Ik snap echt niks van zijn actquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:36 schreef Erasmus het volgende:
Dus je bent geen dude meer? Of is dit een lemming?
Slechte Hans Klok.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van zijn act
Een dude kan ook een bikini aantrekken. En een dude heeft meestal ook twee tepels, die net als bij vrouwen stijf worden als ze koud worden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:36 schreef Erasmus het volgende:
Dus je bent geen dude meer? Of is dit een lemming?
Dan moet je wel erg mannelijk zijn.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
Dan moet je wel erg mannelijk zijn.
Oma kijkt tevreden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets meer geschikt dan voor @:ts?
Zelfde gedachte.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Een dude kan ook een bikini aantrekken. En een dude heeft meestal ook twee tepels, die net als bij vrouwen stijf worden als ze koud worden.
In principe wijst dus niks in de OP op eventueel niet-dude-zijn van deze dude. Wel een rare dude die bikini’s aan trekt, maar iedereen heeft een hobby nodig.
Goeien T & Aquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:07 schreef Werkman het volgende:
De echte klacht is dat de titel schreeuwt "pics!" en er bij het aanklikken alleen gezever te lezen is.
Bij deze dus.
[ afbeelding ]
Page not foundquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:07 schreef Werkman het volgende:
De echte klacht is dat de titel schreeuwt "pics!" en er bij het aanklikken alleen gezever te lezen is.
Bij deze dus.
[ afbeelding ]
Dit is geil.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Een dude kan ook een bikini aantrekken. En een dude heeft meestal ook twee tepels, die net als bij vrouwen stijf worden als ze koud worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
In principe wijst dus niks in de OP op eventueel niet-dude-zijn van deze dude. Wel een rare dude die bikini’s aan trekt, maar iedereen heeft een hobby nodig.
Ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van zijn act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |