Wat een amateur.quote:
"Yes. 🔥 ik slaap al 2 jaar met tape op m’n mond! Kan niet meer zonder "quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
https://www.instagram.com/p/Cfr0SP5j_2P/
En die reacties![]()
Gast leer eerst fatsoenlijk een insta post zonder fouten te typen, met je zuurstofgebrek. Man man man.quote:
Waarna de kidnappers 100.000 euro vragen om hem vrij te laten en 200.000 euro krijgen om hem te houdenquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Yes. 🔥 ik slaap al 2 jaar met tape op m’n mond! Kan niet meer zonder "
Die is in elk geval goed voorbereid op een mogelijke gijzeling in een kelder.
Leuk om een keer te proberen, maar ik ben niet direct van plan het nog eens te halenquote:
Ow, dat klinkt zeker wel lekker!quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk om een keer te proberen, maar ik ben niet direct van plan het nog eens te halenIk had het uiteindelijk op toast gedaan met een laagje pesto, dat leek me wel smakelijk.
Is er nog een speciale reden voor deze vraag, een week later?
Ah vandaarquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt zeker wel lekker!
Ja. Ik keek net even in het TGTG topic
Hij treedt wel af. Tenminste, hij blijft aan tot er een vervanger is gevonden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:44 schreef H_T het volgende:
BoJo heeft een heel nieuw pakket ministers aangesteld denkt de BBC. Misschien moet ik ook maar eens gaan solliciteren, in dit tempo kan het nooit lang duren voor ze invalkrachten nodig hebben
Hij wel, maar de ministers? Als de stijging doorzet qua hoeveel bewindslieden er gemiddeld per dag opstappen dan kan het wel eens hard gaanquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij treedt wel af. Tenminste, hij blijft aan tot er een vervanger is gevonden.
Geven ze je dat gevoel ook, of ligt dit meer aan jezelf? Ik begrijp het wel en zou ook nog even wachten denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah vandaarDie kaasboer had vandaag weer een pakket, maar ik voel me wat bezwaard en een schraper als ik te kort op elkaar zo'n pakket bij dezelfde winkel haal
Ik voel me sowieso altijd bij TGTG altijd een beetje bezwaardquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah vandaarDie kaasboer had vandaag weer een pakket, maar ik voel me wat bezwaard en een schraper als ik te kort op elkaar zo'n pakket bij dezelfde winkel haal
Nee het ligt meer aan mezelfquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geven ze je dat gevoel ook, of ligt dit meer aan jezelf? Ik begrijp het wel en zou ook nog even wachten denk ik
Dat, en de winkelier kiest er zelf voor een pakket aan te biedenquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso altijd bij TGTG altijd een beetje bezwaardMaar eigenlijk heeft iedereen dezelfde rechten natuurlijk om zo'n pakket te halen.
ArBo zie ik nog wel zijn eigen cult beginnen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit geldt trouwens voor BoJo en voor ArBo.
Tegen de tijd dat hij dat verzint hoop ik dat hij dat tape niet meer van zijn bek getrokken krijgt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
ArBo zie ik nog wel zijn eigen cult beginnen.
Misschien krijgt hij wel z'n eigen wet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
ArBo zie ik nog wel zijn eigen cult beginnen.
Ik heb het idee dat je gisteren pas die kant op ging.quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:22 schreef molloot200 het volgende:
Security rij hier op het vliegveld was langer dan in Eindhoven. Goed, we mogen niet klagen, zitten even te wachten en gaan dan weer terug naar Nederland. Dit soort dingen gaan altijd veel te snel voorbij
Ikzelf ookquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je gisteren pas die kant op ging.
Nee, dus je hebt nog tijd zat om iets te vinden waar je vandaag blij mee bentquote:
Nou alles gaat fout hier op het werk nu. Beetje zoals met Jumbo gisteren, zeg maar.quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dus je hebt nog tijd zat om iets te vinden waar je vandaag blij mee bent
Sterktequote:Op donderdag 7 juli 2022 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou alles gaat fout hier op het werk nu. Beetje zoals met Jumbo gisteren, zeg maar.
Oh dat lijkt me doodengquote:Op donderdag 7 juli 2022 15:53 schreef H_T het volgende:
Ik ben net bij de kapper geweest en besloot eens een andere kapper te proberen dan de vorige paar keer. Ik ben tevreden over het kapsel, maar werd wel even verrast tijdens de behandeling zelf. Een deel van de knipbeurt ging zonder verdere uitleg met vuurStond ze ineens mijn oren te flamberen
![]()
Best effectief om wat van die donshaartjes te verwijderen, maar ik ruik nu wel af en toe ineens een schroeilucht
Ze was best vaardig met alle scherpe dingen die ze daarvoor in de buurt van mijn hoofd gebruikte, dus ik had er genoeg vertrouwen in om stil te zitten en te hopen op het bestequote:
Mij ook! Maar goed, die donshaartjes voor de spiegel met een pincet verwijderen vind ik niet allesquote:
Nu weet je een alternatiefquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mij ook! Maar goed, die donshaartjes voor de spiegel met een pincet verwijderen vind ik niet alles
quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:53 schreef H_T het volgende:
Ik ben net bij de kapper geweest en besloot eens een andere kapper te proberen dan de vorige paar keer. Ik ben tevreden over het kapsel, maar werd wel even verrast tijdens de behandeling zelf. Een deel van de knipbeurt ging zonder verdere uitleg met vuurStond ze ineens mijn oren te flamberen
![]()
Best effectief om wat van die donshaartjes te verwijderen, maar ik ruik nu wel af en toe ineens een schroeilucht
UAE ziet het allemaal tevreden aan. Jumbo heeft zulke goede renners, maar ze rijden zo dom. Op momenten die er niet toe doen al je energie verspelen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:35 schreef Em31 het volgende:
Snap de tactiek van Van Aert totaal niet vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |