abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205252062

Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205252108
Outch @Adrian4 dat lijkt me heel pijnlijk ja. Maar als dat op de lange termijn gaat helpen, is het wel heel fijn!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@exode, ik moest hard lachen om de initiatierite van je collega :@.

@Mushanga71 jij toch ook besmet... Beterschap! Hoe is het nu met je zoon? Gaat de musical lukken, denk je (en hopen dat jij ook mag komen kijken dan!!)?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205252376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:01 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]

Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Net een filmpje gezien van zo’n infinity dress.. doet me een beetje denken aan draagdoeken knopen, maar dan zonder bh aan :D
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:54:45 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205252460
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:44 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Net een filmpje gezien van zo’n infinity dress.. doet me een beetje denken aan draagdoeken knopen, maar dan zonder bh aan :D
:D
pi_205252628
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:40 schreef Burdie het volgende:

[..]
Maar als zij op haar vrije dag moet werken, krijgt ze toch een andere dag daarvoor vrij in de plaats?
Nope zit in je norm jaaruren oid. Ik moet ook altijd terug komen.
pi_205252638
@Adrian beterschap hopelijk na het herstel verlost van alle ellende.
pi_205252830
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef F_r het volgende:

[..]
Ik heb daar dus zo vaak discusies over gehad. Ik heb het een keer helemaal nagerekend en het kwam erop neer dat het niet zo simpel is.
Sowieso dat het in het onderwijs niet een parttime dag wordt genoemd maar een lesvrije dag. Dan zou je dus fulltime beschikbaar moeten zijn maar je wordt parttime uitbetaald.

Maar goed, zij gaat dus niet meer naar alle extra dingen op haar vrije dagen.
pi_205252919
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben dus niet immuun. 2 streepjes ;(
Voel me weird en heb een loopneus.
Natuurlijke booster for the win, hopelijk niet teveel klachten... Beterschap :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 20:32 schreef Adrian4 het volgende:
Ik ben vandaag geopereerd. Mijn onderkantje is gereconstrueerd :P
Ik had heel erg last van mijn litteken. Nu heeft de gynaecoloog een heel stuk littekenweefsel weg gehaald.
Ging goed, maar nu is de verdoving uitgewerkt :X
Maar ik en de gynaecoloog hopen erg dat ik er vanaf nu geen last meer van heb!
Auw, klinkt pijnlijk. Maar hopelijk als je hersteld bent dat je geen last meer hebt! Beterschap :*

@exode, ik zag van de week een reel op FB en ik moest aan je denken, misschien een idee voor in de tuin ;).

https://www.facebook.com/reel/822027478777270
Fake it till you make it...
pi_205252960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:39 schreef Nijna het volgende:

[..]
Natuurlijke booster for the win, hopelijk niet teveel klachten... Beterschap :*
[..]
Auw, klinkt pijnlijk. Maar hopelijk als je hersteld bent dat je geen last meer hebt! Beterschap :*

@:Exode, ik zag van de week een reel op FB en ik moest aan je denken, misschien een idee voor in de tuin ;).

https://www.facebook.com/reel/822027478777270
Haha, cool! Daar kan ik wel naakt in *O*
pi_205253018
Als ik toch zou kiezen voor een tuinhuisje, dan kan daar dus ook nog een jacuzzi in! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205254233
Wij zwaaiden zojuist onze dochter uit op de basisschool. :'( O+
Mag ik even huilen in een hoekje, die acht jaar basisschool zijn echt voorbij gevlogen. :o
pi_205254813
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mag ik even huilen in een hoekje, die acht jaar basisschool zijn echt voorbij gevlogen. :o
Wat gaat de tijd dan snel! Hopelijk vind ze in het voortgezet onderwijs ook snel haar draai 😊
pi_205254972
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh wow dat is wel een moment ja! Wel veel plezier alvast in de Efteling :) Laat je een boodschap voor ons achter ergens? ;)
pi_205255103
Leuk hoor Nikki! Einde van het één maar het begin van iets nog leukers.

Heel fijne zomer voor jullie!!

Ik denk niet dat ik dat zelfde gevoel zal hebben over 2 weken. Ze zit hier natuurlijk pas 1 jaar. Op de vorige twee scholen vond ik het vertrekken vreselijk moeilijk. Maar dat was ook een afscheid van vrienden, huis etc.
Met een meidenkwartet
pi_205255289
Einde tijdperk Nikki. Op naar iets nieuws maar eerst genieten van de vakantie
pi_205255700
Sterkte Nikki!

Ik heb al dagen verhoging in m'n linkeroor maar niet in m'n rechter.. :? (Oorthermometer, heb een griepje te pakken) Hoe kan dit dan?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:24:20 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205255944
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef F_r het volgende:

[..]
Mja, maar dan moet er toch iets anders "sneuvelen". Stel dat meester Jan op dinsdag les geeft, maar nu niet want hij komt die dag op school voor een studiedag. En juf Marie is op dinsdag normaalgesproken vrij, maar nu niet want zij komt die dag op school voor een studiedag.
Jan ruilt dan een lesdag in voor een studiedag. En wat ruilt Marie in? Niet haar vrije tijd, want kennelijk komt die dag uit uren die daarvoor bedoeld zijn. Jan heeft die uren ook, want ze hebben hetzelfde contract. Jan gebruikt alleen dan die uren voor iets anders, waar Marie geen uren meer voor heeft (want die gingen immers op aan de studiedag). Dus wat "sneuvelt" er dan voor Marie?
KuikenGuppy
pi_205256047
Wij hebben maar vier studiedagen komend schooljaar + de dag na hemelvaart vrij. En de eerste is ook pas in februari.
pi_205256054
Burdie, volgens mij sneuvelen dan de uren die Marie aan niet-lesuren moet besteden. Uren die ook voor kampen, sportdagen(organisatie) etc besteed moeten worden anders.
pi_205256222
Het zit (globaal) zo: bij een fulltime baan werk je 1659 uur, waarvan maximaal 940 voor de klas. Daarnaast heb je 35-45% (hangt van de afspraken op school af) voor lesgebonden taken (nakijken, voorbereiden, oudergesprekken, enz), 83 uur voor cursussen en de rest is voor andere taken op school.
Studiedagen vallen onder je taakuren en als ze voor de zomervakantie bekend zijn, moet je dus aanwezig zijn.
Die uren maak je grotendeels in de lesweken, dus moet je elke week meer uren werken om in de vakanties ook vrij te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hupje op 06-07-2022 16:01:18 ]
pi_205256354
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:50 schreef Hupje het volgende:
Het zit (globaal) zo: bij een fulltime baan werk je 1659 uit, waarvan maximaal 940 voor de klas. Daarnaast heb je 35-45% (hangt van de afspraken op school af) voor lesgebonden taken (nakijken, voorbereiden, oudergesprekken, enz), 83 uur voor cursussen en de rest is voor andere taken op school.
Studiedagen vallen onder je taakuren en als ze voor de zomervakantie bekend zijn, moet je dus aanwezig zijn.
Die uren maak je grotendeels in de lesweken, dus moet je elke week meer uren werken om in de vakanties ook vrij te hebben.
En daar gaat het wiskundig dus bij veel scholen fout.

Er wordt zoveel onder overige taakuren gepropt dat het niet te herberekenen meer is en denken dus veel leerkrachten 'het zal wel kloppen'.

Als in het voorbeeld van Burdie, Jan altijd werkt op de studiedagen, raakt ie veel lesuren kwijt. Dat wordt na rato berekend, maar niet verrekend met de overige taken. Tenminste de laatste berekening die ik narekende van verloofde rammelde op dat punt dus aan alle kanten. Je zou het op persoonsbasis moeten berekenen ipv na rato.
Zij kreeg er overige taakuren voor maar raakte geen lesuren kwijt als het op haar werkdag viel.
Nou is die stichting dus sowieso niet zo goed in rekenen zo is haar zwangerschapsverloof ook 5x herberekend. Dus ik hoop dat het op andere scholen wel beter gaat.
pi_205256404
Ik snap het ook nooit helemaal :')
Dit schooljaar moest ik taken laten vallen omdat ik te veel overige uren draaide. Het jaar ervoor deed ik net zoveel als ik keek naar de getallen en moest het wel...
pi_205256541
Hier moeten we elk jaar een excelformulier invullen met werkdagen en -uren, en welke extra taken/commissies/studiedagen je hebt/verwacht. En dan rekent dat excelformulier uit hoeveel uren je totaal draait, hoeveel je extra zou moeten werken voor de vakantie-uren die boven het wettelijke (?) aantal liggen en of je dan te kort of te lang werkt :+

Ik heb al eens een jaar gehad dat ik 2 dagen extra vrij kon nemen in theorie, en een jaar dat ik 10 uur moest inhalen _O-
Ligt erg aan je werkdagen en aan de studiedagen.

Er is alleen altijd genoeg te doen om uiteindelijk (alsnog) te veel te werken :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_205256598
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Sterkte Nikki!

Ik heb al dagen verhoging in m'n linkeroor maar niet in m'n rechter.. :? (Oorthermometer, heb een griepje te pakken) Hoe kan dit dan?
Volgens de handleiding moet je altijd meten in hetzelfde oor, omdat de meting tussen links en rechts kan verschillen. Zelf vergeet ik echter altijd welk oor ik de vorige keer heb gebruikt, dus lekker nuttige tip van mij _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205256698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef Hupje het volgende:
Ik snap het ook nooit helemaal :')
Dit schooljaar moest ik taken laten vallen omdat ik te veel overige uren draaide. Het jaar ervoor deed ik net zoveel als ik keek naar de getallen en moest het wel...
Het zijn ook berekeningen voor gevorderden. Zo'n excel zoals tombolofan is dan eigenlijk het beste. Maar het invullen daarvan zijn ook overige taken he ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')