Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dit was inderdaad niet wat ik voor ogen had.
Doen ze toch niet. Die droplul is heilig hier op FOK!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
TR gezet voor TT, echt.....hier moet écht een verbod op komen.....
Cinderelladreamer for president eh modquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Helaas wel inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Doen ze toch niet. Die droplul is heilig hier op FOK!
droplulquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Doen ze toch niet. Die droplul is heilig hier op FOK!
Helaas het is geen officiële feestdag in Nederland.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zou jij wel willen inderdaad, maar ik ben echt klaar met deze Godsaanbiddingen dus hopelijk wordt hier gauw op ingegrepen door mods!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Helaas het is geen officiële feestdag in Nederland.
Veel users die hierdoor het topic hebben verlaten ondertussen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou jij wel willen inderdaad, maar ik ben echt klaar met deze Godsaanbiddingen dus hopelijk wordt hier gauw op ingegrepen door mods!
Dit dus....quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel users die hierdoor het topic hebben verlaten ondertussen.
Tijd voor een eigen gebedsgebouw en feestdagquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Helaas het is geen officiële feestdag in Nederland.
De HaagsGod verering feestdagquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen gebedsgebouw en feestdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |