SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rubriek der rubriekenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Oei materiaalpech voor Sep. Je verwacht het niet.
Leuk, anekdotes die niet eens kloppen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Poggi is gewoon als HInault. Die had niks met rijden over steentjes. Kwam 1 keer naar Parijs-Roubaix. Legde iedereen erop en zei: hier kom ik nooit meer.
Mwah, Pogi vond nochtans de Ronde van Vlaanderen geweldig.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Poggi is gewoon als HInault. Die had niks met rijden over steentjes. Kwam 1 keer naar Parijs-Roubaix. Legde iedereen erop en zei: hier kom ik nooit meer.
Ik zit op Mathieu, daar ga ik ook spijt van krijgen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mads is mn kopman bij Scorito vandaag. Doe dit nou niet
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Pogi vond nochtans de Ronde van Vlaanderen geweldig.
En met wat slimmer koersen had hij gewonnenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Pogi vond nochtans de Ronde van Vlaanderen geweldig.
Ik ben zo blij dat ik vandaag Sporza kan ontvangen. Joris is het ergste dat de mensheid is overkomen.quote:
Volgens de wet van Herbert heeft het peloton nog tijd genoeg.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:43 schreef franklop het volgende:
Als het zo doorgaat gaat het voor de kopgroep zijn.
maar over een paar sectoren heb je geen volledig peloton meerquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens de wet van Herbert heeft het peloton nog tijd genoeg.
Geen meer, maar het was Fré.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Lotto zwemt daar nou tussen?
Ach jaquote:
Wet van Herbert telt alleen bij vlakke sprintersritten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens de wet van Herbert heeft het peloton nog tijd genoeg.
mensen die patat zeggen tegen frietquote:
Rot op naar fok.be of fok.lim dan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mensen die patat zeggen tegen friet
In West Vlaanderen zeggen we patatten tegen aardappelen.
Gefrituurde aardappelreepjes. Van daar het woord friet. Want het is gefrituurd
Mensen die patat met bestellen zouden gewoon rauwe èrpel met mayonaise moeten krijgen. Wel met echte mayonaise. Niet met van die zoete drap.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of Generalplan Ost.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hopelijk voor hem pakt dat beter uit dan Plan Bas.
Patates frites dus, en dus is patat minstens zo logisch.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mensen die friet bestellen zouden daarentegen een bakje frituurvet moeten krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die patat met bestellen zouden gewoon rauwe èrpel met mayonaise moeten krijgen. Wel met echte mayonaise. Niet met van die zoete drap.
nou nou nouquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die een patat-friet discussie doen mogen ze wat mij betreft fusilleren.
Boven de riolen? Prima, kom daar toch amper.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mensen die friet bestellen zouden daarentegen een bakje frituurvet moeten krijgen.
Levend frituren?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
ik ben niet begonnen,quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Schrijf Taco maar op als volgende in het rijtje BE/NL/NL/BEquote:
Zal niet makkelijk zijn tegen Cort en Powless, maar denk wel dat de winnaar vooraan zit.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Schrijf Taco maar op als volgende in het rijtje BE/NL/NL/BE
Als Poggi gas geeft niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zal niet makkelijk zijn tegen Cort en Powless, maar denk wel dat de winnaar vooraan zit.
Maar dat komt van aardappelen, niet van gefrituurde aardappelen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
chasse patate niet chasse frites.
Meer bewijs dat het patat is, is dan toch niet meer nodig.
Het zal van QuickStep moeten komenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tempo mag echt wel opgeschroefd worden
Zou leuk zijn, alleen niet zoveel zin in de Taco-act.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Schrijf Taco maar op als volgende in het rijtje BE/NL/NL/BE
Ik was al bang dat hij vandaag wel zou presteren, maar dit ziet er dan weer goed uit.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Turgis kun je elke dag kiezen bij het rode lantaarn spelletje.
De tracker geeft Moscon op 3,5 minuut achter het peloton, al kan dat ook alleen een fiets zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Turgis gaat mensen bonuspunten opleveren.
Die discussie is jaren geleden al geslecht. Het is patat.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
chasse patate niet chasse frites.
Meer bewijs dat het patat is, is dan toch niet meer nodig.
Die gaat niet alleen 3 minuten dichtrijden.quote:
TIs nog 55 km hequote:Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat niet alleen 3 minuten dichtrijden.
Won ooit de Omloop van de Maasvallei bij de junioren. Zaten toen met 'n aantal Amerikanen ergens in Sittard in 'n huis om van daaruit in Europa te koersen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:59 schreef meneerfiets het volgende:
Kent iemand het verhaal van Kevin Vermaerke?
Dan gaat hij nog steeds niet in zijn uppie 3 minuten dichtrijdenquote:
let op, Meneer Maxi-mus vind dit niet leuk, discussies over patat/friet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die discussie is jaren geleden al geslecht. Het is patat.
Zijn vader was ook geen slechte, een Belg maar blijkbaar wel geboren in Zuid-Afrika?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Won ooit de Omloop van de Maasvallei bij de junioren. Zaten toen met 'n aantal Amerikanen ergens in Sittard in 'n huis om van daaruit in Europa te koersen.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Weer geen Dijkstra en Ducrot dit jaar?
Einde tijdperk?
Dude het is nog 55km en 9 van de 11 stroken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:01 schreef vivelafete het volgende:
Zie nog weinig van het 'plan Jumbo'.
Nu denk ik eerlijk gezegd ook niet dat hier een goed plan uit te tekenen is, zeker met een superpogi.
Zal toch vooral hopen voor ze zijn dat poging lek rijdt
Algemeen bekend dat Dijkstra dat vanwege zn rug niet meer kan. En Ducrot is al 20 jaar over zn houdbaarheidsdatum heenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Einde tijdperk?
Herbert's rug laat dat helaas niet meer toe.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Einde tijdperk?
Ik ben, zoals je dat in het jargon noemt, waar dagjesvolk. Ik wist dat Dijkstra gezondheidsklachten had. Maar ik had de hoop dat hij nog een keer terugkwam. Niet dus?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat Dijkstra dat vanwege zn rug niet meer kan. En Ducrot is al 20 jaar over zn houdbaarheidsdatum heen
Belangrijk deel van het plan lag al flink op de grondquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:01 schreef vivelafete het volgende:
Zie nog weinig van het 'plan Jumbo'.
Nu denk ik eerlijk gezegd ook niet dat hier een goed plan uit te tekenen is, zeker met een superpogi.
Zal toch vooral hopen voor ze zijn dat poging lek rijdt
Chronische rugklachten na een ongeval, hij kan niet lang zitten zonder zware medicatie/injecties en dat doet die niet meer voor de tour.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben, zoals je dat in het jargon noemt, waar dagjesvolk. Ik wist dat Dijkstra gezondheidsklachten had. Maar ik had de hoop dat hij nog een keer terugkwam. Niet dus?
Ja, geboren in Zuid-Afrika. Later wel in België gaan koersen en dan daar Californië geëmigreerd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:01 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Zijn vader was ook geen slechte, een Belg maar blijkbaar wel geboren in Zuid-Afrika?
Bahrein heeft vast wel iets op voorraad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Chronische rugklachten na een ongeval, hij kan niet lang zitten zonder zware medicatie/injecties.
Maar etnisch wel een Belg/Nederlander vermoed ik?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, geboren in Zuid-Afrika. Later wel in België gaan koersen en dan daar Californië geëmigreerd.
Plus al jaren in een rechtszaak rond een kunstwerk verwikkeld. Voor veel geld opgelicht bij n kunstdeal.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Chronische rugklachten na een ongeval, hij kan niet lang zitten zonder zware medicatie/injecties en dat doet die niet meer voor de tour.
Ja altijd matig.quote:
Dat is waar maar het is ook wel veel gevraagd om zo'n kopgroep te controleren op 1 minuut én de forcing te voeren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:04 schreef franklop het volgende:
Dit had je beter kunnen doen als je eerst nog even 2 minuten van de achterstand had afgereden.
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:05 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Maar etnisch wel een Belg/Nederlander vermoed ik?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan ze Kruijswijk nou ook al opofferen voor Van Aert?
Klopt, dit is niet goed; blijkbaar zich toch pijn gedaan bij de chute.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wel echt heel ver weg?
nou ja, als dat zn status is, heeft Vinge straks alleen Kuss nog maar als exclusieve knechtquote:
Roglic leek me sowieso beter voor vandaag dan Vingegaard, was in Denain ook beter (al had Vingegaard toen pech, geloof ik)quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
Vingegaard toch niet de gedroomde kopman
Waar is Lieuwe Westra als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind deze etappe toch al voorzichtig tegenvallen.
Volgens mij vallen dit soort etappes 9 van de 10 keer tegenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Er is deze etappe al wel meer KOERS dan in de afgelopen sprintetappesquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
of de renners gebruiken hun verstand.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:09 schreef Halcon het volgende:
Vooralsnog is het niet de tOtALe cHaOs die ons was beloofd.
Ook niet snugger om in het wiel van Faalwijk te gaan zitten in dit soort ritten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die jongen heeft nooit geluk pffffff medelijden met Woutje .
quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die jongen heeft nooit geluk pffffff medelijden met Woutje .
Kasseien zijn gewoon overrated.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
zonder die val, had hij nooit in contact gekomen met die auto. dus jaquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Daarstraks nog geluk gehad met die oto.
Leg maar uit.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu weer achteraan ineens. Zeg het maar.
In dienst van Dillier.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu weer achteraan ineens. Zeg het maar.
Vrijwel iedere Amerikaan of Afrikaan heeft wel een etnische achtergrond met Britten of Nederlander/Belgquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:05 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Maar etnisch wel een Belg/Nederlander vermoed ik?
Lampaertquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
de 5e rit zal geen Belg of Nederlander zijn
quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:36 schreef Bugno3 het volgende:
Welke top-10 kandidaat valt als eerste vooraan weg?
quote:
Kameel Harris ook?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vrijwel iedere Amerikaan of Afrikaan heeft wel een etnische achtergrond met Britten of Nederlander/Belg
Faalwijk is wel een leuk bedachte bijnaam!quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet snugger om in het wiel van Faalwijk te gaan zitten in dit soort ritten.
Taco timequote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die had ik ook wel opgeschreven voor vandaag. Ze vallen bij bosjes, de kanshebbersquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef Bugno3 het volgende:
Kristoff met z'n lompe lijf het skoekeloen in.
Ik moest ook al gniffelen. Erg leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Faalwijk is wel een leuk bedachte bijnaam!
We re sharing this drinkquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles in mijn CM doet weer rare dingen, lachen.
Het is dag vijf en ik berg het voorzichtig al op. Net als Giro een vlammende start en dan skoekeloen inquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
het gevoel zegt dat het dit keer geen Belg of Nederlander zal zijn.
Je hebt me overtuigd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb mijn team vergeten aan te passen, mijn leidersplaats ben ik kwijt na deze ritquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn de meestgekozen renners, je bent niet de enigequote:Op woensdag 6 juli 2022 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zit een Nederlander in de beste positie!quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik daal sta ik niet eens meer in de top 1000quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is dag vijf en ik berg het voorzichtig al op. Net als Giro een vlammende start en dan skoekeloen in
En Nairo!quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hebben hier ook wel een leuk ploegje voor met Hugo, Swift en Capiot.
Sector 5 t/m 3 moeten nog komenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
De aanval van Jumbo op Pogacar valt tot dusver vies tegen
De kans dat wij nog ooit normaal op elkaar gaan reageren heb ik al jaren geleden opgegevenquote:
We zijn nog geeneens op de helft van de kasseien, de moeilijkste moeten nog komen en het is nog 45km naar de finish.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Dan heb je er wel wat gemistquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog nooit zo'n saaie kasseirit gezien in mijn leven.
Poga zit gewoon attent voorin.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Kasseien is per definitie genotquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit nu saai vinden. Wat had men dan verwacht?
Doden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt alleen maar rozengeur en maneschijn of hel en verdoemenis bij jullie Belgen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
vrees dat groene droom voorbij is voor Wout, die val pfff denk dat zit een zware hinder zal zijn
Blijkbaar demarrages van die schansspringer op de eerste strook en dat soort ongein.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geprobeerd? Waar dan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:17 schreef Madhouse11 het volgende:
Matje heeft het geprobeerd en beseft dat de benen niet goed zijn.
Omdat 'ie nu een beetje achterin rijdt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
vrees dat groene droom voorbij is voor Wout, die val pfff denk dat zit een zware hinder zal zijn
Hij heeft 1 schijnaanval gedaan!quote:
En Parijs is nog verquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat 'ie nu een beetje achterin rijdt?
Ik krijg de indruk dat jij niet helemaal overtuigd bent van de commentator Renaat Schotte.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:18 schreef wimderon het volgende:
Je mag Vogelenzang wel herkennen, commentator zijnde.
Op de motorquote:
Dat heb jij goed opgemerkt!quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij niet helemaal overtuigd bent van de commentator Renaat Schotte.
topvormquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef Mykonos het volgende:
Fucking hell, hoe zit Pogacar hele tijd helemaal voorin zonder enige hulp.
Stuurmanskunstquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef Mykonos het volgende:
Is gewoon een topcoureurquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef Mykonos het volgende:
Tsja, zou het helpen als iemand als Faalwijk voor 'm rijdt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef Mykonos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |