Ten Hag had ook met Labyad en Klaiber samengewerkt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag heeft 3 jaar lang dagelijks met hem gewerkt..
Wil je nu claimen dat je het beter weet dan Ten Hag?
Ja maar die haalt hij ook niet naar manchester toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ten Hag had ook met Labyad en Klaiber samengewerkt.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja maar die haalt hij ook niet naar manchester toch?
Ik denk dat Ten Hag de kwaliteiten van Martinez enorm overschat ja. Ten Hag kan dan ook niet weten of hij het gaat redden in de Premier League want die competitie is sowieso heel anders dan de eredivisie. Het voetbalspel is veel fysieker. Martinez is slechts 1.75m en fysiek te zwak, althans dat is wat ik denk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag heeft 3 jaar lang dagelijks met hem gewerkt..
Wil je nu claimen dat je het beter weet dan Ten Hag?
@Poepz0rquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Waarom zou z'n kleine piemel er toe doen
Ik heb geen idee of hij het gaat redden of niet, maar ik vind het altijd een zwaktebod om hem bij voorbaat al af te schrijvenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag de kwaliteiten van Martinez enorm overschat ja. Ten Hag kan dan ook niet weten of hij het gaat redden in de Premier League want die competitie is sowieso heel anders dan de eredivisie. Het voetbalspel is veel fysieker. Martinez is slechts 1.75m en fysiek te zwak, althans dat is wat ik denk.
Maar wat denk jij? Of durf je zelf niet te zeggen of je denkt dat Martinez het gaat redden bij Manchester United, want in je reactie verschuil je je een beetje achter Ten Hag: "Omdat hij het denkt, zal het wel zo zijn"
Als Beugelsdijk naar Ajax zou gaan , zou jij het eerst nog willen zien? Of denk je dat hij het niveau sowieso niet aan kan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij het gaat redden of niet, maar ik vind het altijd een zwaktebod om hem bij voorbaat al af te schrijven
Komt ie hier meequote:Op donderdag 14 juli 2022 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Beugelsdijk naar Ajax zou gaan , zou jij het eerst nog willen zien? Of denk je dat hij het niveau sowieso niet aan kan?
Die wordt overmorgen als special guest onthaald in Helliemond!quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Beugelsdijk naar Ajax zou gaan , zou jij het eerst nog willen zien? Of denk je dat hij het niveau sowieso niet aan kan?
Even zien, EtH heeft 3 jaar (?) met Martinez gewerkt. Zo'n 5 dagen per week.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag de kwaliteiten van Martinez enorm overschat ja. Ten Hag kan dan ook niet weten of hij het gaat redden in de Premier League want die competitie is sowieso heel anders dan de eredivisie. Het voetbalspel is veel fysieker. Martinez is slechts 1.75m en fysiek te zwak, althans dat is wat ik denk.
Maar wat denk jij? Of durf je zelf niet te zeggen of je denkt dat Martinez het gaat redden bij Manchester United, want in je reactie verschuil je je een beetje achter Ten Hag: "Omdat hij het denkt, zal het wel zo zijn"
Slagen of niet slagen bij united wil niet zeggen dat het geen goede speler is kijk naar Pogba.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Martinez wel gaat slagen bij Manchester United?
Het is makkelijk om met deze oneliners te komen als je zelf geen stelling durft in te nemen.
Als Beugelsdijk ook in de basis stond bij de winnaar van de copa america had ik m hoger ingeschat dan nu.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Al besproken, dat Ten Hag hem goed kent is geen goed argument. Klaiber en Labyad kunnen er ook geen klote van en die hadden ook lang met Ten Hag gewerktquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:02 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Even zien, EtH heeft 3 jaar (?) met Martinez gewerkt. Zo'n 5 dagen per week.
User Shreyas heeft zo'n 11.550 fokpunten.
Wie van hen zou goed kunnen inschatten welke kwaliteiten Martinez wel en niet heeft?
Gooi jezelf gewoon weg joh met je onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al besproken, dat Ten Hag hem goed kent is geen goed argument. Klaiber en Labyad kunnen er ook geen klote van en die hadden ook lang met Ten Hag gewerkt
Martinez met klaiber en labyad vergelijkenquote:
Dat doet hij niet. Denkt alleen dat Martinez niet gaat slagen in Engeland en dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:19 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Martinez met klaiber en labyad vergelijken
Shreyaz heeft een persoonlijke vete tegen Martinez lijkt het wel
Dan heb je zijn berichten over hem de afgelopen 2 jaar gemist denk. Gaat me niet om deze post alleenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Denkt alleen dat Martinez niet gaat slagen in Engeland en dat denk ik ook niet.
Ja maar pietjepuk en Shreyas weten het desondanks tóch beter.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:12 schreef Gutanoth het volgende:
Niemand zegt toch dat Martinez goed genoeg is omdat ten hag hem kent?
Men zegt alleen dat ten hag (door zijn dagelijkse samenwerking met Martinez) een betere inschatting kan maken of hij het gaat redden in de PL dan User#1293 van het fok forum
We weten dat spelers uit de eredivisie het bijna nooit redden in de buitenlandse top en ze doorgaans in ieder geval lange tijd nodig hebben om te wennen aan het tempo in de PL. Ten Hag staat bij ManU direct in de schijnwerpers en kan niet even lekker aan een elftal bouwen, die heeft spelers nodig die er direct staan. Daarenboven kunnen spelers die hij meeneemt uit de eredivisie en die tegenvallen ervoor zorgen dat hij onder druk komt te staan. Oftewel, het is superdom om zowel Martinez als Malacia te halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:12 schreef Gutanoth het volgende:
Niemand zegt toch dat Martinez goed genoeg is omdat ten hag hem kent?
Men zegt alleen dat ten hag (door zijn dagelijkse samenwerking met Martinez) een betere inschatting kan maken of hij het gaat redden in de PL dan User#1293 van het fok forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |