Dat zijn knie verrot is, is wel duidelijk. Zijn fysieke cijfers de afgelopen drie jaar zeggen ook alles: hij zet geen stap meer teveel. In een voetbaltijdperk waar je voetbal met elf man speelt, kom je daar niet meer mee weg.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar zoveel blessures heeft hij dus juist niet gehad of je moet 2 lichte blessures veel te veel vinden in een seizoen.
Matvienko naar het schijnt. Nooit gezien overigens.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
maximaal bijna 55 miljoen. Even afwachten wat het uiteindelijk wordt maar wel een acceptabel bedrag. Hopelijk zijn ze wel voorbereid met een degelijke vervanger.
Dat is toch wel mooi dat Rooney iets gaat eisen van spelers wat Hij zelf de laatste jaren nooit heeft gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zijn knie verrot is, is wel duidelijk. Zijn fysieke cijfers de afgelopen drie jaar zeggen ook alles: hij zet geen stap meer teveel. In een voetbaltijdperk waar je voetbal met elf man speelt, kom je daar niet meer mee weg.
Overigens, Wayne Rooney deelt mijn visie.
Luis Suárez heeft naar eigen zeggen aanbiedingen uit de Amerikaanse MLS binnen, maar DC United lijkt niet geďnteresseerd in zijn komst. De nieuwe trainer Wayne Rooney werd woensdag tijdens zijn perspresentatie gevraagd naar de transfervrije aanvaller. 'Ik heb veel respect voor Suárez, hij is een geweldige speler, maar ik wil gretige spelers. Ik wil spelers die veel te bieden hebben, die iedere wedstrijd en iedere training kunnen meedoen', zei Rooney. Suárez vertrok na het afgelopen seizoen bij Atlético Madrid.
Goh, natuurlijk. Maar dat heb ik ook nooit betwist. In de lastige duels waarbij je meer werk moet verzetten dan 95% van de tijd op de helft van de tegenstander hangen: daar gaat het mij om. En daarom zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch wel mooi dat Rooney iets gaat eisen van spelers wat Hij zelf de laatste jaren nooit heeft gedaan
Mocht suarez komen durf ik er wel een kratje op te zetten dat hij er een stuk of 20 scoort.
En dat is dus in de Eredivisie 4 keer en met beetje geluk 8 keer in de CL.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goh, natuurlijk. Maar dat heb ik ook nooit betwist. In de lastige duels waarbij je meer werk moet verzetten dan 95% van de tijd op de helft van de tegenstander hangen: daar gaat het mij om. En daarom zou ik het niet doen.
Laat hem lekker kletsen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat is dus in de Eredivisie 4 keer en met beetje geluk 8 keer in de CL.
Schijnt 50+5 te zijn, wat gewoon een prima niet te weigeren deal is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
maximaal bijna 55 miljoen. Even afwachten wat het uiteindelijk wordt maar wel een acceptabel bedrag. Hopelijk zijn ze wel voorbereid met een degelijke vervanger.
ja was een goeie speler voor Ajax en ik betwijfel of hij dat ook voor ManU gaat zijn maar een mooie transfer voor hemquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Geweldige deal ja, maar ik ga hem wel ontzettend missen. Hij traint ook niet mee dus hopelijk komt het vandaag rond.
Daarom, als je hem voor dit bedrag niet laat gaan dan ben je niet goed bij je hoofd. Genoeg spelers waarbij dit soort bedragen genoemd werden die vervolgens nog wat langer bleven, instortten en voor een miljoen of 10-20 weggingen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja was een goeie speler voor Ajax en ik betwijfel of hij dat ook voor ManU gaat zijn maar een mooie transfer voor hem
eens, met Neres en Tagliafico hebben ze wat te lang gewacht maar dat is achteraf uiteraard heel makkelijk oordelenquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom, als je hem voor dit bedrag niet laat gaan dan ben je niet goed bij je hoofd. Genoeg spelers waarbij dit soort bedragen genoemd werden die vervolgens nog wat langer bleven, instortten en voor een miljoen of 10-20 weggingen.
Toch blij dat ze Neres destijds niet hebben verkocht aan die Chinezen want in het halfjaar daarna was hij vrij belangrijk in die CL-campagne.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, met Neres en Tagliafico hebben ze wat te lang gewacht maar dat is achteraf uiteraard heel makkelijk oordelen
Eens. Hopelijk vinden we een goeie vervanger.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Geweldige deal ja, maar ik ga hem wel ontzettend missen. Hij traint ook niet mee dus hopelijk komt het vandaag rond.
Niemand heeft echt een idee wie lijkt het. Matvienko kent 99% van de mensen hier ook niet denk ik. Gaan we Q. Timber naar een concurrent laten vertrekken trouwens?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk vinden we een goeie vervanger.
concurrent?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niemand heeft echt een idee wie lijkt het. Matvienko kent 99% van de mensen hier ook niet denk ik. Gaan we Q. Timber naar een concurrent laten vertrekken trouwens?
Hoe haalt Rooney het in zijn hoofd inderdaad. Ik hoop dat Schreuder niet veel meer verwacht bij ajax dan wat hij zelf bij NAC heeft laten zienquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch wel mooi dat Rooney iets gaat eisen van spelers wat Hij zelf de laatste jaren nooit heeft gedaan
Mocht suarez komen durf ik er wel een kratje op te zetten dat hij er een stuk of 20 scoort.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe haalt Rooney het in zijn hoofd inderdaad. Ik hoop dat Schreuder niet veel meer verwacht bij ajax dan wat hij zelf bij NAC heeft laten zien![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Depay mag weg bij Barca. Wellicht kan Ajax een bod op hem doen.
Ik heb een nieuwe UI voor je gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Depay mag weg bij Barca. Wellicht kan Ajax een bod op hem doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |