Nee maar fokkers die geld overmaken. En het nooit meer terug zien. Wat een waus ben je danquote:
Oh zo ja!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar fokkers die geld overmaken. En het nooit meer terug zien. Wat een waus ben je dan
Nee maar Noorsbloed komt me bekend voorquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar Noorsbloed komt me bekend voor
Dat FHF is best ok hoor maar mensen die zich als helden inzetten en van een kouwe kermis thuiskomen en het ook nog verdedigen, best apartquote:
Ik kom daar zelden . Maar bijvoorbeeld geld vragen vind ik niet okay.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat FHF is best ok hoor maar mensen die zich als helden inzetten en van een kouwe kermis thuiskomen en het ook nog verdedigen, best apart
Dat magquote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er in totaal misschien 5 keer geweest
nee die heb ik niet. Nooit gezien ook, ontzettend cute jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:43 schreef Soury het volgende:
@:Prisha heb je van die oordingen. Deze zijn cute[ link | afbeelding ]
En nu wil je ze ?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee die heb ik niet. Nooit gezien ook, ontzettend cute ja
nee zo snel gaat dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Mag je alleen mannelijke users nomineren?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
Wie wordt de forumlul van de maand?
sjoemie1985 in ONZ / Forum Iul.
Je mag nomineren wie je leuk vindtquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mag je alleen mannelijke users nomineren?
Leuk of een lul?quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je mag nomineren wie je leuk vindt![]()
Of beter gezegd: wie je niet leuk vindt.
Dat laatste.quote:
Veel kijkplezier .. Ik kijk een Spaanse film op Netflixquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:45 schreef mario390 het volgende:
en zomerfilm uit nederlande op bayerntv
en queerfilm de heet zomer
Ok ... veel kijkplezier ,.. ik heb geen Bayerntvquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:49 schreef mario390 het volgende:
de nederlandse is es waar 2 meisjes zich lieven
en queerfilm
ik zei ook bayerntv ..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei bayerntv
dat heeft niks met de voetbal bayern te doen
maar als ik bayerntv zoek, krijg ik bayern munchen tvquote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei bayerntv
dat heeft niks met de voetbal bayern te doen
Bayerische Rundfunk probieren?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
maar als ik bayerntv zoek, krijg ik bayern munchen tv
Oh, gaat me niet om de film.quote:
Er is genoeg Duitse tv op je Ziggo Go ...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, gaat me niet om de film.
Juist het duitse vind ik leuk.
Als ik ooit weer op vakantie mag denk ik dat ik in Bayeren uitkom
Daar heb ik 6 duitse zenders ja,quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is genoeg Duitse tv op je Ziggo Go ...
Ik bijna nooitquote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik 6 duitse zenders ja,
kijk ik regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |