Ja duurde ook lang voor ze de beelden klaar hadden ,,,,quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft hij gegeven, en ball was volgens me
half achter
Kijken jullie tennis ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft hij gegeven, en ball was volgens me
half achter
Maar als jij het al niet weten, hoe moeten wij het dan wetenquote:
Ik weet het nietquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als jij het al niet weten, hoe moeten wij het dan weten
Zou er iemand zijn die het wel weet?quote:
chuf weet vast meerquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die het wel weet?
En waar kunnen we die dan vinden?
Dat kan toch heul niet, daar hangt een strak gespannen net tussenquote:
Ik nietsquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alles gekeken. Wat willen jullie weten ?
Wasda da tennis?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alles gekeken. Wat willen jullie weten ?
Snap er ook de ballen vanquote:
Als die nieuwe user maar geen forumlul isquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:47 schreef pullup het volgende:
Als dit geen nieuwe user naar het topic trekt weet ik het ook niet hoor
Wtf is dat nu weerquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als die nieuwe user maar geen forumlul is
Ah ik zie nu pas dat Oostenrijk ookquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:45 schreef mario390 het volgende:
man man niet tennis, openingsspel
van damen voetbal
Ik lees hierboven ook nog iets over users naar het topic trekkenquote:
Voel je je schuldig?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als die nieuwe user maar geen forumlul is
Nee. Ik begon niet over ballen rukken en palen trekkenquote:
Laatste setquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit nou weer voor iets raars,
gaat een tie-break tot 10 punten
Daar hoort geen tie-break in.quote:
ik hoop is en grapjequote:Op woensdag 6 juli 2022 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ik zie nu pas dat Oostenrijk ookmeedoet
Ja vroeger ....quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoort geen tie-break in.
Dat hoort gewoon 69-67 in sets te games te worden.
Nee ik schakel net inquote:
Was alles beterquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger ....
Tis nog steeds niet afgelopen ...
https://www.nu.nl/binnenl(...)lende-snelwegen.html
Allemaal het cachot in mikkenquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was alles beter
Oh, er gaan nog wel echt gewonden vallen. Hopelijk geen doden, maar ...........
Ow maar ze staan wel achterquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oostenrijk speelt al sterker dan onze leeuwinnen
Nee ik kijk toevallig.quote:
Kunnen we de gevangenenpoort niet heropenen voor dit soort types?quote:
DIe zijn ook wel ietsje beter bezig dan Oostenrijk zo te zienquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederland werd door Engeland vernederd 2 weken geleden
Butterfly-effect?quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
Zoals ene mario zou zeggen: In China valt een zak meel om
Nou het geeft gewoonlijk aan hoeveel het hem interesseertquote:
waarnaast?quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:16 schreef pullup het volgende:
Lol @ helemaal niet zo'n slechte poging ook![]()
6 meter naast
Het beoogde doelquote:
Ik kijk met een half oogquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het beoogde doelEn ze stond er een metertje of 5 voor
Terecht ook geloof ikquote:
Het is daar soms erger dan hier.quote:
En dat terwijl ze hier echt helemaal de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is daar soms erger dan hier.
Helaasquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
Ik hoop echt dat ze scoren .. gun het die Engelsen niet
van wie gaan ze de volgende verliezen?quote:
Nou enquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
Ik probeer net een plakje kaas om een augurk te rollen , maar helaas breekt de kaas ...
Recept misluktquote:
Dat is ook lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon de kaas fondeu aanknallen
He dat zag ik net op tvquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:08 schreef pullup het volgende:
Goftedomme![]()
[ twitter ]
Darwin - award waardig
Merken je smaakpapillen niks vanquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
Ik probeer net een plakje kaas om een augurk te rollen , maar helaas breekt de kaas ...
Echt ?quote:
quote:
Hoe heeft een debiel volk als dit het tot absolute wereldmacht kunnen schoppenquote:
Daarvoor heb je je bunkerquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
goede ideeen die uitlopen op rampenplannen
Dat zit er vaak bij jaquote:
Als je stront bezopen een cafe komt uitrollen en dan bij de snackbar een paar van die dingen eetquote:
zijn die al weer open ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je stront bezopen een cafe komt uitrollen en dan bij de snackbar een paar van die dingen eet
Maar Boris niet hoorquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
En dat is minister nr 5 die weg is in engeland.
En dat binnen 2 dagen
Goed bezig weer daarquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
En dat is minister nr 5 die weg is in engeland.
En dat binnen 2 dagen
Veel donuts etenquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe heeft een debiel volk als dit het tot absolute wereldmacht kunnen schoppen
nee die is belangrijker dan iedereen daar bij elkaar,quote:
In the USA.quote:
doe ik al tijdenquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kijk even geen politiek meer nieuws ook ff snel maar ik wil er eigenlijk even afstand van houden
quote:
Ze hadden het beter Divided States kunnen noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Amirika zo hebben wij dat continent genoemd the united states zijn wat anders
Altijd wat daarquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hadden het beter Divided States kunnen noemen.
Hier ook, alleen hier heel wat minder dodelijkquote:
je moet ook ham om augurk rollen, die breekt niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
hou je neusquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
van wie gaan ze de volgende verliezen?
Deze en vooral de vorige zijn niet zo best neequote:Op woensdag 6 juli 2022 23:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
En het capitool heeft de laate tijd ook waardeloze presidenten afgeleverd
Ja maar wou ff Prisha dr hapje proeven en ik had het in huisquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
je moet ook ham om augurk rollen, die breekt niet.
Het is ook allemaal nepquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze en vooral de vorige zijn niet zo best nee
Trump en Bidden zijn beide aan het Dementeren en zo gek als een kipquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze en vooral de vorige zijn niet zo best nee
Weet niet wat erger zou zijn daar.. Trump, Biden of jij met je kippen in het Witte Huis.quote:Op donderdag 7 juli 2022 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Trump en Bidden zijn beide aan het Dementeren en zo gek als een kip
Ik zou het niet eens willenquote:Op donderdag 7 juli 2022 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Weet niet wat erger zou zijn daar.. Trump, Biden of jij met je kippen in het Witte Huis.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar zou het daar nog erger worden als je wel moest? Stel dat het moest (je hele familie in gijzeling en als je het niet zou doen worden ze gevierendeeld). Wat dannnn, jonguh?!?
[ afbeelding ]
What de fok is dat nu voor antwoord?!quote:
quote:
Me too not @ all. Laat me liever een etmaal waterboarden in Abu Ghraib dan een kwartier naar die inteelt luisterenquote:
Ben je pro of tegen die boerenopstand? Ikke tegen, dus uitkiekenquote:Op donderdag 7 juli 2022 00:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik mijn trekker meeneem bij mijn volgende bezoek aan NL.
Die komt het land niet eens inquote:Op donderdag 7 juli 2022 00:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik mijn trekker meeneem bij mijn volgende bezoek aan NL.
Is die gast in die auto al gevonden ?quote:Op donderdag 7 juli 2022 00:41 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
IK heb nog nooit een nummer tot het einde geluisterd daarvan, te verwarrend allemaal.
Wacheren, echt walgelijkquote:Op donderdag 7 juli 2022 00:41 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
IK heb nog nooit een nummer tot het einde geluisterd daarvan, te verwarrend allemaal.
Boeren bestaan niet meer, degene die nu die trekkers misbruiken zijn veehouders en hun hooligan zoontjesquote:Op donderdag 7 juli 2022 00:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben je pro of tegen die boerenopstand? Ikke tegen, dus uitkieken
veehouders zijn toch ook boeren ?quote:Op donderdag 7 juli 2022 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Boeren bestaan niet meer, degene die nu die trekkers misbruiken zijn veehouders en hun hooligan zoontjes
quote:Op donderdag 7 juli 2022 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Boeren bestaan niet meer, degene die nu die trekkers misbruiken zijn veehouders en hun hooligan zoontjes
Eenschz! Moordenaars van biggetjes, kippen en kalfjes en ook nog miljoenen koetjes!@!@ En dat hoofdzakelijk voor de export! Vuil tuig is het.quote:Op donderdag 7 juli 2022 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Moordenaarsquote:Op donderdag 7 juli 2022 00:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder een boer verstaat, in mijn ogen zijn het industriële veehouders
Pullup zit vast al in de night train to .....quote:Op donderdag 7 juli 2022 00:54 schreef sly-nl het volgende:
Fuk, het ben al laat. Nighty Night Piet en andere zestiger
dat magquote:Op donderdag 7 juli 2022 00:55 schreef Steven_Stil het volgende:
Midden in de nacht heb ik altijd de beste plannen.
Ik zit gewoon hieroquote:Op donderdag 7 juli 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Pullup zit vast al in de night train to .....
quote:
Hoop dat de kleur ok is..quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie-update, ruim een maand na de ‘oplevering’ () :
Er werd net aangebeld: ze gaan de achterkant van mijn huis schilderen. Ik wist helemaal niet dat dat nog moest gebeuren.
Al wordt het pimpelpaars… ik wil gewoon dat het een keer klaar is.quote:
Al wat minder ziek?quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:52 schreef Domnivoor het volgende:
Het is dat ik thuis zit met covid, anders konden ze er niet eens bij komen.
Jaquote:
Oke, not bey boris day.quote:
Dat.....:Dquote:
Owquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, not bey boris day.
Hij lijkt te stoppen als partijvoorzitter, maar zeker tot de herfst door te gaan als PM
En ondertussen beginnen ze daar ook tegenaan te schoppen. Hij lijkt echt helemaal weg te moeten.quote:
Gelukkig niet.quote:
Hier zou geen houden meer aan moeten zijnquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen beginnen ze daar ook tegenaan te schoppen. Hij lijkt echt helemaal weg te moeten.
Raab wordt genoemd als opvolger.
Mjah, dit bord voor zijn kop is groot. Zo zijn er veel te noemen in de geschiedenis he.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier zou geen houden meer aan moeten zijn
Net op je laatste dag huisarrestquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie-update, ruim een maand na de ‘oplevering’ () :
Er werd net aangebeld: ze gaan de achterkant van mijn huis schilderen. Ik wist helemaal niet dat dat nog moest gebeuren.
Haha ja dat voelt toch altijd wat ongemakkelijk allemaalquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
Hier waren ze vanochtend ook ineens de stoep aan het opbreken. Er werd zo'n loopplankje voor ons neergelegd om de straat op te kunnen
Ze gaan het in elk geval niet meer vandaag doen, omdat het nu regent. Morgen komen ze terug om een afspraak te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net op je laatste dag huisarrest![]()
Kun je ook iets weigeren trouwens als je het zelf wel mee vindt vallen?
Fijn dat ze jullie daar even over informerenquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
Hier waren ze vanochtend ook ineens de stoep aan het opbreken. Er werd zo'n loopplankje voor ons neergelegd om de straat op te kunnen
Is volgens mij niet gebeurd neequote:Op donderdag 7 juli 2022 13:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fijn dat ze jullie daar even over informeren
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat voelt toch altijd wat ongemakkelijk allemaal
Maar die heb je niet geweigerd neem ik aan?quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze gaan het in elk geval niet meer vandaag doen, omdat het nu regent. Morgen komen ze terug om een afspraak te maken.
Sommige dingen kon ik weigeren (zonnepanelen bv.) maar dit niet.
Nee. Bijna iedereen is daar wel voor gegaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die heb je niet geweigerd neem ik aan?
Kun je ergens anders terecht?quote:Hier ligt nu de badkamer aan gort en is het water afgesloten. Steigers om het hele gebouw maar buiten nog weinig zichtbaar gedaan.
Ik douche momenteel op het werk of bij m'n ouders. Fles water om tanden te poetsen enzo. Ohja en een chemisch toilet. Allemaal niet ideaal maar ik red me wel zo.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Bijna iedereen is daar wel voor gegaan.
[..]
Kun je ergens anders terecht?
Hoe lang zijn ze ongeveer bezig? Wel fijn dat je op werk of bij je ouders terecht kanquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik douche momenteel op het werk of bij m'n ouders. Fles water om tanden te poetsen enzo. Ohja en een chemisch toilet. Allemaal niet ideaal maar ik red me wel zo.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:31 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2022/07/(...)tijd-spreekt-me-aan/
De badkamer zou ongeveer twee weken moeten duren. De rest gaat een beetje zoals bij Domnivoor... Denk dat eind augustus alles een keer klaar is.quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze ongeveer bezig? Wel fijn dat je op werk of bij je ouders terecht kan
Ja snap dat gewoon weer thuis kunnen douchen wel heel fijn isquote:Op donderdag 7 juli 2022 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
De badkamer zou ongeveer twee weken moeten duren. De rest gaat een beetje zoals bij Domnivoor... Denk dat eind augustus alles een keer klaar is.
Maar de rest heb ik een stuk minder overlast van dus hoop vooral dat ze met de badkamer opschieten
quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap dat gewoon weer thuis kunnen douchen wel heel fijn isNog iets gehoord over Zambia?
Gehoord dat ze nog niks gehoord hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2022 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap dat gewoon weer thuis kunnen douchen wel heel fijn isNog iets gehoord over Zambia?
Mag je al naar buiten als je nog verkoudheidsverschijnselen hebt?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
Rijst met gebakken spek, doperwten en satésaus![]()
Mijn voorraad slinkt maar vandaag is de laatste dag
Metquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag je al naar buiten als je nog verkoudheidsverschijnselen hebt?
Hoelang moet je in isolatie als je positief getest bent op COVID-19?quote:
Dat is inmiddels over. Ik ben wel erg moe.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag je al naar buiten als je nog verkoudheidsverschijnselen hebt?
Dat doe ik de komende dagen sowieso.quote:
Ik las eerst even 'mijn voorraad stinkt'quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
Rijst met gebakken spek, doperwten en satésaus![]()
Mijn voorraad slinkt maar vandaag is de laatste dag
Succes met afwachten dan! Hopelijk krijg je snel duidelijkheidquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Gehoord dat ze nog niks gehoord hebben
Het ligt een beetje stil. Heb vorig jaar ook twee maanden klaar gezeten om naar Nigeria te gaan en dat ging uiteindelijk ook niet door. Ben benieuwd.
Wat heb jij op voorraad liggen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik las eerst even 'mijn voorraad stinkt'
Genoeg, maar het stinkt gelukkig nietquote:
Bij mij ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Genoeg, maar het stinkt gelukkig niet
Mooi zo ... zag al wat oogst langskomenquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Genoeg, maar het stinkt gelukkig niet
Ja goedemorgen. Viva is zo leukquote:
Schatje poepie....quote:
Het gaat minder stinken omdat je steeds meer ervan opeetquote:
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi zo ... zag al wat oogst langskomen
lekker met olijfoliequote:Op donderdag 7 juli 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk heb tussen de middag courgettesoep gemaakt van de ene heel grote courgette, en daarvan is nog genoeg over voor morgen.
Nu is een deel van de aardappeltjes in de oven met rozemarijn en knoflook
Dat zit er inderdaad ook doorheenquote:
Er is iets wat ik liever niet eet en dat is courgettes. Smakeloze ondingenquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk heb tussen de middag courgettesoep gemaakt van de ene heel grote courgette, en daarvan is nog genoeg over voor morgen.
Nu is een deel van de aardappeltjes in de oven met rozemarijn en knoflook
Nou nee hoorquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey... Ik zag het al .... nieuwe user paaien
Okquote:
Die is in rook opgegaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar vroeg mij wel af waar Suny gebleven is
Geen ideequote:Op donderdag 7 juli 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar vroeg mij wel af waar Suny gebleven is
Ik dacht dat iemand me wilde fucken. Maar die verhalen over haar kinderen komen niet echt overeenquote:
En waarom niet?quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand me wilde fucken. Maar die verhalen over haar kinderen komen niet echt overeen
Ik heb geen kinderen.quote:
Ja kloptquote:
Je vergeet een squote:
Meerquote:
Ik weet het echt niet meer. Ik was het iig niet, ik ben geen sneue kneusquote:
Nee wel een stomme trutquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. Ik was het iig niet, ik ben geen sneue kneus
quote:
Omdat jij geen mening hebt. Nice onequote:
Heb ik wel, maar ben niet verplicht om mijn mening uit te leggen tochquote:
Er zit wat boosheidquote:
Ga maar onder de vleugeltjes liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar ben niet verplicht om mijn mening uit te leggen toch
Prima grapquote:
Er was toch iemand die dat nog eens graag wou doen?quote:
Kroetjes krol. Mening hebben zonder uitlegquote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Zeg ik eens een keer iets, is meteen boosheid of stoer doen.. maar als jullie het doen is t normaal
Ik heb nog steeds de indruk dat iemand mij wilde fucken. Maar haar verhalen leken wel echtquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:20 schreef puzziepie het volgende:
Sunsy is idd van de aardbodem verdwenen
Nietszeggend zoals ik van je gewend benquote:
Of jij begrijpt t gewoon niet wat ik zegquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nietszeggend zoals ik van je gewend ben
Ik heb ook wel getwijfeld , ze leek mij ook echt overkomen . Dat ze ineens weg is vind ik toch wel verdachtquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de indruk dat iemand mij wilde fucken. Maar haar verhalen leken wel echt
Je zegt niks dat is het probleemquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of jij begrijpt t gewoon niet wat ik zeg
Nou heb je dit gelezenFHF / Van alles gezocht (meubels etc)quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel getwijfeld , ze leek mij ook echt overkomen . Dat ze ineens weg is vind ik toch wel verdacht
Bolkquote:
Neequote:Op donderdag 7 juli 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heb je dit gelezenFHF / Van alles gezocht (meubels etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |