Kijkt er ook fucking eng bij alsof die net zes vrouwen heeft begraven of zoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:02 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit als of z'n vader een koe uit elkaar getrokken heeft
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar even serieus, ik kan zo toch geen kleding kopen? Sympathiseer hieronder met mijn standpunt.
Navel raar en enorm zware mannelijke wenkbrauwen. Zou me niks verbazen dat haar knieën ook zeer puntig zijn.quote:
Hadden ze er geen kont op kunnen shoppenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:19 schreef Hyaenidae het volgende:
De kutjes worden allemaal vakkundig weggepoetst.
https://www.zalando.nl/hu(...)k-hm181s07d-q11.html
Lijkt me een leuke baan wel, kutjes wegshoppen.
Welke wenkbrowsers en navels lul jij over, ik zie alleen maar 2 heerlijke jopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Navel raar en enorm zware mannelijke wenkbrauwen. Zou me niks verbazen dat haar knieën ook zeer puntig zijn.
Had deze niet eens gezien.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke wenkbrowsers en navels lul jij over, ik zie alleen maar 2 heerlijke jopen.
Snap ik, ik ben meer van de vrouwtjesquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Had deze niet eens gezien.
Maar ben ook kontenman.
Dit is pas klachtwaardig: KLB / Balenciaga :')quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:03 schreef herverwijderd het volgende:
Die modellen daar zien er inderdaad niet uit, altijd weer lachen als ik iets bestel. Soms browse ik ook voor de lol door de verschillende secties want man man man, waar vinden ze die types.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal wel niet urban genoeg zijn om het te begrijpen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 09-07-2022 22:37:11 ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:02 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:34 schreef Kriegel het volgende:
https://www.zalando.nl/get-the-look-heren/
Dit is het leukste deel, dat is pas echt een vergaarbak van edgy 'kleding heeft geen gender' types in samengestelde man-vrouwoutfits, vrijgevochten feministische transseksuelen en vooral een heleboel gasten die lekker zichzelf zijn.
Voor de duidelijkheid, het zijn dus geen ingehuurde modellen maar van die zelfverklaarde fashionista's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat op die site altijd zóveel kleding waarbij je je echt afvraagt van: "wie de fuck koopt deze clownzooi allemaal", maar je ziet het.Nu snap ik Poetin en z'n nukes wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal wel niet urban genoeg zijn om het te begrijpen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:34 schreef Kriegel het volgende:
https://www.zalando.nl/get-the-look-heren/
Dit is het leukste deel, dat is pas echt een vergaarbak van edgy 'kleding heeft geen gender' types in samengestelde man-vrouwoutfits, vrijgevochten feministische transseksuelen en vooral een heleboel gasten die lekker zichzelf zijn.
Voor de duidelijkheid, het zijn dus geen ingehuurde modellen maar van die zelfverklaarde fashionista's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat op die site altijd zóveel kleding waarbij je je echt afvraagt van: "wie de fuck koopt deze clownzooi allemaal", maar je ziet het.Mijn hemel, dat gedeelte van de website had ik nog geeneens gezien. Wat een freakshow. Dit moeten wij dus "normaal" vinden en accepteren in het westen. Zelfs als je simpelweg kleding aan wilt schaffen krijg je de woke lhbgtqwerty+ agenda door je strot gedrukt. Pure propaganda. Het is eigenlijk nog een wonder dat je überhaupt op dames en herenkleding kunt filteren op die carnavalswebsite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal wel niet urban genoeg zijn om het te begrijpen.
Als je Rusland met West-Europa vergelijkt dan is het toch wel duidelijk waar ze compleet gek geworden zijn? Hier moedigen we kinderen aan om onherstelbare geslachtsveranderingen te ondergaan.Over honderd jaar zal men hoofdschuddend terugkijken op deze periode in de wereldgeschiedenis.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Dit is ook een hele bizarre reactie. Ik zou maar moeten verhuizen omdat ik er een "afwijkende" mening op nahoud. Dat is toch doodeng? Je MOET deze bizarre clownsshit normaal vinden. Op social media zou ik geeneens kunnen posten wat ik hier gedaan heb want anders word ik door mijn werkgever de laan uitgestuurd en liggen morgen de ruiten eruit. "De nieuwe fascisten zullen zich antifascisten noemen".quote:Op maandag 11 juli 2022 11:11 schreef Herkauwer het volgende:
Verhuis lekker dan. Ik ben juist blij dat er ruimte is voor persoonlijke vrijheid en het kunnen uitdragen wie je bent.
En waarom ga je over in extremen? Niemand wordt aangemoedigd. Sterker nog, ik heb 2 kinderen op de basisschool en de middelbare school en dit aspect komt haast niet naar voren op school.
Degene die dit schreeuwen hebben ook nog nooit voorbeelden laten zien dat het wel gebeurd. Meer dan uitgelegd dat er verschillen zijn en dat mensen kunnen zijn wie ze zijn heb ik nog niet gezien.
Mensen zoals jij onderdrukken anderen door te vertellen dat ze vooral moeten zijn zoals jij wilt dat ze moeten zijn. Hou toch op, het enige wat van jou gevraagd wordt is andere mensen te laten zijn wie ze zijn.
Je doet nu precies hetgeen wat jij niet wilt, als mensen dit afkeuren laat ze lekker zijn wie ze willen zijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:11 schreef Herkauwer het volgende:
Mensen zoals jij onderdrukken anderen door te vertellen dat ze vooral moeten zijn zoals jij wilt dat ze moeten zijn. Hou toch op, het enige wat van jou gevraagd wordt is andere mensen te laten zijn wie ze zijn.
Je hoeft het helemaal niet normaal te vinden, dat is jouw vrij keuze. En andere mensen hebben precies datzelfde recht. En ja, als jij je niet kan vinden in een vrije samenleving waar je kan zijn wie je wil zijn dan lijkt het me verstandig om een andere samenleving te vinden waar je je wel thuis voelt. Je bent en blijft welkom hoor.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is ook een hele bizarre reactie. Ik zou maar moeten verhuizen omdat ik er een "afwijkende" mening op nahoud. Dat is toch doodeng? Je MOET deze bizarre clownsshit normaal vinden. Op social media zou ik geeneens kunnen posten wat ik hier gedaan heb want anders word ik door mijn werkgever de laan uitgestuurd en liggen morgen de ruiten eruit. "De nieuwe fascisten zullen zich antifascisten noemen".
Ik zeg toch ook niet dat hij dat niet mag, ik zeg alleen als hij er niet tegen kan dan is het misschien verstandig om te verhuizen. Die keuze heeft hij toch gewoon als hij er niet tegen kan dat mensen in alle persoonlijke vrijheid kunnen levenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:32 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetgeen wat jij niet wilt, als mensen dit afkeuren laat ze lekker zijn wie ze willen zijn.
Post op social media dat je homoseksualiteit en transgenders niet normaal vindt en kijk wat er gebeurt. Binnen twee werkdagen is er niks meer van je leven over.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niet normaal te vinden, dat is jouw vrij keuze.
Waarom zou je dat willen posten? Ik begrijp het wel, waarom laat je andere mensen niet in hun waarde?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Post op social media dat je homoseksualiteit en transgenders niet normaal vindt en kijk wat er gebeurt. Na twee werkdagen is er niks meer van je leven over.
Iedereen is welkom, we zijn heel erg inclusief in de maatschappij. Tenzij je een andere mening hebt dan ben je niet welkom en noemen we je een facistquote:Op maandag 11 juli 2022 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Post op social media dat je homoseksualiteit en transgenders niet normaal vindt en kijk wat er gebeurt. Binnen twee werkdagen is er niks meer van je leven over.
Is dat Thijs? Die is al goed op weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:02 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja is dat zo? Volgens mij gebeurd dat overal en in ieder gesprek. Welke stelling je ook publiceert, je krijgt een behoorlijke lading haat over je heen. Daar zie ik weinig verschil tussen de verschillende kampen. En het schelden doen ook alle kampen.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:51 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, we zijn heel erg inclusief in de maatschappij. Tenzij je een andere mening hebt dan ben je niet welkom en noemen we je een facist
Nah, want dit is voor zover ik begrijp dus een gedeelte waar enthousiaste mensen zelf hun outfits (van Zalandokleding) in kunnen zenden. Je hoeft ze dus in tegenstelling tot de gewone modelfoto's niet als referentiepunt te gebruiken voor hoe een individueel kledingstuk er op iemand uitziet, het is gewoon een optioneel extraatje. Voor inspiratie.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mijn hemel, dat gedeelte van de website had ik nog geeneens gezien. Wat een freakshow. Dit moeten wij dus "normaal" vinden en accepteren in het westen. Zelfs als je simpelweg kleding aan wilt schaffen krijg je de woke lhbgtqwerty+ agenda door je strot gedrukt. Pure propaganda. Het is eigenlijk nog een wonder dat je überhaupt op dames en herenkleding kunt filteren op die carnavalswebsite.
Ja oké, maar de rest van de website staat toch ook vol met Somaliërs, transgenders en "bijzondere" mensen zoals die gevlekte meneer? Het maakt online winkelen er niet makkelijker op wanneer kleding wordt geshowd door graatmagere bootvluchtelingen, obesitas patiënten of een soort koe. Ik vind het moeilijk om dan de vertaalslag te maken naar mijn roomblanke 6'4 atletische lichaam.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nah, want dit is voor zover ik begrijp dus een gedeelte waar enthousiaste mensen zelf hun outfits (van Zalandokleding) in kunnen zenden. Je hoeft ze dus in tegenstelling tot de gewone modelfoto's niet als referentiepunt te gebruiken voor hoe een individueel kledingstuk er op iemand uitziet, het is gewoon een optioneel extraatje. Voor inspiratie.
En er staan verder ook zat prima combinaties tussen, maar dus ook een hoop gekkigheid die ik gewoon vermakelijk vind. En sommige users daar zijn echt van die, ehhh, typetjes.Ze hebben wel lef, dat ontzeg ik ze niet.
Dit soort antwoordenquote:Op maandag 11 juli 2022 17:04 schreef Prego het volgende:
Dan koop je je zooi toch elders? Dan hoef je er ook niet naar te kijken.
quote:Op maandag 11 juli 2022 17:42 schreef Geerd het volgende:
Niet bij de Bristol 20 witte shirts en boxers kopen voor 20jaar...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()