Echt niet? Nooit gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:55 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb niet eens een wasbak op de plee.
Hier ook geen wasbak op de wc.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Echt niet? Nooit gezien.
Zelfs een wc op een eenkamerappartement in de goedkoopste klasse hebben nog een wasbak.
Dat wel ja! Bij sommige mensen of bedrijven kom je iedere keer dezelfde handboek/plee borstel/afwasborstel tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:06 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hier ook geen wasbak op de wc.
Vind eigenlijk wel dat die er in hoort, maar gebruik 'm bij anderen niet graag (klein / weinig ruimte voor mijn klauwen, twijfelachtige handdoekjes, spullen in het wasbakje).
Het zou niet eens passen denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Echt niet? Nooit gezien.
Zelfs een wc op een eenkamerappartement in de goedkoopste klasse hebben nog een wasbak.
Lekker iedereen na het schijten met z'n strontpoten aan die deurklink.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:14 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Het zou niet eens passen denk ik.
Ik heb van die handgel er staan, en ik krijg vrijwel nooit bezoek, dus ik denk dat het meevalt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:21 schreef Werkman het volgende:
[..]
Lekker iedereen na het schijten met z'n strontpoten aan die deurklink.
Dit ja.quote:
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
In plaats van zo'n pompje met handzeep dat nog geen drol kost of 5 cent meer.
Nee, kom ik gisteren bij iemand op visite staat daar zo'n knijpflesje van de Lidl of Aldi met citroenafwas?
Serieus??? 🤮
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:51 schreef DerekB het volgende:
Ik dacht dat de vuile zooi op het toilet stond, maar je bedoeld afwasmiddel op de wc.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
In plaats van zo'n pompje met handzeep dat nog geen drol kost of 5 cent meer.
Nee, kom ik gisteren bij iemand op visite staat daar zo'n knijpflesje van de Lidl of Aldi met citroenafwas?
Serieus??? 🤮
Prins dat je lacht, dat is gezond. maar vertel ons dan ook even wat volgens jou de punchline is.quote:
Het punt is dat zo een persoon dan ķf de afwas op het toilet doet ķf dat die persoon gewoon indruk wilde maken op TS om hygiënisch over te komen en dus afwasmiddel daar neerzette (en waarschijnlijk geen toiletzeep/handzeep had).quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Prins dat je lacht, dat is gezond. maar vertel ons dan ook even wat volgens jou de punchline is.
Ik lees het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |