2008 was de beste qlimaxquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jazeker! De beste edities waren toch wel 2009, 2012, 2016 en 2019.
Door de aanhoudende zaagkicks en lompe raw meuk ben ik wel steeds minder met hardstyle bezig. Zou zomaar m'n laatste Qlimax kunnen worden als dit geen goede editie wordt.
Sowieso trek ik nachtfeesten wel echt slecht de laatste tijd#ouwelul
Veel oude platen, maar ook nieuw werk. Volgend jaar een hardstyle album van Showtekquote:Op zaterdag 25 november 2023 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heel vet! Ik wist die line-up niet eens. Hoe tijden veranderen.In 2016 vond ik de comeback van Project One echt fantastisch! Hoe was Showtek? Vooral oude of nieuwe platen?
Helaas niet meegemaakt, 2009 was m'n eerste. Maar in 2008 natuurlijk ook Project Onequote:
Gelukkig merk je dat er een groeiend aanbod aan early hardstyle festivals is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 05:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis deze hardstyle zo. Tegenwoordig zijn het alleen maar van die zing liedjes die een beetje rijmen met een beukende beat erachter.
dit idd, merk dat ik vooral die feesten/festivals bezoek en steeds minder de 'mainstream'. Sfeer imo ook altijd beter.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:35 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Gelukkig merk je dat er een groeiend aanbod aan early hardstyle festivals is.Zelf bezoek ik ze regelmatig, altijd tof om de oude knallers weer te horen.
Alsnog merk ik op deze feesten dat niet alle DJ's het concept 'early hardstyle' begrijpen en toch nieuwe platen erop gooien.![]()
Oplossing is om een duidelijke regel op te zetten: Bijvoorbeeld enkel platen draaien die zijn gereleased tm 2010.
(Early hardstyle was vroeger platen gereleased tm 2004 ofzo, maar tsja. Tijd vliegt..)
erg matig idd.quote:Op maandag 18 december 2023 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz z'n allerlaatste optreden dit weekend. Leek me een legendarische te worden, maar dit is de lineup:
Headhunterz
Wildstylez
Aftershock
Aversion
Vertile
Sound Rush
Sefa
Villain
Wtf man
Buiten Sound Rush Wildstylez en Villain is dit toch een totale kut lineup? Dit is toch geen Headhunterz afscheid waardig?
Aversion heeft nu een doorsnee raw uitje, Vertile zie ik liever op Supremacy en Aftershock ken ik geeneens.
En Sefa.. Tsja dat kan 2 kanten op.
Waar zijn alle legendarische namen zoals Deepack, DBSTF, Noise controllers, TNT etc?
Erg he. Herkenbaar.quote:Op maandag 18 december 2023 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vroeger haatte ik year of summer. Nu verlang ik terug naar het niveau van de hardstyle van toen
Year of summer live op Decibel dit jaar was wel mooiquote:Op maandag 18 december 2023 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vroeger haatte ik year of summer. Nu verlang ik terug naar het niveau van de hardstyle van toen
hele legendarische namen allemaalquote:Op maandag 18 december 2023 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz z'n allerlaatste optreden dit weekend. Leek me een legendarische te worden, maar dit is de lineup:
Headhunterz
Wildstylez
Aftershock
Aversion
Vertile
Sound Rush
Sefa
Villain
Wtf man
Buiten Sound Rush Wildstylez en Villain is dit toch een totale kut lineup? Dit is toch geen Headhunterz afscheid waardig?
Aversion heeft nu een doorsnee raw uitje, Vertile zie ik liever op Supremacy en Aftershock ken ik geeneens.
En Sefa.. Tsja dat kan 2 kanten op.
Waar zijn alle legendarische namen zoals Deepack, DBSTF, Noisecontrollers, TNT etc?
quote:
Zeker! Jij en de rest die gaat ookquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Er is genoeg te doen iigveel plezier
Ja dat viel mij ook al eerder op: de techno gaat richting de hardstyle. Hardstyle gaat steeds meer richting hardcore. Hardcore gaat steeds meer naar speed ore en uptempo.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam willekeurig deze short op YouTube tegen met zogenaamd de beste hard techno platen van 2023: https://youtube.com/shorts/woeMI_HPkLM?si=xHHoVeMia0g8tpu-
Ik vind dit meer hebben van ouderwetse hardstyle dan techno en ik vind het ook heel veel vetter dan wat ik bijvoorbeeld van Headhunterz hoorde op dat 3FM setje. Er worden nog wel goede platen gemaakt blijkbaar, alleen weet ik ze niet meer te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |