Nee maar fokkers die geld overmaken. En het nooit meer terug zien. Wat een waus ben je danquote:
Oh zo ja!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar fokkers die geld overmaken. En het nooit meer terug zien. Wat een waus ben je dan
Nee maar Noorsbloed komt me bekend voorquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar Noorsbloed komt me bekend voor
Dat FHF is best ok hoor maar mensen die zich als helden inzetten en van een kouwe kermis thuiskomen en het ook nog verdedigen, best apartquote:
Ik kom daar zelden . Maar bijvoorbeeld geld vragen vind ik niet okay.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat FHF is best ok hoor maar mensen die zich als helden inzetten en van een kouwe kermis thuiskomen en het ook nog verdedigen, best apart
Dat magquote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er in totaal misschien 5 keer geweest
nee die heb ik niet. Nooit gezien ook, ontzettend cute jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:43 schreef Soury het volgende:
@:Prisha heb je van die oordingen. Deze zijn cute[ link | afbeelding ]
En nu wil je ze ?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee die heb ik niet. Nooit gezien ook, ontzettend cute ja
nee zo snel gaat dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Mag je alleen mannelijke users nomineren?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
Wie wordt de forumlul van de maand?
sjoemie1985 in ONZ / Forum Iul.
Je mag nomineren wie je leuk vindtquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mag je alleen mannelijke users nomineren?
Leuk of een lul?quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je mag nomineren wie je leuk vindt![]()
Of beter gezegd: wie je niet leuk vindt.
Dat laatste.quote:
Veel kijkplezier .. Ik kijk een Spaanse film op Netflixquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:45 schreef mario390 het volgende:
en zomerfilm uit nederlande op bayerntv
en queerfilm de heet zomer
Ok ... veel kijkplezier ,.. ik heb geen Bayerntvquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:49 schreef mario390 het volgende:
de nederlandse is es waar 2 meisjes zich lieven
en queerfilm
ik zei ook bayerntv ..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei bayerntv
dat heeft niks met de voetbal bayern te doen
maar als ik bayerntv zoek, krijg ik bayern munchen tvquote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei bayerntv
dat heeft niks met de voetbal bayern te doen
Bayerische Rundfunk probieren?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
maar als ik bayerntv zoek, krijg ik bayern munchen tv
Oh, gaat me niet om de film.quote:
Er is genoeg Duitse tv op je Ziggo Go ...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, gaat me niet om de film.
Juist het duitse vind ik leuk.
Als ik ooit weer op vakantie mag denk ik dat ik in Bayeren uitkom
Daar heb ik 6 duitse zenders ja,quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is genoeg Duitse tv op je Ziggo Go ...
Ik bijna nooitquote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik 6 duitse zenders ja,
kijk ik regelmatig
OKquote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
ja het is al bijna over
het spelte op de land
niet in en stadt
In het Oosten ...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
waar in nederland spreken ze bijna duits ?
Ik sprak het al vroeg omdat we duitse tv hadden vroeger .. voor dat jij geboren was en er maar weinig tv zenders waren ... NED1 en 2, ARD, ZDF en NDR ... dat was hetquote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
waar in nederland spreken ze bijna duits ?
Ik zou zeggen Dodewaard, maar denk eerder Doe in Belgie op de grens met Nederland in Zeeland.. Maar Mario in een film kan het overal zijnquote:
Op Ziggoquote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:25 schreef Lavenderr het volgende:
Hadden jullie ook storing op fok vanavond?
irgendwo staat geschreven in sudhollandquote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Dodewaard, maar denk eerder Doe in Belgie op de grens met Nederland in Zeeland.. Maar Mario in een film kan het overal zijn
Nee denk dat ik een lokaal probleem hebquote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, was dat de boosdoener. Ik ga overstappen naar kpn.
morgen maar eens bellenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Hopelijk wordt het snel opgelost voor je.
Sterktequote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Succes! En nu maar proberen te slapen. Lukt niet echt. Truste Chufi
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Succes! En nu maar proberen te slapen. Lukt niet echt. Truste Chufi
Lee Mayors ... dat was ook zo'n supelheld ...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:56 schreef mario390 het volgende:
weer 4 episoden lee mayors colt vor alle fälle
originaltitel The Fall Guy
Basic ... snel 1Gigaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:58 schreef mario390 het volgende:
600 mbit schnell??
dat biet A1 de oostenrijkse Anbieter niet an
Is lastiger ... In Nederland gaat alles onder de grond, omdat het kan .. In het buitenland is de ondergrond vaak te hard en moet het boven de grondquote:
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Is het gelukt met de koffie, Dot?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het gelukt met de koffie, Dot?
Als het er dan nog niet is, op hoge poten naar de servicebalie. "Waar blijft mijn koffie! Ik wil de manager spreken".quote:
Zou kunnen, maar in dit geval moet ik eigenlijk op hoge poten naar de boerenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het er dan nog niet is, op hoge poten naar de servicebalie. "Waar blijft mijn koffie! Ik wil de manager spreken".
Was de koffie op in de supermarkt?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar in dit geval moet ik eigenlijk op hoge poten naar de boeren
Ja, en Dotteke haar voorraad thuis is praktisch op.quote:
Ik maakte hier van de week een grapje dat er geen koffie was door de boeren maar dat is dus echt zoquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en Dotteke haar voorraad thuis is praktisch op.
Kill m allquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar in dit geval moet ik eigenlijk op hoge poten naar de boeren
Ja mijn merk was er een paar dagen niet, maar net geweest en ik heb er drie kunnen scorenquote:
Ja was echt zo, Maar ze hadden nu drie dus ook niet veel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik maakte hier van de week een grapje dat er geen koffie was door de boeren maar dat is dus echt zo
Ja wie aan mij koffie komt...........quote:
Dit dusquote:
Hey Aoibhinquote:
quote:
Morguh dame en heerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Hey Dotquote:
Denk niet dat ze klaar zijn met protesteren dus zou koffie hamsterenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was echt zo, Maar ze hadden nu drie dus ook niet veel.
Volgens mij wordt er nu niet meer geblokkeerd door de boeren en zal de voorraad wel weer komen
morgenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat ze klaar zijn met protesteren dus zou koffie hamsteren
Goedemorgen Marioquote:
Hey Marioquote:
Iets eerder alleen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:44 schreef Domnivoor het volgende:
Deze Abe werd ook doodgeschoten.
[ afbeelding ]
Thnx chufquote:
Jawelquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
is max in juni 2018 nog niet
in F1 gerijden?
In 2014quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:01 schreef mario390 het volgende:
ja maar wanneer is hij erste keer
op 3te gewezen?
oke eten moet![]()
Zo .. vertel...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:16 schreef cafca het volgende:
Ik speelde toen ik een jaar of 8 was al in de F1...
Ik ben meer uit de tijd van Jan Lammers.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:39 schreef engine het volgende:
Toen ik 8 was reed de andere Verstappen in de F1
was nu en onvall?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:39 schreef engine het volgende:
Toen ik 8 was reed de andere Verstappen in de F1
Misschien 1 wedstrijd ...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann dat zijn dat vettel 2018 nog gewonnen heeft?
Los trekken want die was los geraakt... beetje slordig wel ... krijgen we ook niet meer te zienquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:12 schreef mario390 het volgende:
wat doen de werker daar met de gummiband?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:04 schreef chufi het volgende:
Waarom beginnen we er dan over ... ah BDS...
Yeahhhh!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik mag weer naar buiten![]()
Domnivoor vs. corona: 1 - 0
Ik zou het denk ik niet eens weten als ik corona had. Ik heb me wel een paar keer getest omdat een kuchje of snotneus had.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik mag weer naar buiten![]()
Domnivoor vs. corona: 1 - 0
Morgen is er een sprintrace (24 rondjes)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
de entscheidende qualifying is
toch morgen of ?
Ja uitslag sprint is startopstelling voor zondagquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:24 schreef mario390 het volgende:
ja maar morgen qualifizieren ze zich
vor zondag in de sprint
GADVERDAMME!!!!!quote:
Worstquote:
Waarom???quote:
Pfff... dacht alquote:
Zekerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo daar heb je echt naar uitgekeken volgens mij
Waarom? heb je een vega uit je huis geschoptquote:
Vega’s zijn hier welkom hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? heb je een vega uit je huis geschopt
Ik kick een vega uit mijn huis.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vega’s zijn hier welkom hoor![]()
Maar ik eet wat ik lekker vind
Oh dat kan ook nogquote:
Nou ken je fokkersquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je wel echte honger want er zit meestal weinig vlees aan
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je wel echte honger want er zit meestal weinig vlees aan
Als het moet ...quote:
Moet jij weten .. Ik ben het nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben BDS enik maak gehakt van de Vegetariers !!!
Veel succes.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vers rundergehakt. Niks mis meequote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wortels, ook lekkerquote:
Haverquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wortels, ook lekker![]()
Gras sla ik even over.
quote:
Vaarwelquote:
Dan moet hij eerst uit zijn bunker komen.quote:
Het was leuk jullie gekend te hebbenquote:
Zou hij je wel eerst roosteren boven het spit? Of villen?quote:
Vond ik ookquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst uit zijn bunker komen.
Ik lees dat hij gehakt van me wil makenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou hij je wel eerst roosteren boven het spit? Of villen?
Oeh daar zeg je me wat! Zoveel wat ik nog wil doen met mijn leven!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Vond ik ook
Heb je nog een bucketlist die je af wil werken voor die tijd?
Door de vleesmolen met een beetje panneer meel erbijquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lees dat hij gehakt van me wil maken
Hmmmm, van tartaar van mensen kan je gekke koeienziekte krijgenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lees dat hij gehakt van me wil maken
Neem een lijfwachtquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh daar zeg je me wat! Zoveel wat ik nog wil doen met mijn leven!
Misschien is er nog een mogelijkheid om BDS zo lang mogelijk bij me vandaan te houden zodat ik nog even kan leven
Zou ik ook niet zo snel doen hoor. Ik ren niet zo hard, dus dat zou ik niet winnen. Ik ben meer van het overbluffen.quote:
quote:
Ik vermijd confrontaties lieverquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zo snel doen hoor. Ik ren niet zo hard, dus dat zou ik niet winnen. Ik ben meer van het overbluffen.
Soms kun je ze niet ontwijken. We leven in een rare wereld.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Ik vermijd confrontaties liever
Goeie. Vrijwilligers mogen zich komen meldenquote:
Dan vlieg ik wel wegquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms kun je ze niet ontwijken. We leven in een rare wereld.
Hier ben je veilig. Stap maar inquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh daar zeg je me wat! Zoveel wat ik nog wil doen met mijn leven!
Misschien is er nog een mogelijkheid om BDS zo lang mogelijk bij me vandaan te houden zodat ik nog even kan leven
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ben je veilig. Stap maar in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goeie. Vrijwilligers mogen zich komen melden
Vrijwilliger om je aan het spit te hangen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goeie. Vrijwilligers mogen zich komen melden
Howdoequote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat was het wel weer hier voor vanavond
Welterustenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat was het wel weer hier voor vanavond
Jaaaquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa![]()
* Aoibhin plaatst engine tussen mij en BDS
Hier ook geen last.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
Het schijnt wat rokerig in de stad te zijn
https://www.nu.nl/binnenl(...)ebied-amsterdam.html
https://www.at5.nl/artike(...)estelijk-havengebied
hier geen last van gelukkig
Wel een mekkerende parkiet. Telt dat ook?quote:
Kakellende kippenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een mekkerende parkiet. Telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |