Koekoekquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee daar wordt goed voetbal gespeeld
lol
Sjoerd Mossouquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Sjoerd Mossou had een opmerkelijke analyse wat betreft de keepers bij het vrouwenvoetbal, het kwam er op neer dat vrouwen motorisch gestoord zijn en niet geschikt zijn voor het keepen.
Zeg maar wat Frank de Boer ooit over homo's gezegd heeft.
Dan sluiten de posts goed aan bij deze zaadwedstrijdquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja dat is waar maar ik vind de posts hier van een bedenkelijk niveau
Niet eens een boswandeling.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me een pisang 7-up ingeschonken. Genieten.
Zit wat inquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Sjoerd Mossou had een opmerkelijke analyse wat betreft de keepers bij het vrouwenvoetbal, het kwam er op neer dat vrouwen motorisch gestoord zijn en niet geschikt zijn voor het keepen.
Alsof we niet meer van Zweden zouden kunnen winnen. Al denk ik dat de kans op een nederlaag ook groter is, dat zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb de wedstrijd vanmiddag niet gezien, maar tegen Portugal en Zwitserland maken we nog wel een kans neem ik aan?
Wat heeft Sari nodig danquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef TjjWester het volgende:
Kunnen we nog iemand anders oproepen voor sari???
Haal die meid van handbal dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Zit in de studio, wel 8 maanden zwanger maar dat is een kleinigheid.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef TjjWester het volgende:
Waar zegt hij datquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Creampied genot @de_boswachterquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit in de studio, wel 8 maanden zwanger maar dat is een kleinigheid.
Column deze week (of was het vorige week ?) in het AD.quote:
En dan maar klagen dat we het niet serieus nemenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje al die keepsters zijn drukker met andere ballen bewerken zo te horen.
Waarom hebben turnsters en kunstschaatssters daar dan geen last van?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Tess Westerquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef TjjWester het volgende:
Is pas vanaf een bepaalde lengte, dus vergelijken met volleybal?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom hebben turnsters en kunstschaatssters daar dan geen last van?
Vraag het Sjoerd. Hij had ook iets van dat de doelen te groot zijn voor vrouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom hebben turnsters en kunstschaatssters daar dan geen last van?
Het is nog niet veel. Ook Nederland is al een tijd een schim van zichzelfquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook niet het Zweden dat we vorig jaar zagen schietteren tegen de VS.
Matige wedstrijd sowieso.
Ik ben niet in het stadion.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
¤ 50 voor de persoon die de trommel op het hoofd van de trommelaar kapot slaat.
Dat is ok, dan valt er tenminste eens een doelpunt, gezien het matige tot slechte afwerken van kansenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vraag het Sjoerd. Hij had ook iets van dat de doelen te groot zijn voor vrouwen.
Dat is ook gewoon zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vraag het Sjoerd. Hij had ook iets van dat de doelen te groot zijn voor vrouwen.
De blik?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik zet even een coca cola zero blikje in de vriezer
overigens ben ik GEEN fan van de nieuwe coca cola blik
Ogenblikje denk ik.quote:
Post even een voorbeeld van die nieuwe blikjequote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik zet even een coca cola zero blikje in de vriezer
overigens ben ik GEEN fan van de nieuwe coca cola blik
Sari is eruitquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:35 schreef -XOR- het volgende:
Bij iedere hoge bal voor Sari is het billenknijpen.
Het is allemaal familie denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:35 schreef Szura het volgende:
Dat publiek is zo kinderlijk en snel tevreden hè, met dit waardeloze spel
Dat is echt zo'n slechte speler he. En Roord lekker niet meelopen!quote:
in dit geval is Parsons Project niet zo geslaagd.quote:
Ik snap niet dat ze altijd in basis staatquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n slechte speler he. En Roord lekker niet meelopen!
Nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:37 schreef TjjWester het volgende:
Was dat een eigen doelpunt?? Volgens mij zat er een oranje been aan.
Was er sowieso wel in gegaanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:37 schreef TjjWester het volgende:
Nee, dat was Victor Reinierquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:37 schreef TjjWester het volgende:
De Nederlandse bevolking kan het allemaal geen reet schelenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:38 schreef Ploplap het volgende:
De Nederlandse bevolking gaat na het toernooi de bus opwachten.
Is dit je eerste voetbalwedstrijd?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:37 schreef TjjWester het volgende:
VOLGENS DE NOS WEL HOOR!!!!11!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:38 schreef Aratanax het volgende:
[..]
De Nederlandse bevolking kan het allemaal geen reet schelen
Die zag een leuke jongen op de tribune.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Nederland gaat verliezen genot
[ afbeelding ]
Elk nadeel...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:41 schreef Wicky15 het volgende:
Gelukkig zijn het wel twee gehandicapten die geblesseerd raakten.
Volgens mij zijn heteros zeer ondervertegenwoordig in dit team............quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zag een leuke jongen op de tribune.
Hercule Poirot?quote:
Het had een broer van me kunnen zijn.quote:
Natuurlijke selectie.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle matige spelers vliegen er wel vanzelf uit zo...
Ok, zijn er ook regels dat je maximaal zoveel wisselmomenten hebt?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tenzij Vd Gragt in de rust ook in de kleedkamer moet achterblijven.
@Koffieplanter heeft mij gezien op tiktok, maar met pet.quote:
Stefani is haar opvolger, zij heeft een lied gejengeld met de leeuwinnenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Is Claudia de Breij al gesignaleerd in de nabijheid van de speelsters met dat leuke Leeuwinnen liedje van d'r ?
Maar het klopt wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:Koffieplanter heeft mij gezien op tiktok, maar met pet.
Maar die is wel hetero en leukquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Stefani is haar opvolger, zij heeft een lied gejengeld met de leeuwinnen
3 wisselmomenten excl. rust. Max 5 speelsters. Nederland kan dus alleen nog in rust en 1x in 2e helft wisselen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, zijn er ook regels dat je maximaal zoveel wisselmomenten hebt?
Parsons zei van te voren dat het plan was om de speelsters zo goed mogelijk in te zettenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
Geen idee wat het plan van Nederland want maar het werkt in ieder geval niet
Cashen op z'n bankrekening wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Parsons kan er echt niets van.
Vrouwen mogen gelijk hun premies weer inleveren.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Dacht dat Nederland één van de toplanden was in het vrouwenvoetbal maar ik ben beflikkerd.
Dat kloptquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent toch een belezen persoon?
Hij heeft gezegd dat Nederland alles op alles gaat zetten om te winnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
Geen idee wat het plan van Nederland is maar het werkt in ieder geval niet
Zelfhulpboeken tellen niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent toch een belezen persoon?
Met Cor Pot erbij zeker ? Dan zijn de vrouwen hun leven niet zeker bij het douchen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:45 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat Advocaat ooit zijn debuut heeft gemaakt bij de leeuwinnen, hem terug vragen zou het beste idee zijn.
Lekker hobbyen tijdens zijn pensioen.
Dat zijn 'Vieze Kanker Gay's (ik citeer hier Joshua Brenet)quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Verschrikkelijk ook van die ‘mannen’ op de tribune met glitterhoeden enzo
Doe jij toch ook met carnaval?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Verschrikkelijk ook van die ‘mannen’ op de tribune met glitterhoeden enzo
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zijn 'Vieze Kanker Gay's (ik citeer hier Joshua Brenet)
sowquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van een beetje scharen is nog nooit iemand dood gegaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef KingRoland het volgende:
iedereen gay behalve 3 spelers
beter kijk je dan wel uit in de kleedkamer
Mwa denk niet dat die vrouwen opkijken van nog een pot erbijquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met Cor Pot erbij zeker ? Dan zijn de vrouwen hun leven niet zeker bij het douchen.
koekoekquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ziedendquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoonquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef -XOR- het volgende:
De Belgische commentator vindt dit Nederland ook geen genot.
Dan neemt ie nog maar een pilske.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef -XOR- het volgende:
Dat is ook wel waarquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van een beetje scharen is nog nooit iemand dood gegaan.
Huhquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Imke Courtois? (quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef -XOR- het volgende:
Al scheelde dat voor Mido niet veel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van een beetje scharen is nog nooit iemand dood gegaan.
Morgen mogen wij genieten van het Belgische team op een bijveld van een plaatselijk amateurteam in de UK.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef -XOR- het volgende:
Babel?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:49 schreef Mani89 het volgende:
We missen die dikke negeres met haar geverfde hoofd.
Ja waar is die. Met dat panterkapsel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:49 schreef Mani89 het volgende:
We missen die dikke negeres met haar geverfde hoofd.
Vastelaovend dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Ik kan dit bevestigenquote:
Thuis op de bank.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja waar is die. Met dat panterkapsel.
Hahahahaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk groot fan van deze tweet:
[ afbeelding ]
Met iets andere woorden benoemt hij het schijtvoetbal.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef -XOR- het volgende:
Parodiequote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Had ik niet van Helene Hendriks verwacht
Deze past wel in het topicquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk groot fan van deze tweet:
[ afbeelding ]
Helene haalde hier de Rat Verlegh's Angels Appgroep en haar Twitteraccount per ongeluk door elkaar?quote:
Niet deze avond.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heel eerlijk: De individuele blunders van de dames zijn talrijk maar het algehele niveau van vrouwenvoetbal is wel echt enorm omhoog gegaan laatste 5 jaar. Wordt best aardig gevoetbald bij vlagen.
Denk niet dat dit het moment is, Pietje.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heel eerlijk: De individuele blunders van de dames zijn talrijk maar het algehele niveau van vrouwenvoetbal is wel echt enorm omhoog gegaan laatste 5 jaar. Wordt best aardig gevoetbald bij vlagen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Deze past wel in het topic
[ afbeelding ]
Niet bij Oranje vanavond in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zelfs bij Oranje wel een paar acceptabele dingen gezien. Technisch wordt het wel ietsje beter allemaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet bij Oranje vanavond in ieder geval.
Wel eens bij bv een land als Duitsland, dat was echt prima om te zien hoe makkelijk die voetballen.
In welk doel?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland scoort nog wel in de tweede helft
Own goalquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland scoort nog wel in de tweede helft
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:56 schreef Wicky15 het volgende:
Benieuwd hoe kritisch de dames zijn in de studio.
Er ligt hier een opmerking op het puntje van mijn tong.quote:
Mwa, Roord is meer een 10.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Roord is geen persoon die veel scoort. En dat is gek voor een aanvaller.
Haar schot is in ieder geval weinig indrukwekkend.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook een 10 mag er wel 10 maken per seizoen.
Nope. Dit boeit gewoon niemand. De rest van de kaarten zullen ook wel weg gegeven zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:03 schreef butz0rs het volgende:
tribune tegenover het praathokje was helemaal leeg. Hebben ze daar nog covidmaatregelen?
Nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:03 schreef butz0rs het volgende:
tribune tegenover het praathokje was helemaal leeg. Hebben ze daar nog covidmaatregelen?
Welke Engel gaat er nou naar nl elftal vrouwenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:03 schreef butz0rs het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |