abonnement Unibet Coolblue
pi_205255309
quote:
9s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jij bent natuurlijk altijd fout. :P
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:21 schreef Yesse het volgende:

[..]
Precies, een wielrenner is zelf nooit schuldig :X
Nou serieus volgens mij hadden ze het zelf maar half door hoor, de helft ging rechts en de andere helft stak over en zat zo half zwaaiend achter zich te kijken.

Ik zit bij die weg wel vaker achter wielrenners en ook die groepjes schaatsers fietsen daar vaak. Die fietsen daar dus nooit op het fietspad maar gewoon op de autoweg en fietsen dus veel sneller dan anderen waardoor inhalen nog lastiger wordt.

Ik wil niet zo’n zeikerd zijn op wielrenners, maar het boeit ze daar echt niets. Terwijl het ook gewoon gevaarlijk is.
  woensdag 6 juli 2022 @ 14:28:13 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205255322
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:27 schreef Em31 het volgende:

[..]
[..]
Nou serieus volgens mij hadden ze het zelf maar half door hoor, de helft ging rechts en de andere helft stak over en zat zo half zwaaiend achter zich te kijken.

Ik zit bij die weg wel vaker achter wielrenners en ook die groepjes schaatsers fietsen daar vaak. Die fietsen daar dus nooit op het fietspad maar gewoon op de autoweg en fietsen dus veel sneller dan anderen waardoor inhalen nog lastiger wordt.

Ik wil niet zo’n zeikerd zijn op wielrenners, maar het boeit ze daar echt niets. Terwijl het ook gewoon gevaarlijk is.
Dat is sowieso al fout van ze. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 juli 2022 @ 14:31:45 #53
39237 crew  H_T
2733
pi_205255367
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:25 schreef NailQueen het volgende:

[..]
He leuk. Ik zie dat veel door Fred is geschreven dus dat kan alleen maar goed zijn :)

Is het de bedoeling dat er maar 1 per dag wordt toegevoegd? Dankzij de oude edities weet ik er nog wel een paar :)
Als je die allemaal op dezelfde middag post krijg je minder aandacht dan wanneer je het leuk uitsmeert over een week ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 juli 2022 @ 14:33:10 #54
39237 crew  H_T
2733
pi_205255380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:25 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
[..]
Ik verbaas me ook over het aantal niet-mosterd-eters :o Bij een kroket is kaaskroket vind ik dat ook heerlijk. Vooral die pittige grove mosterd. Maar zoals H_T al zegt, het is geen goede dipsaus.
Bij de tartiflette die ik afgelopen winter maakte, heb ik een halve pot mosterd er doorheen gedaan. Dat redde het nogal saaie gerecht. De volgende keer doe ik er gewoon prei oid bij :P
[..]
Juist! Zonder mosterd is de boerenkool stamppot een stuk saaier. Tegenwoordig doe ik dat met honing/mosterd.
Het zou zomaar kunnen dat ik per jaar meer mosterd eet dan mayonaise. Sowieso koop ik in de supermarkt vaker mosterd dan mayonaise, dus het zal er vanaf hangen hoe vaak ik buiten de deur friet met mayo eet wat de eindstand wordt.

Mosterdsoep vind ik ook lekker :9 Daarvoor gebruik ik sowieso grove
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205255384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is sowieso al fout van ze. :{
Ja je moet wat moeite doen om op dat fietspad te komen, zit niet direct naast de weg. Dusja dan gelden er andere regels voor de wielrenners natuurlijk. :D
pi_205255397
Ohja mosterdsoep :9~ Had ik laatst gemaakt met oude kaas en witte wijn, super lekker.

En kroket met mosterd is ook altijd goed :9
pi_205255409
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:31 schreef H_T het volgende:

[..]
Als je die allemaal op dezelfde middag post krijg je minder aandacht dan wanneer je het leuk uitsmeert over een week ;)
Ja oke. Netjes wachten op je beurt :P
pi_205255466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:33 schreef H_T het volgende:

[..]
Het zou zomaar kunnen dat ik per jaar meer mosterd eet dan mayonaise. Sowieso koop ik in de supermarkt vaker mosterd dan mayonaise, dus het zal er vanaf hangen hoe vaak ik buiten de deur friet met mayo eet wat de eindstand wordt.

Mosterdsoep vind ik ook lekker :9 Daarvoor gebruik ik sowieso grove
Ik heb nog nooit mosterdsoep gegeten, behalve uit zo'n zak. Hoeveel mosterd moet daar eigenlijk in? :o Meer mosterd dan mayo? Netjes!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 juli 2022 @ 14:45:05 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_205255487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:43 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit mosterdsoep gegeten, behalve uit zo'n zak. Hoeveel mosterd moet daar eigenlijk in? :o Meer mosterd dan mayo? Netjes!
Hoeveel erin moet hangt ervan af hoeveel je maakt :P Ik geloof dat je een redelijk normale pot nodig hebt voor vier porties soep, maar ik zou even een recept op moeten zoeken om het zeker te weten.

Dat ik meer mosterd dan mayo eet komt ook doordat ik niet zoveel mayo eet :P

Edit: ongeveer een eetlepel mosterd per persoon schijnt al genoeg te zijn. Dan had ik de vorige keer gewoon niet genoeg mosterd in huis van de juiste soort en moest ik daarom een nieuwe pot halen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205255554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:45 schreef H_T het volgende:

[..]
Hoeveel erin moet hangt ervan af hoeveel je maakt :P Ik geloof dat je een redelijk normale pot nodig hebt voor vier porties soep, maar ik zou even een recept op moeten zoeken om het zeker te weten.

Dat ik meer mosterd dan mayo eet komt ook doordat ik niet zoveel mayo eet :P

Edit: ongeveer een eetlepel mosterd per persoon schijnt al genoeg te zijn. Dan had ik de vorige keer gewoon niet genoeg mosterd in huis van de juiste soort en moest ik daarom een nieuwe pot halen
Het lijkt me ook dat er niet heel veel van in hoeft. De enige keer dat ik mosterdsoep had (uit zo'n zak dus), viel het me een beetje tegen, dus ik weet niet of ik het zelf durf te maken :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 juli 2022 @ 14:51:51 #61
39237 crew  H_T
2733
pi_205255574
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:50 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Het lijkt me ook dat er niet heel veel van in hoeft. De enige keer dat ik mosterdsoep had (uit zo'n zak dus), viel het me een beetje tegen, dus ik weet niet of ik het zelf durf te maken :P
Als je het zelf maakt heb je altijd nog de optie om er MEER MOSTERD in te doen, of een andere eigen aanpassing doorvoeren :) . Je kan het ook als reserve houden voor als je een keer niet weet wat je wil maken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205255586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:50 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Het lijkt me ook dat er niet heel veel van in hoeft. De enige keer dat ik mosterdsoep had (uit zo'n zak dus), viel het me een beetje tegen, dus ik weet niet of ik het zelf durf te maken :P
Die uit een zak is wel oké, maar ook wel aardig anders weer dan in een restaurant bijvoorbeeld. Ik heb nog nooit ergens mosterdsoep gehad die smaakt naar de soep uit zo’n zak zeg maar :P
pi_205255597
De volgende keer dat ik soep maak wordt het of courgette of kip-kerrie-soep. Want die laatste smaakte me erg goed de vorige keer. De eerste is gewoon lekker zomers :D
pi_205255656
Heb toevallig deze twee vanochtend gehaald, als je ze ooit tegenkomt, probeer ze want echt super lekker :P


Soep :9
pi_205255737
Oh nee Van Aert :o
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:11:21 #66
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205255766
Geen ploegmaats erbij. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:11:59 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205255775
Al gelijk een flink gat richting het peloton.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205255827
Holy shit kijk voor je!!
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:15:29 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205255828
:o Daar ging ie bijna weer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:16:26 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205255857
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:15 schreef Em31 het volgende:
Holy shit kijk voor je!!
Schuld van Kruijswijk, die ging praten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205255867
Mooi die 13 op de kop bij Kruijswijk.
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:39:48 #72
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205256128
Las vanochtend weer prachtige reacties over WVA die bij een Nederlandse ploeg rijdt, man wat zijn sommige Belgen toch zuur :D

quote:
Wout moet dringend naar een andere ploeg,hij wordt totaal niet gewaardeerd door die Hollanders.Jumbo trekt nog liever de kaart van de Zoetemelkachtige VdP dan een zeer sterke WvA

_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:43:53 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205256160
vdP rijdt toch helemaal niet bij Jumbo. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:49:03 #74
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205256208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
Even kijken of ik een nieuwe patat frites discussie kan starten. :@

Welke mosterd is jullie favoriet? Grof of fijn?
Over het algemeen grove mosterd :9

Mosterdsoep is ook zo lekker :9
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:58:36 #75
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205256328
Dat ging ook maar net goed.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')