quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
En daar tot hun 30e nog onzeker over zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Als je dit programma kijkt denk je dat elke puber een slechte jeugd heeft gehad
En dan beginnen aan je tweede jeugdquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:40 schreef Sked het volgende:
[..]
En daar tot hun 30e nog onzeker over zijn
Ja alles is één grote red flag. Echt zo'n type vrouw die keihard coped met het feit dat ze op haar 40e nog geen familie en kinderen heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:39 schreef Joop_W het volgende:
Trouwen met jezelf, dat is wel echt krankzinnig.
Enge wenkbrauwen ookquote:
Het ergste, het kan nog een match worden ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alles is één grote red flag. Echt zo'n type vrouw die keihard coped met het feit dat ze op haar 40e nog geen familie en kinderen heeft.
neigt naar narcisme.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alles is één grote red flag. Echt zo'n type vrouw die keihard coped met het feit dat ze op haar 40e nog geen familie en kinderen heeft.
Kachingquote:
20 kinderen op de wereld zetten, lekker man.quote:
Ik mis de link evenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
20 kinderen op de wereld zetten, lekker man.
Is dat inclusief de vrouw aan de ketting?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Unpopular opinion: maar zou een arranged marriage niet eens zo erg vinden. Vertrouw m'n ouders wel in hun keuze en neemt veel gedoe weg.
Je kan het ze eens voorstellenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Unpopular opinion: maar zou een arranged marriage niet eens zo erg vinden. Vertrouw m'n ouders wel in hun keuze en neemt veel gedoe weg.
word bij mij een beetje moeilijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Oh nee dat hoeft niet, dat hele traditionele. Gewoon alleen dat zij iemand voor me zoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat inclusief de vrouw aan de ketting?
Dat zeggen we tegen jou toch ook niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ze kan haar haar beter los doen want zo mooi is haar hoofd niet
godverdomme me koffiequote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Makkelijk prooi voor de allesneukende reiki haai
Klopt, want dat zou nergens op slaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeggen we tegen jou toch ook niet?
Wel een trucker, veel weg van huis.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd.
Gast zou echt een baas vader zijn denk ik.
Ah dat wist ik niet. Ja idd, lijkt me minder fijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wel een trucker, veel weg van huis.
Misschien had zij weggelopen vrouw wel een goede reden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd.
Dan nog moet je je kind het niet aandoen dat die z'n vader niet mag kennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien had zij weggelopen vrouw wel een goede reden.
Niet zo sympathiek als hij boos is denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd.
Hahah goed puntquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet zo sympathiek als hij boos is denk ik
Lekker aardenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Is het normaal daar om met blote voeten over straat te gaan? Smerig man.
Checkquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Zij zit nat in haar broek en doet alsof ze het niet weet
Hij vindt haar niet boeiend
Hey zit bij m'n zusje (geen pics) want die is jarig.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
@:Pisces29
@:3rr0r
@:DKUp
@:Sapstengel
@:Joop_W
@:Rickocum
@:NoCigar
@:Sked
@:Nine.
hallo woensdag
Oh oei lastig allemaal koffie hier.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik een warme chocomelk bestellen ipv koffie? @:DKUp
Ook goedquote:
Koffie, brompotquote:
BLEEKEDquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oude vrouw heeft mooiere tanden dan die vieze kok
Zou die kok ook moeten doenquote:
Lif laf lufquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Waar halen ze die wijsheid toch vandaan? (Op plankjes van de Action?)
Van die kut Lama, laat maar.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja onze sersjioooo zit in een quiz op 4 komende week.
Hier ben ik dan toch.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
@:Pisces29
@:3rr0r
@:DKUp
@:Sapstengel
@:Joop_W
@:Rickocum
@:NoCigar
@:Sked
@:Nine.
hallo woensdag
Hallo Joopquote:
Dikkie Dit Genotquote:
Del is geen 56quote:
quote:
Ja of ik begreep het verkeerdquote:
Ja dus. Wat sneu. Niet dat ik haar zo geweldig vind, maar dit is totally nut dune, wanker.quote:
Dan wauwel je niet over maatquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Denk eerder dat het is omdat ze kinderen heeft en al getrouwd geweest.
Zij wil beter zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:57 schreef Sked het volgende:
Iemand moet willen leren dansen maar niet naar dansles gaan
Nee dansles is voor flikkersquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:57 schreef Sked het volgende:
Iemand moet willen leren dansen maar niet naar dansles gaan
Touchéquote:
Vergelijk hun uiterlijk eens met dat andere, normale, 'stel'.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Had de bediening toch gelijk, soort van model.
Troep in een bak. Allebei niet.quote:
Ra3ggert0nquote:
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bij mij is het altijd gezellig![]()
@:3rr0r heeft vast tv tips
Haai haaiquote:
Verwend zeesterretje deze jongen. Skip.quote:
Hij zal meer met zichzelf bezig zijn dan met jouquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verwend zeesterretje deze jongen. Skip.
Nu krijgen we dit sinds we in het lhbtq tijdperk zittenquote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien vond ik haar daarom leuk.
Jupquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef Nine. het volgende:
Wat is die staartmans eng precies gestyled
Ze heeft best een mannelijke kaaklijn andersquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Nu krijgen we dit sinds we in het lhbtq tijdperk zitten
zat meer in bipolair te denken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:39 schreef Nine. het volgende:
Weet die staartmans zeker dat ie niet gay is?
quote:
Mannen willen hem ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:39 schreef Nine. het volgende:
Pics of it didn’t happenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:40 schreef Nine. het volgende:
@:pisces29 heb weer een kort koppie trouwens
Kunnen we van jou ook zeggen met knotjequote:Op donderdag 7 juli 2022 19:39 schreef Nine. het volgende:
Ik zal m’n edelstenen er even bij pakkenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar op welk tijdstip is hij geboren en wat is zijn rising?
reiki meester?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal m’n edelstenen er even bij pakken
Als de energie goed voelt wel jaquote:
Heb je al pics van. Is nu gewoon kort maar geen opskeer uiteraard. Was dat lange haar nu wel zatquote:
Ik zal jou even 5 jaar oude foto’s sturen, huftertjequote:Op donderdag 7 juli 2022 19:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heb je al pics van. Is nu gewoon kort maar geen opskeer uiteraard. Was dat lange haar nu wel zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |