quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik proestte een beetjequote:Op donderdag 7 juli 2022 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
mag wel een bed kopen met ijzeren poten.
Echt erg om te zien dat 90% op vakantie een BMI code rood heeft. En dat voor twintigersquote:
IQ van een aardappel.quote:
En hier wordt het ook erger.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt erg om te zien dat 90% op vakantie een BMI code rood heeft. En dat voor twintigers
Actquote:
Werkt tochquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waar ie zelf dan ook in is gaan geloven
Doet ie ook wel zonder cameraquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Als hij nou gewoon normaal doet en zichzelf durft te zijn...
Hij is zichzelf denk ik, stukje gedragsstoornisquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Als hij nou gewoon normaal doet en zichzelf durft te zijn...
Jij zag meteen dat hij een normale jongen met muur is?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik prik toch dwars door dat strak geëpileerde, getrimde en geschoren metroventje heen?
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is zichzelf denk ik, stukje gedragsstoornis
Nee dat ie nog in de kast zitquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Jij zag meteen dat hij een normale jongen met muur is?
Echt hoorquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Verdomme help deze twee uit de eenzaamheid
The Holiday jaaaaaquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Maar toen hij net even stil zat en vertelde over die romatische films, vorige relatie enzo was hij eindelijk soort van normaal.
Kunnen we van jou ook vindenquote:
Ik was er niet eens meer aan begonnen op die leeftijd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Toch mooi dat deze twee nog een paar jaar van elkaar kunnen genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |