Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dit was inderdaad niet wat ik voor ogen had.
Doen ze toch niet. Die droplul is heilig hier op FOK!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
TR gezet voor TT, echt.....hier moet écht een verbod op komen.....
Cinderelladreamer for president eh modquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Helaas wel inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Doen ze toch niet. Die droplul is heilig hier op FOK!
droplulquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Doen ze toch niet. Die droplul is heilig hier op FOK!
Helaas het is geen officiële feestdag in Nederland.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zou jij wel willen inderdaad, maar ik ben echt klaar met deze Godsaanbiddingen dus hopelijk wordt hier gauw op ingegrepen door mods!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Helaas het is geen officiële feestdag in Nederland.
Veel users die hierdoor het topic hebben verlaten ondertussen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou jij wel willen inderdaad, maar ik ben echt klaar met deze Godsaanbiddingen dus hopelijk wordt hier gauw op ingegrepen door mods!
Dit dus....quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel users die hierdoor het topic hebben verlaten ondertussen.
Tijd voor een eigen gebedsgebouw en feestdagquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Helaas het is geen officiële feestdag in Nederland.
De HaagsGod verering feestdagquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen gebedsgebouw en feestdag
Ik blijf gewoon weer weg, dat geziek met zelfpijperij komt mij vierkant mijn strot uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja....daar weet jij alles van![]()
Laten we er maar weer over ophouden
Maar we moeten ons niet laten wegjagen....quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon weer weg, dat geziek met zelfpijperij komt mij vierkant mijn strot uit.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon weer weg, dat geziek met zelfpijperij komt mij vierkant mijn strot uit.![]()
[ afbeelding ]
Dat is waar idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee gewoon rapporteren, hij heeft niet te bepalen wie er wel of niet post...
Klopt. Het ligt helemaal aan iemand zijn eigen keuze om hier te postenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee gewoon rapporteren, hij heeft niet te bepalen wie er wel of niet post...
Door jou blijven dus mensen weg hier......quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt. Het ligt helemaal aan iemand zijn eigen keuze om hier te posten
Iedereen is welkom. Voor zover ik weet heeft iedereen hier vrij toegang.
Laat het een feest zijn
Ik maak mij niet druk meer om de TT, maar als je weet dat mensen het vervelend vinden zo'n TT kan ook die TT niet meer makenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt. Het ligt helemaal aan iemand zijn eigen keuze om hier te posten
Iedereen is welkom. Voor zover ik weet heeft iedereen hier vrij toegang.
Laat het een feest zijn
Nee hoor, ik zie 3 users die er zogenaamd last van hebben nog steeds posten hier. Dus er is niemand weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Door jou blijven dus mensen weg hier......
Je druk maken om een TTquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik maak mij niet druk meer om de TT, maar als je weet dat mensen het vervelend vinden zo'n TT kan ook die TT niet meer maken
Blijkbaar gebeurd dat als het elke keer dezelfde tt wordt geplaatstquote:
Al jaren lang ookquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar gebeurd dat als het elke keer dezelfde tt wordt geplaatst
Hahahaha Heintjequote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel users die hierdoor het topic hebben verlaten ondertussen.
Oh kan er nog genoeg noemen die niet meer posten, maar blijf jij maar je ego behouden hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie 3 users die er zogenaamd last van hebben nog steeds posten hier. Dus er is niemand weg.
Ik dacht dat je weg wasquote:
See yaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |