abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205266317
Is dit iets typisch Nederlands, zijn wij een land vol kkr autisten of wat is de reden dat wij onszelf omsluiten met zinloze regeltjes die geen enkele functie hebben? Regels om maar regels te hebben. Ik als pragmatist kan mij hier dood aan ergeren, maar die autisten hebben zelf niet door hoeveel tijd, geld en energie ze verspillen met moeilijk en bureaucratisch zijn.

Klacht: Achterlijkheid regeert.
  Tettenkoning donderdag 7 juli 2022 @ 14:01:01 #2
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205266367
Terechte klacht, en dan staat Nederland nog niet eens in de top 3.
quote:
India kwam uit op een score van maar liefst 9.41 en kan daarmee het land met de meeste bureaucratische rompslomp genoemd worden. Op de tweede en derde plaats staan respectievelijk Indonesië (8.59) en de Filipijnen (8.37).
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205266399
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:56 schreef Cockwhale het volgende:
Is dit iets typisch Nederlands, zijn wij een land vol kkr autisten of wat is de reden dat wij onszelf omsluiten met zinloze regeltjes die geen enkele functie hebben? Regels om maar regels te hebben. Ik als pragmatist kan mij hier dood aan ergeren, maar die autisten hebben zelf niet door hoeveel tijd, geld en energie ze verspillen met moeilijk en bureaucratisch zijn.

ik was laatst bij de hoeren, hing er een bordje dat je niet aan haar tetten mocht zitten :')

wat een kutregel
pi_205266414
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:56 schreef Cockwhale het volgende:

Eens. En het ergste is nog dat heel regels in tegenspraak zijn met andere regels.
Voorbeeld. Een bedrijf moet van de verzekering de deuren overdag op slot houden ivm inbraak. De brandweer echter stelt dat diezelfde deuren altijd open moeten gaan in geval van plotselinge brand.
Dat soort dingen dus. Het werkt allemaal langs elkaar heen.
pi_205266443
Zelfs in vergelijking met andere Europese landen is de Nederlandse bureaucratie helemaal nog niet zo erg. In veel landen is het nog erger, helaas. De duitstalige landen zijn tamelijk bureaucratisch als je daar als buitenlander komt wonen. Met nog als bijkomend nadeel dat ze weigeren iets in een andere taal dan het Duits aan te nemen of uit te geven. Daar zijn de Nederlanders toch een stuk pragmatischer, die heel vaak ook Duitse, Franse en Engelse documenten accepteren.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205266498
Je spelling van "kakker" klopt niet.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_205266572
Terechte klacht, moet nu iets aanleveren voor het buitenland, half uurtje werk, maar met al dat gezeik kost het uren :')

Onder het mom van "veiligheid" :')
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')