SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je graag iets anders neergezet?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:20 schreef hhh38 het volgende:
Door die veel te lange finishplaats kan je niets met de TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
Van Vleuten.Stukje RioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Vleuten.Alleen de stoeprandjes ontbreken nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Vleuten.Ik kan me nog wel een andere val herinneren waar ze zo de fout in ging. Toen ging ze met d'r hoofd tegen een stoeprandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Van Vleuten.Dat had wel wat overeenkomsten met de crash in RioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even creatief afgekort.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar had natuurlijk nog "erkende" voor gemoeten
Wie verzonnen heeft om stoepranden aan te leggen aan een bergweg mag ook wel ontslagen wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen de stoeprandjes ontbreken nog
Van Vleuten.Dit kan écht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Schachmann wel een minuut voorsprong, dat zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:21 schreef Chiappucci het volgende:
Geel voor de Schach of Kämna zou ik bijzonder toejuichen.
Dus zal het wel voor Teuns worden.
Sporza is bijna live.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Het commentaar op de NOS bruist niet echt hè?
Ff pissenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ziet er nog niet echt uit als een peloton dat de kopgroep minuten gaat geven.
UAE heeft toch een mannetje op kop.quote:
Van Vleuten.Vrouwenwielrennen kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ziet het er inderdaad niet naar uitquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UAE heeft toch een mannetje op kop.
Dat siert hemquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:29 schreef Columbiafan het volgende:
Lijkt me dat Pogacar ook vandaag weer voor ritwinst wil gaan.
Weer teamgenoten achter teamgenoten? Leuk teampje, dat EF!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Die tamelijk korte chasse van Cort en Woods, dat werd dichtgereden door ... Rutsch! Of wat ik denk dat de silhouette van Rutsch was. Het was in ieder geval een roze.
Hij is wel iemand die bijna altijd wil koersen ja.quote:
Laengen zit wel lekker af te stoppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:35 schreef franklop het volgende:
Bora wel ter afstopping erbij mag ik hopen
Dat is echt een typische vluchtersetappe inderdaad, zou wel leuk zijn als Jumbo en INEOS hem dan in het geel gaan houdenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Pogi morgen de trui gaat weggeven
Zo ff schakelen dan.quote:
'al'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |