Shapeshiften, buitenaardsen... Gekkies.quote:Op zondag 18 juli 2004 07:05 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk eerder dat ze die rare plekken door het contact met hoge straling door buitenaardsen hebben verkregen dan door shapeshiften , neem bush , hij is te dom om een bezoeker te zijn,.
Als je het over dodeca hebt moet ik het helaas met je eens zijn. Het klinkt allemaal interessant en kan ook best waar zijn, maar net zoals je zegt het is een monoloog en mist daardoor wel zijn impact.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb herhaaldelijk om nadere uitleg gevraagd. Maar deze persoon lijkt zich er niet om te bekommeren. Hij spuugt zijn informatie uit, onderbouwt niks, gaat nergens op in en ratelt gewoon verder. Onderbouwen schijnt erg moeilijk te zijn.
quote:Now, let me express amazement, there exists-that in one of the films that recently appeared in South Africa, a Star Wars film, the latest one, shows a character EXACTLY like a Chitauli, exactly!
De punten van Dodeca zijn onderbouwing. Die moeten zelf ook onderbouwd worden, anders zijn ze niks waard. Dan kan iedereen wel wat roepen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind het erg interresant om dodecas texten te lezen
waarom moet er altijd een onderbouwing op elk punt zijn wat iemand zegt.
Om te beginnen is dit een discussieforum.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
als een soort half antwoord op muus
ik vind het erg interresant om dodecas texten te lezen
waarom moet er altijd een onderbouwing op elk punt zijn wat iemand zegt.
het kan ook zo zijn dat er geen wetenschappelijke , of iig begrijpelijke onderbouwing voor is
of dat die gewoon wat dieper ligt.
zo zijn er ook wel topics over geesten , is daar een werkelijke onderbouwing van die het 100% bewijst?
ik denk dat je de onderbouwing pas vind waneer je je open stelt op het onderwerp.
(je kunt bijvoorbeeld zelf ook eens verdiepen erin)
Ik ben een leek op dit gebied hoor maar met snaartheorie is het toch zo dat ze denken dat er 11 dimensies zijn waarvan 7 zo klein dat we ze niet kunnen zien. Een "grotere" extra dimensie zouden we toch altijd moeten zien (of althans kunnen detecteren?). Hetgeen ergens uitsluit dat de wezens uit een andere dimensie komen. Of niet?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:42 schreef Haushofer het volgende:
Dimensie's hebben weinig met frequenties te maken. De mens kan op elke frequentie waarnemen, ook al is haar gezichtswaarneming beperkt tot een erg klein domein uit dat spectrum. Als je uitgaat van meerdere ruimtelijke dimensies, heb je echter een probleem, en dan gaan mensen conclusies trekken uit het wiskundige formalisme van de snaartheorie. Wat nergens naar toe gaat, imho.
Zo kijk ik tegen dit onderwerp aan: Er wordt gezocht naar een portie Romantiek, bv buitenaardse wezens hier op Aarde. Om die Romantiek vervolgens nog es te verhogen en recht te praten, wordt er een volgende ruimtelijke dimensie bij gehaald, zodat er nooit uitsluitsel over is te krijgen. Doet me een beetje denken aan God. Daar gaan ook de vreemdste verhalen over de ronde.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben een leek op dit gebied hoor maar met snaartheorie is het toch zo dat ze denken dat er 11 dimensies zijn waarvan 7 zo klein dat we ze niet kunnen zien. Een "grotere" extra dimensie zouden we toch altijd moeten zien (of althans kunnen detecteren?). Hetgeen ergens uitsluit dat de wezens uit een andere dimensie komen. Of niet?
@Baaj -> Bedoel je toevallig dat die wezens bijvoorbeeld alleen licht uitzenden in bv het uv spectrum waardoor we ze zonder speciale apparatuur niet kunnen zien?
Gast...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef dodeca het volgende:
Toen de romeinen verder frankrijk introkken kwamen ze een neder zetting tegen en midden in die nederzetting bevond zich een offerplaats.Die romeinen herkende het een en ander niet dus vroegen ze die fransosen voor wie is dat, wijzend naar die offerplaats.
Pour isis,pour isis zeiden die fransen waarop die romeinen het na wauwelden par isis,par isis? En zo onstond de naam PARISIS=Paris
We weten dat alle grote steden lichtjes hebben maar er is maar een lichtstad en dat is natuurlijk Parijs als ode aan die perfect brandende godin Isis. Zo zijn we ook weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |