SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je graag iets anders neergezet?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:20 schreef hhh38 het volgende:
Door die veel te lange finishplaats kan je niets met de TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
Van Vleuten.Stukje RioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Vleuten.Alleen de stoeprandjes ontbreken nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Vleuten.Ik kan me nog wel een andere val herinneren waar ze zo de fout in ging. Toen ging ze met d'r hoofd tegen een stoeprandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Van Vleuten.Dat had wel wat overeenkomsten met de crash in RioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even creatief afgekort.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar had natuurlijk nog "erkende" voor gemoeten
Wie verzonnen heeft om stoepranden aan te leggen aan een bergweg mag ook wel ontslagen wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen de stoeprandjes ontbreken nog
Van Vleuten.Dit kan écht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Schachmann wel een minuut voorsprong, dat zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:21 schreef Chiappucci het volgende:
Geel voor de Schach of Kämna zou ik bijzonder toejuichen.
Dus zal het wel voor Teuns worden.
Sporza is bijna live.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Het commentaar op de NOS bruist niet echt hè?
Ff pissenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ziet er nog niet echt uit als een peloton dat de kopgroep minuten gaat geven.
UAE heeft toch een mannetje op kop.quote:
Van Vleuten.Vrouwenwielrennen kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ziet het er inderdaad niet naar uitquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UAE heeft toch een mannetje op kop.
Dat siert hemquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:29 schreef Columbiafan het volgende:
Lijkt me dat Pogacar ook vandaag weer voor ritwinst wil gaan.
Weer teamgenoten achter teamgenoten? Leuk teampje, dat EF!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Die tamelijk korte chasse van Cort en Woods, dat werd dichtgereden door ... Rutsch! Of wat ik denk dat de silhouette van Rutsch was. Het was in ieder geval een roze.
Hij is wel iemand die bijna altijd wil koersen ja.quote:
Laengen zit wel lekker af te stoppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:35 schreef franklop het volgende:
Bora wel ter afstopping erbij mag ik hopen
Dat is echt een typische vluchtersetappe inderdaad, zou wel leuk zijn als Jumbo en INEOS hem dan in het geel gaan houdenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Pogi morgen de trui gaat weggeven
Zo ff schakelen dan.quote:
'al'quote:
Het is toch mooi als een klassementsrenner wint op zo'n klim?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit hier dus echt helemaal niet op te wachten.
Het was voorspelbaar, waardoor ik het niet erg vind, maar eigenlijk vind ik dit heel vervelend gedrag.quote:
Het is per definitie volkomen kut als één renner, of sporter überhaupt, zo dominant is en alles wint.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch mooi als een klassementsrenner wint op zo'n klim?
Zoveel bergritten gaan al naar vluchters de laatste jaren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was voorspelbaar, waardoor ik het niet erg vind, maar eigenlijk vind ik dit heel vervelend gedrag.
Hoezo zou Lenni hier op kop moeten beuken? Totaal nutteloos gezien het feit dat UAE deze rit toch kapot controleert.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keven van BV Keven zou op kop moeten beuken maar dat gebeurt niet.
Waarom De Schacht niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keven van BV Keven zou op kop moeten beuken maar dat gebeurt niet.
Pogacar had gisteren al wel aangegeven vandaag te willen winnenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:50 schreef wimderon het volgende:
UAE mag hier wel mee stoppen, aangezien ik voor 4/9e achter de kopgroep sta.
Omdat je Maximilian Schachmann mee hebt. Anders moet Schach zich laten terugzakken dan heeft Kamna wellicht nog een kansjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoezo zou Lenni hier op kop moeten beuken? Totaal nutteloos gezien het feit dat UAE deze rit toch kapot controleert.
Ik zou Schach juist op kop laten beukenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je Maximilian Schachmann mee hebt. Anders moet Schach zich laten terugzakken dan heeft Kamna wellicht nog een kansje
Zou jij van AGOVV naar Ajax willen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogacar had gisteren al wel aangegeven vandaag te willen winnen
Dat is ook zo. Maar van het team van de meest dominante renner kan ik het altijd slecht uitstaanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zoveel bergritten gaan al naar vluchters de laatste jaren.
Ja, gelezen. Maar met maar een paar mannetjes van z'n eigen ploeg (Bjerg, Hirschi en Sjors die slecht zijn/waren) leek het me een behoorlijke opgave te worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogacar had gisteren al wel aangegeven vandaag te willen winnen
Alsof een van die twee zich zou opofferen voor de andere...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Schach juist op kop laten beuken
Ik zou ook niet voor Kamna BV rijden nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Alsof een van die twee zich zou opofferen voor de andere...
Hans Somers vindt dit leukquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou jij van AGOVV naar Ajax willen?
> Moet er niet aan denken.
Na de Giro die voor de zoveelste keer op rij een flopshow opleverde met allemaal aanvallende nonvaleurs als winnaars in de bergritten, ben ik blij als er in de Tour nog een team/kopman is die het wel de moeite waard vindt om voor de etappezege te rijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch mooi als een klassementsrenner wint op zo'n klim?
Daarom ook BV Keven. Het is geen ploegmaat, het is een einzelgangerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Alsof een van die twee zich zou opofferen voor de andere...
Ja, het is natuurlijk wel jammer dat Pogacar waarschijnlijk zoveel beter dan de rest is dat het hij of vluchters isquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Na de Giro die voor de zoveelste keer op rij een flopshow opleverde met allemaal aanvallende nonvaleurs als winnaars in de bergritten, ben ik blij als er in de Tour nog een team/kopman is die het wel de moeite waard vindt om voor de etappezege te rijden.
Waarbij ze dat vast ook niet elke dag gaan doen. Vorig jaar ook maar 2x, in de laatste 2 bergrittenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Na de Giro die voor de zoveelste keer op rij een flopshow opleverde met allemaal aanvallende nonvaleurs als winnaars in de bergritten, ben ik blij als er in de Tour nog een team/kopman is die het wel de moeite waard vindt om voor de etappezege te rijden.
Ze worden vooral ingezet bij de grotere koersen waar Eurosport de exclusieve rechten voor heeft. En daarnaast doen ze de Vuelta.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat is nou precies de reden dat Jeroen en Karsten de tour niet doen? Karsten wil liever schilderijtjes maken in z’n wijnkelder?
Gio Lippens. Is dit satire?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:34 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Gio Lippens had het misschien nog kunnen doen, maar die heeft het volgens mij wel naar zijn zin op de radio. Bovendien gaat hij binnen 5 jaar toch al met pensioen. Met Joris kunnen ze nog wel een tijdje door.
Karsten heeft ook weleens gezegd dat hij de Tour liever niet doet ivm de kids.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze worden vooral ingezet bij de grotere koersen waar Eurosport de exclusieve rechten voor heeft. En daarnaast doen ze de Vuelta.
Ze zullen wel iets verliezen op de klim straks.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze controle is wellicht iets té scherp. 2 minuten lijkt me prima.
Jean was érg slecht. Maar misschien was dat hij al permanent aan het zuipen toen ik begon met kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die combinatie krijgen we waarschijnlijk nooit meer voorgeschoteld.
Het zou wel leuk zijn als z'n hele team halverwege de Tour al in de touwen hangt. Dat zou het iets spannender kunnen maken aan het eind.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij ze dat vast ook niet elke dag gaan doen. Vorig jaar ook maar 2x, in de laatste 2 bergritten
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:12 schreef hhh38 het volgende:
Gaat dit niet tot schadevergoedingen leiden als er al contracten zijn afgesloten?
Er is 2 jaar voorbereidingstijdquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat dit niet tot schadevergoedingen leiden als er al contracten zijn afgesloten?
Hahahaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:22 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hoop dat Lenni slim koerst en de benen wat spaart voor dit weekend.
Hij leest niet meequote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:22 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hoop dat Lenni slim koerst en de benen wat spaart voor dit weekend.
Voor Vlasov!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:24 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag me af wel #droomplan hier achter schuilt
Enigmatisch coureur wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:31 schreef Marcoss het volgende:
Geschke heeft z'n klimbenen uit Romandië teruggevonden
"Er zijn sterke mannen nodig"quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Varkenskop gaat vertellen wat we hebben gezien...
Er is een halve minuut bij en dat terwijl zij het werk zelf moeten doen en hier de knechten gewoon kunnen rijden. Die ook niet echt goed bergop kunnenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:31 schreef wimderon het volgende:
Ja Karrel, dat is inderdaad allemaal in beeld gekomen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Varkenskop gaat vertellen wat we hebben gezien...
Zapquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Wisten jullie al dat Dielon ooit al eens won op La Planche de Belles Filles?
De vraag is of Pogacar er echt zin in heeft vandaag natuurlijk. Als begin vd klim binnen minuut zijn misschien wel, meer dan zie ik t niet gebeuren dat Kamna wordt teruggepaktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een halve minuut bij en dat terwijl zij het werk zelf moeten doen en hier de knechten gewoon kunnen rijden. Die ook niet echt goed bergop kunnen
Over varkenskop gesprokenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij deed zelfs een huwelijksaanzoek op de La Planche de Belles Filles
Arme knulquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of de goden van Eurosport.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan met Joris van den Berg geconfronteerd worden?
Maar we krijgen zo weer valleiquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De vraag is of Pogacar er echt zin in heeft vandaag natuurlijk. Als begin vd klim binnen minuut zijn misschien wel, meer dan zie ik t niet gebeuren dat Kamna wordt teruggepakt
Misschien wel als ze het zouden uitzenden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me af zou BBC niet te pluimen zijn op gebied van commentaar
Lekker met Graham Nortonquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me af zou BBC niet te pluimen zijn op gebied van commentaar
Hebben ze de rechten dan nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien wel als ze het zouden uitzenden.
Hermsen en Bobbie vind ik niet dramatisch, maar dat is meer een duo voor de Route d'Occitanie of de Ronde van Burgos.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of de goden van Eurosport.
Maar die mag jij natuurlijk ook niet, dan kan je beter het geluid uitzetten haha
Bobbie is wel dramatisch. Echt dramatisch.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hermsen en Bobbie vind ik niet dramatisch, maar dat is meer een duo voor de Route d'Occitanie of de Ronde van Burgos.
Maar Wiggins was op dat moment lucht aan het verplaatsen, dus dat was ook geen optie.
BBC zendt enkel wielrennen uit bij de Spelen of Commonwealth Gamesquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me af zou BBC niet te pluimen zijn op gebied van commentaar. Niet dat ik sporza zat ben. Maar gexoon keer iets anders. Of de Engelse eurosport
Hij heeft wel de parkeermetergrap bedachtquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bobbie is wel dramatisch. Echt dramatisch.
Is dit satire?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:44 schreef wimderon het volgende:
Hermsen en Bobbie vind ik niet dramatisch
Dat zijn stem onder de Sjiero overwinning van ONZE Tom staat is niet oké.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft hij haar daarna in het Étang de Belles Filles geduwd?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ride London Classic! En die WT-wedstrijd van de meisjes (waar ze dit jaar nog maar één etappe van uitzonden, waardoor iedereen weer ziedend was en die wedstrijd volgend jaar geen WT meer is (lol)).quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
BBC zendt enkel wielrennen uit bij de Spelen of Commonwealth Games
15:59quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:48 schreef Mansjester het volgende:
Raad hier de eindtijd wanneer die 2 mafkezen op de Belg zijn uitgeluld en we weer teruggaan naar de koers
16:01 zeg ik
16:05quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:48 schreef Mansjester het volgende:
Raad hier de eindtijd wanneer die 2 mafkezen op de Belg zijn uitgeluld en we weer teruggaan naar de koers
Gelukkig hoeven we die kleine stijve tepels nu niet IEDERE DAG te zien zoals bij de Giro.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
16:14quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:48 schreef Mansjester het volgende:
15.56quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:48 schreef Mansjester het volgende:
Hermsen vind ik ook wel prima voor de kleinere koersen. Kan altijd wel een boel vertellen over de omgeving en andere randzaken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hermsen en Bobbie vind ik niet dramatisch, maar dat is meer een duo voor de Route d'Occitanie of de Ronde van Burgos.
Maar Wiggins was op dat moment lucht aan het verplaatsen, dus dat was ook geen optie.
Jij gunt het Max meer dan Lennard?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels is het wel 3 minuten. Schachmann is zicht leeg aan het rijden voor Kamna
Uh andersom bedoel ik, stop de tijd
Met Hermsen is inderdaad niks mis.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hermsen vind ik ook wel prima voor de kleinere koersen. Kan altijd wel een boel vertellen over de omgeving en andere randzaken.
Puntige knieënquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:48 schreef Mansjester het volgende:
quote:
quote:
Nog voor de vroegste gokquote:
Raar gebit.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Rare mond.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke greppelheks.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel altijd het idee dat Hermsen letterlijk overal is geweest, ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hermsen vind ik ook wel prima voor de kleinere koersen. Kan altijd wel een boel vertellen over de omgeving en andere randzaken.
Ik heb meer met Max, maar zag Lenny wel meer op kop doen zowaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jij gunt het Max meer dan Lennard?
Het had een broer van je kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd het idee dat Hermsen letterlijk overal is geweest, ja.
2 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoeveel hebben de koplopers nodig aan de voet?
1.30quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Een minuutquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de Duitsers 40-45 secondenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
4/5 minutenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Aan het eind van deze Tour is het Sloveniëquote:
Dit is geilquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn geen krabbelaars vooraan he?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
Op Sporza lijken ze te denken dat de koplopers het wel vrij gemakkelijk gaan halen ... misschien toch chauvinisme. Dat ding is 7 km, daar kunnen ze met gemak 3 minuten verliezen.
Teuns pakt de KOM daar.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
Op Sporza lijken ze te denken dat de koplopers het wel vrij gemakkelijk gaan halen ... misschien toch chauvinisme. Dat ding is 7 km, daar kunnen ze met gemak 3 minuten verliezen.
Bij Sporza zijn ze wars van ook maar enige vorm van chauvinisme.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
Zo ziet ze er ook uit, google maar eensquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:01 schreef Mani89 het volgende:
De vriendin van Dylan Teuns is een kleuterjuf.
Met gemak 3 minuten... dan moet je wel echt geparkeerd staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
neuh maar toch, een paar minuten kunnen ze wel verliezen hoorquote:
Ligt eraan wanneer Pogacar begint. Vooraan hebben ze niks cadeau gekregen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met gemak 3 minuten... dan moet je wel echt geparkeerd staan.
Wat een eng gebitquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit, google maar eens
Maar wel renners die al de hele dag in de aanval zijn. Denk dat ze het met 2 minuten voorsprong niet halen als Pogacar echt wilquote:
3 minuten zou voor bv. Teuns nog wel te redden moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer Pogacar begint. Vooraan hebben ze niks cadeau gekregen.
9 minuten voor op snelste schema. Aankomst 17.08quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welk schema rijden ze nu qua aankomst?
Misschien wil hij meer pakken en de rit winnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:08 schreef Bugno3 het volgende:
Pogi gaat overigens echt niet eerder dan op 2 km van de top in de aanval. Hij kan op de laatste 900m al een minuut pakken, waarom zou hij.
Daar kan ie z'n ploeggenoten toch voor gebruiken?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wil hij meer pakken en de rit winnen.
Als hij de ritzege wil, is dat misschien wel nodigquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:08 schreef Bugno3 het volgende:
Pogi gaat overigens echt niet eerder dan op 2 km van de top in de aanval. Hij kan op de laatste 900m al een minuut pakken, waarom zou hij.
Ja, er is nu ook weer een halve minuut af geredenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kan ie z'n ploeggenoten toch voor gebruiken?
Dat dacht ik (hoopte ik) al een beetje in het begin. Ik zag wat ploegmaats om hem heen, gisteren was dat volledig anders. En zonder verbetering zou hij allang zijn afgestapt gok ik.quote:
Beetje vergelijkbaar met die laatste onverharde strook in de stradequote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:08 schreef Bugno3 het volgende:
Maar bergop verliezen ze wel op dat snelste schema uiteraard, zal wel iets later wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
9 minuten voor op snelste schema. Aankomst 17.08
Ik vermoed dat ze de klim ook wel meenemen in de schema’s.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar bergop verliezen ze wel op dat snelste schema uiteraard, zal wel iets later worden
Dat hangt allemaal van af hoe hard UAE doortrekt op La Planchequote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar bergop verliezen ze wel op dat snelste schema uiteraard, zal wel iets later worden
Gegniffeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dat gaat op basis van gemiddelde snelheidquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de klim ook wel meenemen in de schema’s.
Je meent hetquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dat gaat op basis van gemiddelde snelheid
Een half uur tot de voet en minder voor de klim. Hoezo klopt het dan niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dat gaat op basis van gemiddelde snelheid
Dan zullen ze het wel niet redden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:22 schreef franklop het volgende:
Volgens de wet van Herbert gaan ze het redden
Ik heb altijd het gevoel dat ie continu afweegt en oppast dat het niet té gênant wordt, maar eigenlijk ook wel zoveel mogelijk tijd wil pakken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog steeds twijfelachtig of ie nu alleen maar rijdt voor de controle of ook voor de winst.
Winst. Hij heeft het nota bene gisteren al gezegd. Familie is op bezoek en dus wil ie winnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog steeds twijfelachtig of ie nu alleen maar rijdt voor de controle of ook voor de winst.
Komt ook omdat ze in de kopgroep nog iets proberen te sparen voor de klim. Dat helpt dan niet mee.quote:
Hopelijk krijgen we dan weer een Beltran-aanzet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met dit tempo gaat Pogacar aan voet van Planche al vandoor
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we dan weer een Beltran-aanzet.
Jammer dat dat filmpje van joeptoep af isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |