SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niveau heef hij al wel een paar jaar achter zich gelaten, terwijl het qua leeftijd nu z'n beste jaren zouden moeten zijnquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Die van Gougeard kon ik me niet meer herinneren, maar even opgezocht en het blijkt Vuelta 2015 te zijn.
En Jan Boven dan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
Frans Maassen heeft het hoofd wat past bij een ontevreden boer.
Veel koersen die nooit van z'n leven uitgezonden zouden worden als Eurosport het niet zou doen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En de top-5's, en de mensonterende interviews, en de reclames, en de andere stroom van ondeskundige bullshit in beeld. En de reclames niet te vergeten.
Oh ja, en het feit dat ze exclusieve rechten van veel koersen opkopen, gelukkig niet van de Tour.
Die Top 5s in de reclame hoeven van mij dan weer niet zo.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veel koersen die nooit van z'n leven uitgezonden zouden worden als Eurosport het niet zou doen.
En ja, daarvoor moet de schoorsteen ook roken omdat ze geen bak met publiek geld krijgen. Het is wat.
Mensen die haten op the home of cycling dienen genegeerd te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veel koersen die nooit van z'n leven uitgezonden zouden worden als Eurosport het niet zou doen.
En ja, daarvoor moet de schoorsteen ook roken omdat ze geen bak met publiek geld krijgen. Het is wat.
Prima om zoiets te doen als opvulsel maar niet tijdens live sport.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Top 5s in de reclame hoeven van mij dan weer niet zo.
Je bent nog vrij mild.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mensen die haten op the home of cycling dienen genegeerd te worden.
Z'n beste (en misschien wel enige) troef voor vandaag, mocht niet meedoenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:43 schreef JohnDDD het volgende:
Pogi nu nog verder voorin, maar in feite weer zonder team. Waar is dat team
Tsja, wat moeten ze anders? In andere landen krijgen ze de reclametijd wel verkocht blijkbaar.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Prima om zoiets te doen als opvulsel maar niet tijdens live sport.
Maar je verwacht toch dat ze hem wel een beetje omringenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n beste (en misschien wel enige) troef voor vandaag, mocht niet meedoen
Dat zie je straks in de 2e en de 3e week welquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:43 schreef JohnDDD het volgende:
Pogi nu nog verder voorin, maar in feite weer zonder team. Waar is dat team
Reclameblokken goedkoper aanbieden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, wat moeten ze anders? In andere landen krijgen ze de reclametijd wel verkocht blijkbaar.
Gewoon sport laten zien? Als ze per land reclame in kunnen starten kunnen ze ook gewoon de live sport laten zien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, wat moeten ze anders? In andere landen krijgen ze de reclametijd wel verkocht blijkbaar.
Dan zou Eurosport op een andere manier moeten gaan werken met regie enzo en dat kost weer geld.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gewoon sport laten zien? Als ze per land reclame in kunnen starten kunnen ze ook gewoon de live sport laten zien.
D+ >>> Pleejurquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die bij Eurosport niet de Player hebben
Heeft wel de kasseienkaart op z'n stuur geplaktquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Echt eigenaardig om Mathieu zo te zien.
Klopt, maar renners als Majka, Bennett, Soler en McNulty zijn al blij als ze het wiel van het peloton kunnen houden vandaag, Bjerg was gisteren viesslecht en Hirschi kan dit misschien wel, maar was de afgelopen dagen ook niet heel goed. Dan heb je alleen Laengen nog..quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar je verwacht toch dat ze hem wel een beetje omringen
Dat gebeurt dus centraal, vanuit Parijs.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gewoon sport laten zien? Als ze per land reclame in kunnen starten kunnen ze ook gewoon de live sport laten zien.
Wie voegt nu dan de reclame toe? Wordt dat voor Nederland in Nederland gedaan, voor Duitsland in Duitsland, enz?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou Eurosport op een andere manier moeten gaan werken met regie enzo en dat kost weer geld.
Laengen is ook al gevallenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar renners als Majka, Bennett, Soler en McNulty zijn al blij als ze het wiel van het peloton kunnen houden vandaag, Bjerg was gisteren viesslecht en Hirschi kan dit misschien wel, maar was de afgelopen dagen ook niet heel goed. Dan heb je alleen Laengen nog..
Makja is toch wel een topper?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar renners als Majka, Bennett, Soler en McNulty zijn al blij als ze het wiel van het peloton kunnen houden vandaag, Bjerg was gisteren viesslecht en Hirschi kan dit misschien wel, maar was de afgelopen dagen ook niet heel goed. Dan heb je alleen Laengen nog..
Vind je het mooi?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Goezjaar is een tattoo op de borst-figuur, dat verwacht je ook niet zeg.
Nou dan kunnen voor land x toch ook gewoon geen onderbreking doen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus centraal, vanuit Parijs.
Zou zo'n jongen nu niet spijt hebben dat hij zo lang in de comfort zone bij Cofidis is blijven hangen?quote:
Jawel en voor de bergen is het sowieso een heel sterk team, maar niet voor zo'n dag als vandaagquote:
Maar het gaat over zoveel landen (50+ oid), en het moet live geregisseerd worden want live sport.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou dan kunnen voor land x toch ook gewoon geen onderbreking doen?
Tja, dat snap ik ook nooit zo goed, het salaris zal wel goed zijn in Frankrijk. Wat zou Cosnefroy bijvoorbeeld kunnen bij een ploeg met bonus?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou zo'n jongen nu niet spijt hebben dat hij zo lang in de comfort zone bij Cofidis is blijven hangen?
Dat ligt inderdaad aan jou.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
Zal aan mij liggen, maar luister best graag naar Sven.
Oei.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een tatoeage is per definitie achterlijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft @:wimderon ook een verklaring voor deze intermezzo's?
Cosnefroy + Alaphilippequote:Op woensdag 6 juli 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, dat snap ik ook nooit zo goed, het salaris zal wel goed zijn in Frankrijk. Wat zou Cosnefroy bijvoorbeeld kunnen bij een ploeg met bonus?
Jeetje, ben jij bezitter?quote:
Het salaris is altijd gigantisch bij Cofidis ja, volgens mij waren er zelfs verhalen dat Laporte bij Jumbo minder ging verdienen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, dat snap ik ook nooit zo goed, het salaris zal wel goed zijn in Frankrijk. Wat zou Cosnefroy bijvoorbeeld kunnen bij een ploeg met bonus?
Waarom rijden daar dan geen betere renners?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het salaris is altijd gigantisch bij Cofidis ja, volgens mij waren er zelfs verhalen dat Laporte bij Jumbo minder ging verdienen.
Ik niet, nee. Vriendin daarentegen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nou, Laporte laat nu zien een topper te zijn. Je potentie komt er gewoon niet uit bij Cofidis omdat ze daar op rommel rijden en eigenlijk de hele begeleiding rommel is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom rijden daar dan geen betere renners?
Kan mij voorstellen dat de hogere salarissen vooral voor Franse renners zijn. Al betaalt Total de laatste jaren ook wel flink waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Varkenskop en nu babbelzieke Christophequote:Op woensdag 6 juli 2022 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Call gehad, nog wat gemist het afgelopen half uur?
Omdat ze dat geld vooral uitgeven aan Franse toppers volgens mij. Of in het verleden aan bv. Frank VDB.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat hij zich wel schikt in z'n rol (met moeite) en hij daarom ook gisteren niet twijfelde en vol doorreed, terwijl hij wel had kunnen wachten. Even compenseren voor vandaagquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb best goesting in ziedende Belgjes als Wout bij staatsvijand Roglic moet blijven. Helaas vrees ik dat Wout alleen rijdt voor de B.V. Wout.
Voor hem jammer dat Hayter niet is gestartquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu weer volledig achteraan, heerlijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet, nee. Vriendin daarentegen..Luchtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Hij heeft toch zelf aangegeven dat je momenteel niks van m heeft te verwachten? Doe dat dan ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Tsja, als je je slecht voelt…quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Als die schansspringer weer zo zit te slapen als gisteren, dan zoekt 'ie het ook maar zelf uit.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb best goesting in ziedende Belgjes als Wout bij staatsvijand Roglic moet blijven. Helaas vrees ik dat Wout alleen rijdt voor de B.V. Wout.
Dat heeft hij niet gezegdquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft toch zelf aangegeven dat je momenteel niks van m heeft te verwachten? Doe dat dan ook niet.
Kwam t wel op neer. Beetje klaar wel met dat chauvinisme dat matthieu maar altijd en overal moet presteren.quote:
Pa vd Poel zegt dat de Tour voor Mathieu vandaag pas begint, hij had het zelf vooraf ook vooral over vandaag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kwam t wel op neer. Beetje klaar wel met dat chauvinisme dat matthieu maar altijd en overal moet presteren.
Dit is karmaquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:09 schreef Zorro het volgende:
Renaat melkt het van Aert praatje wel tot het laatste druppeltje uit he?
Nee nee, dat zou Wout niet doen!quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:11 schreef TheArt het volgende:
Lijkt alsof Wout tegen Krachtwijk aanrijdt.
Zou wel pijn doen met die schoudersquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:11 schreef TheArt het volgende:
Lijkt alsof Wout tegen Krachtwijk aanrijdt.
net zoals Peter Sagan zullen we hem fileren en afmakenquote:
Een fake chute, dat zou echt een droomplan zijn...quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of juist niet, nu moet hij sowieso knechten
Ja haha, inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kruiswijk boos dat die niet illegaal kan stayeren.
Ja, drie tellen op kop gereden en dan al armbewegingen maken waar die auto blijft.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kruiswijk boos dat die niet illegaal kan stayeren.
Steven mikt op week 3.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, drie tellen op kop gereden en dan al armbewegingen maken waar die auto blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRAMADOLEDquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout is gewoon niet aan het opletten. Wat is dit?
Verkeerd pilletje geslikt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout is gewoon niet aan het opletten. Wat is dit?
Van wout zelf he, pipoquote:
Denk dat dat nog wel kan hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit kost sowieso zoveel extra kracht dat ik me afvraag of ie uberhaupt nog voor de etappe kan gaan meedoen, nog los van de lichamelijke averij
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest het Vanderpoel zijn dan hadden jullie wel anders gereageerd he
We zijn jullie niet. We zijn gewoon eerlijk en realistischquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maakt toch niet uit? Van Aert gaat toch niet voor het klassement en Faalwijk ook niet. Van Aert zal ook wel minpunten krijgen voor groen lijkt me. Da's wel vervelend.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:18 schreef JohnDDD het volgende:
Ze zitten wel veel te opzichtig achter die wagen. Stom, want dat kan idd een tijdstraf worden.
Ik kan me nog een plankje in Tokyo herinneren, toen waren we ook vrij unaniem dat het heel dom was van VDPquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn jullie niet. We zijn gewoon eerlijk en realistisch
Mwah. Beetje achter de auto rijden... daar verspeel je niet heel veel kracht mee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit kost sowieso zoveel extra kracht dat ik me afvraag of ie uberhaupt nog voor de etappe kan gaan meedoen, nog los van de lichamelijke averij
calimero_jongenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu denk ik dat men het hier sneller eens is over negatieve dingen dan over iets goeds, maar soitquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me nog een plankje in Tokyo herinneren, toen waren we ook vrij unaniem dat het heel dom was van VDP
Denk dat dat nog wel meevalt eigenlijk, tenzij het lichamelijk echt gevolgen heeft gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Niet de meest gehate, maar ik heb er weinig zin in inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Begint @:wimderon al te vrezen dat zijn meest gehate act gaat toeslaan?
Hij oogt nog wel goed op zijn fiets. Misschien een blauwe plek op de arm morgen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel meevalt eigenlijk, tenzij het lichamelijk echt gevolgen heeft gehad.
Om wie gaat dit?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Begint @:wimderon al te vrezen dat zijn meest gehate act gaat toeslaan?
Van mij mag het pulleton ondertussen ook wel gaan versnellen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet de meest gehate, maar ik heb er weinig zin in inderdaad.
Daar is toch weinig mis mee?quote:
Wat kun je tegen 🌮 hebben?quote:
Als je niet van Mexicaans eten houdt...quote:
Kun je dit verder uitwerken in een topic? Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
om even in te gaan op het gesprek van Renaat en Jose.
Aankomen op die kasseistrook is misschien te gevaarlijk. Maar organiseer eens een tijdrit van 20km met een 3 tal kasseistroken.
Ben er zeker van dat spektakel verzekerd is
Tijdrit bergaf lijkt me ook wel interessantquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
om even in te gaan op het gesprek van Renaat en Jose.
Aankomen op die kasseistrook is misschien te gevaarlijk. Maar organiseer eens een tijdrit van 20km met een 2 tal kasseistroken.
Ben er zeker van dat spektakel verzekerd is
lolquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdrit bergaf lijkt me ook wel interessant
nounounouquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb weinig met hipster van Van Schip en holmaat Taco.
Ja Van Schip heb ik dan weer weinig mee jaquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb weinig met hipster Van Schip en holmaat Taco.
Mannen vooraan zijn erkende hardrijders!quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:31 schreef franklop het volgende:
Had wel verwacht dat ze met minuten tegelijk zouden inlopen naar de eerste stroom. Valt nog best mee.
achteraan pelotonquote:
Laporte is in principe ook niet de beste rijder op kasseien toch? Benoot en Nathan zijn daar waarschijnlijk beter in.quote:
En hierna zit er bijna 20 kilometer tussen. Lijkt me redelijk onnodig om hier mannetjes op te roken om per se als allereerste op te kunnen draaien.quote:
Giro had ooit een daaltijdrit.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdrit bergaf lijkt me ook wel interessant
Vervelende acts inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb weinig met hipster Van Schip en holmaat Taco.
Vorig jaar nog 6de in PRquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laporte is in principe ook niet de beste rijder op kasseien toch? Benoot en Nathan zijn daar waarschijnlijk beter in.
Laporte was, zonder Jumbonus, al eens zesde in Roubaix. Benoot heeft daar nog nooit iets van betekenis gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laporte is in principe ook niet de beste rijder op kasseien toch? Benoot en Nathan zijn daar waarschijnlijk beter in.
De helft van Jumbo ook...quote:
Dat leek een UAE.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie bocht, iemand heeft pech daar
Nu Bettiol (lol)quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk dat je een local bent Adrien, maar je ploeggenoot zit in de kopgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |