abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205304523
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:01 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Heel logisch want ze zullen toch Booking moeten betalen, en toch vind ik het nergens goedkoper dan op Booking.
Hotels betalen Booking per boeking een percentage aan commissie. Dus nee, er hoeft niet 'toch' aan Booking betaald te worden wanneer je rechtstreeks bij het hotel boekt.

Als jij beweert dat boeken bij Booking altijd goedkoper is, kijk je gewoon niet verder dan je neus lang is. Ik heb je inmiddels al een aantal feitelijke, verifieerbare voorbeelden gegeven waarbij het hotel goedkoper is, dan wel een beter aanbod voor dezelfde prijs biedt.
pi_205304547
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 00:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hotels betalen Booking per boeking een percentage aan commissie. Dus nee, er hoeft niet 'toch' aan Booking betaald te worden wanneer je rechtstreeks bij het hotel boekt.

Als jij beweert dat boeken bij Booking altijd goedkoper is, kijk je gewoon niet verder dan je neus lang is. Ik heb je inmiddels al een aantal feitelijke, verifieerbare voorbeelden gegeven waarbij het hotel goedkoper is, dan wel een beter aanbod voor dezelfde prijs biedt.
regelmatig gehad dat kamer in kwestie goedkoper bij booking was dan bij hotel zelf, ontbijt was hetzelfde en annuleringsvoorwaarden bij booking eigenlijk beter.

soms had een andere verzamelsite wel een betere deal, maar vaak genoeg niet

dus jij vergelijkt de voorwaardes niet goed genoeg ben ik bang, en wordt je afgescheept met een cheapass kamer
pi_205304573
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 00:30 schreef mschol het volgende:

[..]
regelmatig gehad dat kamer in kwestie goedkoper bij booking was dan bij hotel zelf, ontbijt was hetzelfde en annuleringsvoorwaarden bij booking eigenlijk beter.

soms had een andere verzamelsite wel een betere deal, maar vaak genoeg niet

dus jij vergelijkt de voorwaardes niet goed genoeg ben ik bang, en wordt je afgescheept met een cheapass kamer
Je weet wat het woord 'altijd' betekent? Lees mijn post nog maar eens door met die wetenschap in gedachten.
pi_205304841
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 00:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je weet wat het woord 'altijd' betekent? Lees mijn post nog maar eens door met die wetenschap in gedachten.
jij hamert op een woordje wat ik nooit in mn mond heb genomen, neem mijn hele post nog eens door :)
pi_205305213
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:24 schreef mschol het volgende:

[..]
jij hamert op een woordje wat ik nooit in mn mond heb genomen, neem mijn hele post nog eens door :)
Nee, ik verwijs je naar een woord dat ik heb gebruikt in de post waarop je reageerde, maar dat je kennelijk gemist heb. Vandaar ook dat ik je aanraadde om m'n post nog eens opnieuw te lezen. In plaats daarvan heb je klaarblijkelijk alleen je eigen post nog even nagekeken.
  maandag 11 juli 2022 @ 08:59:07 #31
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_205305226
Omdat jij een mongooltje bent zonder creditcard is booking de schuldige???

Pauper.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  maandag 11 juli 2022 @ 11:37:30 #32
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_205306428
Als jullie allemaal van die skeere hotels zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')