Als Boris Carrie uit huis zet, wil Nadine wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:01 schreef capricia het volgende:
Het gaat er ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
Link?quote:
Noem je ze ratten die het zinkende schip verlaten of ledematen die van een rottend karkas vallen?quote:
Ships who run from the rat zie ik vaak voorbij komen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Noem je ze ratten die het zinkende schip verlaten of ledematen die van een rottend karkas vallen?
Sommige mensen kennen geen schaamte.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:52 schreef Em31 het volgende:
Hoe beschamend kun je het voor jezelf maken. En voor volhouden.
Geloof het wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:01 schreef Tijn het volgende:
Maar die Nadhim Zahawi was toch gisteren pas aangesteld, door Boris zelf?
quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:01 schreef Tijn het volgende:
Maar die Nadhim Zahawi was toch gisteren pas aangesteld, door Boris zelf?
Nou zeg, dat vind ik onterecht, hij gaf toch juist een man die mannen betast had een mooie functie?quote:
Johnson zelf moet opstappen, anders is het zeer lastig om hem weg te krijgen.quote:
Ik begrijp dat het vooral een procedurele stap is. Als hij niet weggaat volgende week alsnog een VONC.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Johnson zelf moet opstappen, anders is het zeer lastig om hem weg te krijgen.
Maar met een nieuw bestuur kunnen regels ook weer worden aangepast.
Straw that broke the camels back? Ik weet het ook niet goed te plaatsen, mischien is het de vrijwel gelijktijdige bekend wording van het blowjob verhaal? Mischien is het opeenstapeling van alle leugens, het zetel verlies, de EU situatie met Brexit, de economie en de desastreuze peilingen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:17 schreef J.B. het volgende:
Wat een circus ineens Boris heeft al de meest waanzinnige dingen uitgehaald en nu is het ineens een ethisch probleem voor de partij? Ik vind deze zaak eigenlijk nog redelijk triviaal als je het vergelijkt met voorgaande schandalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |