Lijkt me alleen UAE die belang heeft om de groep dan terug te halen toch? Jumbo verwacht ik niet, misschien nog een ploeg van een verdwaalde klassementsrenner die kans denkt te maken, zoals Gaudu of Vlasov ofzo..quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Morgen gewoon weer de vraag of het voor de vlucht is. Het scheelt dat het de dag voor de rustdag is, maar het is niet echt een parcours om Pogacar te testen.
En grijs paard Verona. Dit mag uren krijgen.quote:
Ik heb hetzelfde, maar het zijn zulke logische namen dat ik denk dat er genoeg zijn met 4 of 5 man vooruit.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
3/9 en 1 man in de patattengroep is sowieso met deze groepen een prima score. Zeker omdat ik ook nog 2 klassementsmannen heb
Mwah, dat valt wel mee hoor. Pinot, Barguil, Geschke, Konrad, Jungels en in groep 2 nog Latour en Ion zijn de enige niet-paarden. Waarbij Konrad, Jungels ook maar net geen paarden zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar het zijn zulke logische namen dat ik denk dat er genoeg zijn met 4 of 5 man vooruit
Erg leuk. Gisteren Bouchard, nu Kerreiro.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:01 schreef hhh38 het volgende:
Ik had iets eerder op moeten staan en het nieuws moeten lezen, Guerreiro gaat niet winnen vandaag vrees ik
Dat is wel een goede worp. Ik heb Kobold natuurlijk precies niet als hij wél mee zit!quote:Op zondag 10 juli 2022 14:31 schreef wimderon het volgende:
Barguil, Kontrat, Dombrowski, Latour, Geschke en Kobe. Jawel!
Pinot gaat het verbrodden.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een goede worp. Ik heb Kobold natuurlijk precies niet als hij wél mee zit!
We zullen zien.quote:
UAE in dit geval voornamelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |