Je hebt blijkbaar nog nooit een knappe vrouw langs een bouwplaats zien lopen.quote:Wij Hetero's schreeuwen het toch ook niet van de daken?
Roepen die dan "IK BEN HETERO"?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar nog nooit een knappe vrouw langs een bouwplaats zien lopen.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar nog nooit een knappe vrouw langs een bouwplaats zien lopen.
Niet alle homo's doen dat.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:53 schreef Bocaj het volgende:
Klacht: Ja, waarom doen ze dat, zijn of haar geaardheid van de daken schreeuwen?
Het is nu Pride maand geloof ik...
Wij Hetero's schreeuwen het toch ook niet van de daken?
Of is het misschien de media die het doet?
Doe je ding (wees wie of wat je wil zijn) en leef je leven...
Ben ik de enige weer?
quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
Die Emilia Clarke is wel echt lekker ouwe
Hey Jensen, nee je bent niet de enige. In ieder geval recentelijk ook John de Bever die dit ook verkondigde. Ik vind het persoonlijk ook nogal hysterisch.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:53 schreef Bocaj het volgende:
Klacht: Ja, waarom doen ze dat, zijn of haar geaardheid van de daken schreeuwen?
Ben ik de enige weer?
Dat doe je nu juist wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:53 schreef Bocaj het volgende:
Het is natuurlijk ook wel heel erg bedreigend om er achter te komen dat er meer bestaat dan de heteromanquote:
Dit ja, stel je voor dat iemand anders verschillend in elkaar zit.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel heel erg bedreigend om er achter te komen dat er meer bestaat dan de heteroman
Men kan altijd wel een reden vinden om zich beter te voelen dan een ander.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:56 schreef Pharkus het volgende:
Ben er nog niet uit waarom je geaardheid iets is om trots op te zijn. Iedereen heeft het.
Ik was voor 'Alan Page' gegaan, maar ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:14 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik kreeg gisteren een 3 daagse ban op Reddit vanwege de reactie op een topic over Ellen Page op een anti-Jordan Peterson sub: "Did she change her name officially?". Iemand 'misgenderen' is banwaardig blijkbaar.
Hier een verzameling van de extremen onder de LGBTQ gekkies:
https://www.youtube.com/c/OdinsMen/videos
Het gaat al zover dat ze kinderen op Puberteitsremmers en anabolen zetten. Zoals alles in de V.S. hier ook langzaam een trend:
https://www.radboudumc.nl(...)rs-voor-transmeisjes
Dit dus.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:29 schreef MhZero het volgende:
Omdat giftige dieren meestal fel gekleurd zijn. Dat schreeuwt om aandacht. Net als die LGBTQGGZ patienten.
Eerst zitten ze in een kast en dan staan ze op een dak. Gay zijn klinkt behoorlijk intensief.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:53 schreef Bocaj het volgende:
Ben ik de enige weer?
Mannelijke hetero's geilen toch ook op vrouwelijke aandacht?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:07 schreef HansCojona het volgende:
Omdat ze een slachtofferrol spelen en geilen op aandacht.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
Mannelijke hetero's geilen toch ook op vrouwelijke aandacht?
Overduidelijk niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen valt te betwijfelen of ze wel hetero zijn![]()
Ze schreeuwen mij maar een eind weg.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:53 schreef Bocaj het volgende:
Ben ik de enige weer?
ik schreeuw meestal omdat mijn lieve vriendje me dan op zijn hondjes op het dak is aan het berijdenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:53 schreef Bocaj het volgende:
Ja maar dat gebeurd dan niet met behulp van trots zijn op hun afwijking. De LGBTHers proberen er het beste van te maken, de mensen die het hardste schreeuwen zijn vaak het ongelukkigst. Ik zou ook ongelukkig zijn als ik een behaarde bilnaad moest palen, geef ik eerlijk toe.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mannelijke hetero's geilen toch ook op vrouwelijke aandacht?
Homoseksualiteit zien als een afwijking… Sommige mensen blijven een beetje stilstaan in de tijd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:33 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd dan niet met behulp van trots zijn op hun afwijking. De LGBTHers proberen er het beste van te maken, de mensen die het hardste schreeuwen zijn vaak het ongelukkigst. Ik zou ook ongelukkig zijn als ik een behaarde bilnaad moest palen, geef ik eerlijk toe.
Zo is het.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:45 schreef Intint het volgende:
[..]
Homoseksualiteit zien als een afwijking… Sommige mensen blijven een beetje stilstaan in de tijd.
Ik denk heel erg logisch, het is niet normaal, dus een afwijking. Het wijkt af van het normale.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:45 schreef Intint het volgende:
[..]
Homoseksualiteit zien als een afwijking… Sommige mensen blijven een beetje stilstaan in de tijd.
Is linkshandig zijn dan ook een afwijking? Of rood haar hebben? Of als man een hekel hebben aan voetbal?quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:12 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik denk heel erg logisch, het is niet normaal, dus een afwijking. Het wijkt af van het normale.
Linkshandig zeker, rood haar is een afwijkende haarkleur. Het zou een afwijking zijn als je als vrouw voetbalfan zou zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:19 schreef Intint het volgende:
[..]
Is linkshandig zijn dan ook een afwijking? Of rood haar hebben? Of als man een hekel hebben aan voetbal?
Je ma week niet af toen ze die 45cm pener op haar af zag komen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:12 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik denk heel erg logisch, het is niet normaal, dus een afwijking. Het wijkt af van het normale.
Een 45 cm penis is ook een afwijking, daarom zitten ze allemaal op Fok!quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je ma week niet af toen ze die 45cm pener op haar af zag komen.
Maar is rood haar hebben een afwijking?quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:28 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Linkshandig zeker, rood haar is een afwijkende haarkleur. Het zou een afwijking zijn als je als vrouw voetbalfan zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |