Hopelijk hebben die wel de beelden van wat hier voor is gebeurd. Dit doet de politie echt niet omdat een 16 jarige snotpork zijn tong heeft uitgestoken naar hem.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de pliessie verklaring.
Dat is dus niet die jongenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hopelijk hebben die wel de beelden van wat hier voor is gebeurd. Dit doet de politie echt niet omdat een 16 jarige snotpork zijn tong heeft uitgestoken naar hem.
https://www.dumpert.nl/item/100035165_2b949717
Er zijn er drie opgepakt voor poging tot doodslagquote:
Net zo als afgelopen week?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn er drie opgepakt voor poging tot doodslag
Ik vraag me af waarom die agente haar collega lijkt tegen te houden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hopelijk hebben die wel de beelden van wat hier voor is gebeurd. Dit doet de politie echt niet omdat een 16 jarige snotpork zijn tong heeft uitgestoken naar hem.
Resultaat is dat die jongen heel veel mazzel heeft gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zie via die link een filmpje waarbij twee kans jongens het filmen dat de politie schiet op de tractoren.
Hele ironische situatie commentaar van de jongens maakt het wel af.
Dat tegenhouden zie ik ook niet. Ik zie haar naar rechts iemand waarschuwen en daarna haar collega in de rug dekken en een waarschuwende vinger uitsteken naar de trekkerbestuurderquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom die agente haar collega lijkt tegen te houden.
Misschien omdat ze vind dat ie moet kalmeren?
Is idd heel niks zeggend dit filmpje, kan je van beide kanten wat van vinden.
Inderdaad dat tegen houdenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom die agente haar collega lijkt tegen te houden.
Misschien omdat ze vind dat ie moet kalmeren?
Is idd heel niks zeggend dit filmpje, kan je van beide kanten wat van vinden.
Dat bedoel ik, je kan het zien zoals je het wil zien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat tegenhouden zie ik ook niet. Ik zie haar naar rechts iemand waarschuwen en daarna haar collega in de rug dekken en een waarschuwende vinger uitsteken naar de trekkerbestuurder
Precies.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad dat tegen houden
Af en toe wordt er gedaan of politieagenten een bepaald superieur ras zijn. Ze zijn allemaal geweldig??
Ik ken er genoeg ( ook in mijn vriendenkring) en de een durf ik mijn hand voor in het vuur te steken
De ander absoluut niet.
Gek he het zijn net mensen
Dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je kan het zien zoals je het wil zien.
Dit dusquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey Wurstjuhquote:
Nee, heel opvallend. Die agent staat ineens vanuit het niets met een getrokken pistool. Knap selectief gefilmd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit dus
Ik zei net al de beelden van wat daarvoor gebeurde hebben ze zeker weer niet laten zien.
Zo ging het met de corona demonstraties ookquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, heel opvallend. Die agent staat ineens vanuit het niets met een getrokken pistool. Knap selectief gefilmd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |