Koekoekquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee daar wordt goed voetbal gespeeld
lol
Sjoerd Mossouquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Sjoerd Mossou had een opmerkelijke analyse wat betreft de keepers bij het vrouwenvoetbal, het kwam er op neer dat vrouwen motorisch gestoord zijn en niet geschikt zijn voor het keepen.
Zeg maar wat Frank de Boer ooit over homo's gezegd heeft.
Dan sluiten de posts goed aan bij deze zaadwedstrijdquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja dat is waar maar ik vind de posts hier van een bedenkelijk niveau
Niet eens een boswandeling.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me een pisang 7-up ingeschonken. Genieten.
Zit wat inquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Sjoerd Mossou had een opmerkelijke analyse wat betreft de keepers bij het vrouwenvoetbal, het kwam er op neer dat vrouwen motorisch gestoord zijn en niet geschikt zijn voor het keepen.
Alsof we niet meer van Zweden zouden kunnen winnen. Al denk ik dat de kans op een nederlaag ook groter is, dat zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb de wedstrijd vanmiddag niet gezien, maar tegen Portugal en Zwitserland maken we nog wel een kans neem ik aan?
Wat heeft Sari nodig danquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef TjjWester het volgende:
Kunnen we nog iemand anders oproepen voor sari???
Haal die meid van handbal dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Zit in de studio, wel 8 maanden zwanger maar dat is een kleinigheid.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef TjjWester het volgende:
Kunnen we nog iemand anders oproepen voor sari???
Waar zegt hij datquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Creampied genot @de_boswachterquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit in de studio, wel 8 maanden zwanger maar dat is een kleinigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |