Nee hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, mensen klagen graag. Als je daar je oren naar wil laten hangen, ga je gang.
Mooi toch?quote:Bij mijn broer hoefden we in ieder geval nergens op te besparen en bleef nog geld over.
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je kunt je niet verzekeren voor 50.000?
50.000 lijkt me echt buitensporig veel voor een uitvaart.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:14 schreef FlauwKapsel het volgende:
Hoeveel is t ongeveer als je 40 bent en er een wil afsluiten die ¤50.000 dekt?
Ja als je me niet kent is die conclusie logisch.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
50.000 lijkt me echt buitensporig veel voor een uitvaart.
Absoluut.quote:
Misschien ernaast sparen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:19 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ja als je me niet kent is die conclusie logisch.
2 minuten geleden. voor 50 euro kijk ik het nog eens na.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:20 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zeker weten? Wanneer heb je voor t laatst rondgekeken?
Tsja, ik heb prima ervaringen zonder verzekeringen. Misschien denk ik er ooit nog eens anders over, maar die kans lijkt me klein.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Absoluut.
Mijn man heeft zich na die ervaring ook laten verzekeren.
Jawel, hoor. Je mag gerust bij meerdere uitvaartverzekeringen polissen hebben lopen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je kunt je niet verzekeren voor 50.000?
Je hoeft van mij geen polis.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 minuten geleden. voor 50 euro kijk ik het nog eens na.
[..]
Tsja, ik heb prima ervaringen zonder verzekeringen. Misschien denk ik er ooit nog eens anders over, maar die kans lijkt me klein.
Ja maar ze willen toch t liefst alles zelf regelen? (Dan kan t ineens veel goedkoper). Zo'n cashuitkering is volgens mij ook ongewoon in Nederland.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Je mag gerust bij meerdere uitvaartverzekeringen polissen hebben lopen.
Ja, verdiep je er dan een beetje in.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:27 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ja maar ze willen toch t liefst alles zelf regelen? (Dan kan t ineens veel goedkoper). Zo'n cashuitkering is volgens mij ook ongewoon in Nederland.
Nou ja, als je er 20/30 jaar geleden aan begonnen bent, kon je nog redelijk weggebracht worden, voor 10.000 gulden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja ik heb al vaak genoeg artikelen gelezen over mensen die verbolgen/teleurgesteld waren dat ze een zeer karige uitvaart hadden terwijl ze op veel meer gerekend hadden omdat ze er al die jaren voor betaald hadden.
Er kunnen altijd experts zijn hier, natuurlijk en ik val vandaag waarschijnlijk niet dood.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, verdiep je er dan een beetje in.
Voor iemand die zich voor 50.000 wil verzekeren voor begrafeniskosten heb je je er gewoon te weinig in verdiept. Je bent aan het trollen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:35 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Er kunnen altijd experts zijn hier, natuurlijk en ik val vandaag waarschijnlijk niet dood.
Bij mij ook.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:37 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb er ook een, ook ooit door mijn ouders afgesloten. Is inmiddels premievrij zo lang geleden is dat al.
Oh nee, maar het is zo'n 3 jaar terug dat ik ernaar heb gekeken. Ik ben veel kwijt (geheugen) en er kan van alles zijn veranderd, zeker na die klote-epidemie.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor iemand die zich voor 50.000 wil verzekeren voor begrafeniskosten heb je je er gewoon te weinig in verdiept. Je bent aan het trollen.
Hoe dan, mensen in hun kist klagen toch niet meer?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja ik heb al vaak genoeg artikelen gelezen over mensen die verbolgen/teleurgesteld waren dat ze een zeer karige uitvaart hadden terwijl ze op veel meer gerekend hadden omdat ze er al die jaren voor betaald hadden.
Als ze dat geld eenvoudig op een spaarrekening van de bank hadden gezet, dan hadden ze ook meer gekregen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En hoeveel keert hij uit?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:37 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb er ook een, ook ooit door mijn ouders afgesloten. Is inmiddels premievrij zo lang geleden is dat al.
Ja ik ga elke maand geld betalen omdat mijn nabestaande anders rompslomp hebben..quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij betaalt niks. Een van je nabestaanden moet het regelen van je uitvaart op zich nemen. Uit een polis worden de kosten direct vergoed. Als het uit je nalatenschap moet komen, is dat alweer een stuk meer rompslomp.
Je nabestaanden (als je geen partner hebt) kunnen niet zomaar bij dat geld. Bovendien kost de hut verkopen ook tijd en energie. Je hebt niet gelijk de centen op de rekening staan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja ik ga elke maand geld betalen omdat mijn nabestaande anders rompslomp hebben..
Terwijl er geld zat op de rekening staat plus een koophuis te erven valt.
Als je een beetje een normale leeftijd haalt heb je je uitvaart een keer of 3/4 betaald met zo'n verzekering.
Je zou het bedrag ook opzij kunnen zetten elke maand (moet je alleen niet te vroeg doodgaan natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |