Winkelstraat is niet fijn rijden voor mijn rolstoel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef BasEnAad het volgende:
Als ik vandaag iets nodig heb, dan ga ik naar een winkel. Je weet wel, in een straat.
Neef koop je spullen in het winkel dan heb je het directquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:09 schreef Sfancta het volgende:
Via amazon () wat besteld gisteren, zelfde dag thuis. Bezorging via Red je pakketje (
), nu heet dat Instabox (
____!!! ) Instabox....
Pakketje dus niet gekomen gisteren, terwijl de chauffeur al volgens T&T al sinds gisteren onderweg is. Lange rit wel.
Klacht: Normaal met 150 kmu door woonwijk scheuren, en nu niet eens komen opdagen.
Klacht 2: Instabox![]()
Klacht 3: Mijn pakket is niet gered. Misschien ligt het wel ergens in een sloot. Of gestolen door een boer.
Snap jequote:Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef BasEnAad het volgende:
Als ik vandaag iets nodig heb, dan ga ik naar een winkel. Je weet wel, in een straat.
Daarom ging ik ook eens naar de winkel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Snap je
Altijd van die mensen die liggen te klagen dat hun tering pakketje niet op tijd binnen is
Ga dan naar een fysieke winkel als je het zsm nodig hebt godverdomme
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:16 schreef marc0871 het volgende:
Neem nog een tasje Moreno Dark Roast uit je Senseo.
Misschien verlicht het de spanning, terwijl je achter het raam de geraniums zit te wachten.
De harde werkelijkheid, voor driekwart van mijn leven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |