Binnenkort gaat daar ook een stekker in, maar dat is een ander verhaal.quote:
Een tesla is maar 60kquote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:10 schreef rosita1 het volgende:
Wat kan jou die Musk schelen, je kan toch nooit een reis naar de maan of een Tesla betalen.
Ik ben ook teleurgesteld in Elon. Hij ging namelijk met Amber er vandoor. Amber had toen met Johnny. Ik keur het af dat een meid of man in een relatie met een andere meid of man gaat rommelen. Maar des te meer dat en meid of man het niet nauw neemt met minimale persoonlijke hygiene. Want het schijnt dat die Amber in bed heeft gepoept zonder dat ze een medische reden heeft. Die Elon wilt dus met een meid die in bed poept...quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:47 schreef Welfareboy het volgende:
Ik kan zijn smoel niet meer zien overal popt die op op youtube met zijn verbaasde smoel. Hij is zogenaamd de rijkste persoon ter wereld met zijn domme teslas stiekem is het gewoon een puppet.
Ben je de rijkste man op Aarde en loop je in het goedkoopste confectiekostuum rondquote:
Sparenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:32 schreef Aiciu het volgende:
Een tesla is maar 60kHeb je met 3 á 4 jaar bij elkaar gespaard.
Yepquote:Op woensdag 6 juli 2022 03:37 schreef corehype het volgende:
dat is toch die nerd waarvan zn zoon een tranny is?
Dacht dat die chauffeurs altijd liepen te janken over een kutloonquote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een tesla is maar 60kHeb je met 3 á 4 jaar bij elkaar gespaard.
Je moet natuurlijk wel een beetje onderhandelen, en niet voor zo'n gierige baas werken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dacht dat die chauffeurs altijd liepen te janken over een kutloon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |