quote:India kwam uit op een score van maar liefst 9.41 en kan daarmee het land met de meeste bureaucratische rompslomp genoemd worden. Op de tweede en derde plaats staan respectievelijk Indonesië (8.59) en de Filipijnen (8.37).
ik was laatst bij de hoeren, hing er een bordje dat je niet aan haar tetten mocht zittenquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:56 schreef Cockwhale het volgende:
Is dit iets typisch Nederlands, zijn wij een land vol kkr autisten of wat is de reden dat wij onszelf omsluiten met zinloze regeltjes die geen enkele functie hebben? Regels om maar regels te hebben. Ik als pragmatist kan mij hier dood aan ergeren, maar die autisten hebben zelf niet door hoeveel tijd, geld en energie ze verspillen met moeilijk en bureaucratisch zijn.
Klacht: Achterlijkheid regeert.
Eens. En het ergste is nog dat heel regels in tegenspraak zijn met andere regels.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:56 schreef Cockwhale het volgende:
Is dit iets typisch Nederlands, zijn wij een land vol kkr autisten of wat is de reden dat wij onszelf omsluiten met zinloze regeltjes die geen enkele functie hebben? Regels om maar regels te hebben. Ik als pragmatist kan mij hier dood aan ergeren, maar die autisten hebben zelf niet door hoeveel tijd, geld en energie ze verspillen met moeilijk en bureaucratisch zijn.
Klacht: Achterlijkheid regeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |