Nee helaas, lag iets van 200km verder. En ook wel zonde om voor zo'n onbeduidend oefenpotje de kwalificatie/sprint te laten schieten natuurlijk als je er dan toch een keertje bent.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord vlag.
Ga je zaterdag dan ook naar Feyenoord toe?
Bij PSV is samen een woordletje doen bij de speler presentatie ook een dingetje. Iedereen speelt woordle.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 382 3/6
⬛🟨⬛⬛🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 178 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨🟩
🟨🟩⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:rambodirk
in de tijd dat die auto's nog echt geluid maakten was het wel mooier maar het is nog steeds leuk hoor, die snelheden zijn absurdquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal best leuk zijn als liefhebber maar die schatjemagikjefoto sfeer trek ik bijzonder slecht.
Ah ja, dat is wel logisch dan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee helaas, lag iets van 200km verder. En ook wel zonde om voor zo'n onbeduidend oefenpotje de kwalificatie/sprint te laten schieten natuurlijk als je er dan toch een keertje bent.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:
Nog maar 6 dagen voordat BCS alweer begint
[ afbeelding ]
Het nadeel van je polsen daar doorsnijden is dat je bij zo’n race niet dood gevonden wil worden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een zakmes meenemen zodat je je door de polsen kunt snijden als je het zat bent.
Ik wist niet dat je klaverjastequote:Op woensdag 6 juli 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral zin in de heenreis eigenlijk, we hebben met 5 man een camper en ik hoef niet te rijden.
Dus dat wordt 12 uur lang bier zuipen en een beetje klaverjassen.
Zoals John de Wolf ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je klaverjaste
Wel op zijn Rotterdams mag ik hopen?
Bepalen ze op kantoor hoelaat jij luncht ja?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Ik ben op het kantoor en ik lunch later dus ik ben woedend.
banaan binnen overigens @:afcniels @:wereldgozer
Nee, maar mensen waarmee in lunch zaten in een meeting.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bepalen ze op kantoor hoelaat jij luncht ja?
Je ziet amper wat van de race je kunt beter op tv kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de tijd dat die auto's nog echt geluid maakten was het wel mooier maar het is nog steeds leuk hoor, die snelheden zijn absurd
in lunchquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar mensen waarmee in lunch zaten in een meeting.
En het is wel zo gezellig als we met z'n allen lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |