Broer wat was dan de tweede prijsquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:26 schreef Sfancta het volgende:
Heb een huiskamerconcert gewonnen beste fok vrienden
Het betreft een NL zangerIk ga niet zeggen wie maar ik heb geen interesse hierin.
Wtf moet ik doen? Ik deed mee voor andere prijs.
Leuk en wel, maar ik wil dit echt niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:34 schreef Fok-it het volgende:
De prijs kan je niet weigeren, en je ging er automatisch mee akkoord dat er persopnames gemaakt werden, dus binnenkort zien we TS op tv.
Ik heb precies zelfde aanbod gekregen. Weet precies waar TS het over heeft. Die komt hier niet onderuitquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan eerst de kleine letters maar goed doorlezen![]()
1e prijs een Maseratiquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan eerst de kleine letters maar goed doorlezen![]()
Je hebt hier niks te willenquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Leuk en wel, maar ik wil dit echt niet.
Je maakt grap hoop ik he? Kan niet uitstaan en wil niet binnen hebben. Op tv?quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb precies zelfde aanbod gekregen. Weet precies waar TS het over heeft. Die komt hier niet onderuit
Nee zeker niet. Juist hierom heb ik dat niet gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je maakt grap hoop ik he? Kan niet uitstaan en wil niet binnen hebben. Op tv?
Ik heb geen kleine letters gelezen
Alvast RIP aan de nabestaanden dan maarquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:43 schreef Sfancta het volgende:
Je maakt grap hoop ik he? Kan niet uitstaan en wil niet binnen hebben. Op tv?
Ik heb geen kleine letters gelezen
.....quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Juist hierom heb ik dat niet gedaan
Maar gefeliciteerd met je prijsquote:
Dan wordt het tijd dit topic te gaan volgenquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb precies zelfde aanbod gekregen. Weet precies waar TS het over heeft. Die komt hier niet onderuit
Een vals adres opgeven.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:26 schreef Sfancta het volgende:
Heb een huiskamerconcert gewonnen beste fok vrienden
Het betreft een NL zangerIk ga niet zeggen wie maar ik heb geen interesse hierin.
Wtf moet ik doen? Ik deed mee voor andere prijs.
Die kun je evt geblinddoekt nog aan je pik laten zuigen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:17 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
Ts heeft straks zangeres Jolanda in huis
Meteen gijzelen en losgeld vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:21 schreef Karina het volgende:
Ik krijg toevallig de prijsvraag onder ogen en zie nu wat je hebt gewonnen
1x Thuisconcert met Nick & Simon (“Thuisconcert”)
Nou veel plezier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |