Ik zou willen dat ik van die lage eisen had.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik van die lage eisen had.
Geloof lekker wat je wil. Ik heb al legio vrouwen gekend die mooier waren dan zij.quote:
Dan ga ik Adriana een DM sturenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:41 schreef corehype het volgende:
En als je eigen wijfie je dumpt want 'lol ik voel die trouwheid niet meer' wat dan?
Ongetwijfeld. Nou nog neukenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geloof lekker wat je wil. Ik heb al legio vrouwen gekend die mooier waren dan zij.
Ik zou willen dat ik met minder tevreden was.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik met minder tevreden was.
Neemt niet weg dat ze eruit ziet als zowat elke meid in West-Europa, nogmaals, ik zou willen dat ik tevreden was met vanille.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze eruit ziet als zowat elke meid in West-Europa, nogmaals, ik zou willen dat ik tevreden was met vanille.
Hoe denk je dat in aan mijn huidige topmodel ben gekomen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:53 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ja goed idee TS denk dat zij onmiddellijk met je meegaat mocht ze zo’n aanbod krijgen, hard to resist
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:13 schreef Enchanter het volgende:
Heb je een foto van knieën ?
Dan kan ik pas oordelen of de klacht terecht is
Ze lijkt op een paard?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
te puntig en ze lijkt op mr Ed , onterechte klacht dus
Die bek wel , kan ook door de lippenstift komen dat haar tanden wat groter lijkenquote:
Professional, beter krijg je ze niet broer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die slikt hem helemaal in tot aan het huigje heerlukkkk
Nog wel een stuk verder ookquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die slikt hem helemaal in tot aan het huigje heerlukkkk
Goed verhaal Elliot. Je 4chan incel vriendjes vinden je vast heel tof.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze eruit ziet als zowat elke meid in West-Europa, nogmaals, ik zou willen dat ik tevreden was met vanille.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat ze mist aan uiterlijk maakt ze goed met batshit crazy. Perfect dus.
HA!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:33 schreef Questular het volgende:
Ik kies voor het gemak de tegenovergestelde mening van TS. Tot nu toe werkt dat prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |