Ik snap die slangkatten niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:29 schreef aTypisch het volgende:
al is er maar 1 goed kattenras en dat is de siamees
als je nooit geweest bent echt wel de moeite waard hoorquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet amper wat van de race je kunt beter op tv kijken.
Sepang was kut, Singapore voor alles eromheen wel leuk. Maar de race heb ik uiteindelijk vanuit een skybar met zicht op het circuit gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je nooit geweest bent echt wel de moeite waard hoor
Singapore vond ik ook wel leuk alleen door het schema ligt je eigen schema ook een beetje in de war, amper daglicht gezienquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sepang was kut, Singapore voor alles eromheen wel leuk. Maar de race heb ik uiteindelijk vanuit een skybar met zicht op het circuit gezien.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bewandel al een tijdje het pad van medelijden.
Ik was er toen een paar weken. In dat ene F1 weekend jagen ze er de hele jaarproductie van Colombia doorheen overigens...quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Singapore vond ik ook wel leuk alleen door het schema ligt je eigen schema ook een beetje in de war, amper daglicht gezien
Klopt eigenlijk ook niet inderdaad. Ik ben in Nederland ook een invasieve exoot.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij mag wél gewoon vrij rondlopen.
En daar ben jij dan het opperhoofd van.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Het lijstje meelijwekkende users begint wel groot te worden inmiddels. Er komen steeds meer "aparte" mensen bij.
Of de normale mensen gaan gewoon weg waardoor de zielige users meer opvallen.
Fok is dood! @tong80quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En daar ben jij dan het opperhoofd van.
De trots van de familie.
Tijd om nieuwe topics aan te maken over nietszeggende nieuwsartikelen die al in 23 andere topics besproken zijn en wanneer deze gesloten worden de moderators uit te schelden.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om nieuwe topics aan te maken over nietszeggende nieuwsartikelen die al in 23 andere topics besproken zijn en wanneer deze gesloten worden de moderators uit te schelden.
Het is FOK!quote:
F&S / Tijd om nieuwe topics aan te maken over nietszeggende nieuwsartikelenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
Tijd om nieuwe topics aan te maken over nietszeggende nieuwsartikelen
Zo'n lieve jongen! Op de banden schietenquote:De moeder ontkent dat haar zoon inreed op agenten. "Hij wilde eromheen rijden, over het talud. Ik begrijp niet waarom ze op de trekker geschoten hebben, echt niet. En als je schiet, waarom dan niet op de banden? Het kogelgat zit bij de cabine, hij had wel dood kunnen zijn."
Rekening van 10k zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag trouwens naar de dierenarts met Nightwing en Lola (we hebben haar Lola genoemd) voor een standaard check-up, inenten en chippen.
@:maxi-mus
@:GGMM
@:Scrummie
Vorig jaar naar Spa geweest vond er geen klote aan, al hielp het weer ook niet bepaald mee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je nooit geweest bent echt wel de moeite waard hoor
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Spa geweest vond er geen klote aan, al hielp het weer ook niet bepaald mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |