen op niveau.
Wat hebben de Belgen tegen Roog (serieuze vraag)?quote:
Op het WK in Imola in 2019 zaten Roglic en Van Aert samen in een groepje en toen heeft Roglic niet op kop gereden voor Wout nadat Alaphilippe was gedemarreerd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Wat hebben de Belgen tegen Roog (serieuze vraag)?
Als er dan veel wind staat vliegt hij zo weg.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pidcock nog lichter, weegt ie 40/45 kilo.
Wout repareert ondertussen een band van een wielertoerist, terwijl hij met 90 km/uur daalt!quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Bij Wout van Aert ziet het er ook heel makkelijk uit!
Waardig opvolger van G dan, die waaide ooit weg in Gent-Wevelgemquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als er dan veel wind staat vliegt hij zo weg.
Maar die was nooit echt een lichtgewicht toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Waardig opvolger van G dan, die waaide ooit weg in Gent-Wevelgem
Nee, en dat was ook wel een hele bijzondere editie van G-Wquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die was nooit echt een lichtgewicht toch?
Sammy is waarschijnlijk in paniek, onder een filmpje van Bocht 7 kan hij die sentimentele kutpianomuziek van 'm niet kwijt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oei sammy nog aan het monteren en pidcock later bij maarten. Gaat goed daar.
Het zou nog wel nuttig kunnen zijn om kopman Steven vooruit te sturen in een ontsnapping.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vooral kopman Steven heeft hier 'last' van.
Fysiek wel ja.quote:
Hier ben ik het mee eens. Contracteer maar alvast als commentator voor wanneer hij stopt zou ik zeggen. Alhoewel we niet weten hoe chauvinistisch hij gaat zijn wanneer hij niet meer onder contract ligt bij een ploeg natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik luister wel graag naar Sep. Beste analist tot nu toe, al lag de lat niet heel hoog.
Benieuwd of hij in zijn toekomstige rol ook zoveel pech heeft. Stempoliep net voor de Tour, van het trapje naar de commentatorshokjes donderen, etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Contracteer maar alvast als commentator voor wanneer hij stopt zou ik zeggen. Alhoewel we niet weten hoe chauvinistisch hij gaat zijn wanneer hij niet meer onder contract ligt bij een ploeg natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of hij in zijn toekomstige rol ook zoveel pech heeft. Stempoliep net voor de Tour, van het trapje naar de commentatorshokjes donderen, etc.
Onze Belgische trots. Begrijp dit eens.quote:
Volgens mij is die op een gegeven moment gestopt vanwege een eigen talkshow op Een.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Doet Lieven van Gils nog iets bij dit programma?
kan je beetje moeilijk omheen als hij naar de tweede plaats sprintquote:
Oh, zijn het krekels. Ik dacht aan een fluitconcert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |