Dit. Het geneesmiddel in kwestie is zonder recept verkrijgbaar. In FHF mag je artikelen gratis weggeven, eventueel tegen vergoeding van de verzendkosten. Hier is dus niets gebeurd dat wettelijk of volgens de FHF-policy verboden zou zijn.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond het ook apart dat iemand hiervoor een account heeft aangemaakt. Maar hij/zij zal vast niet de eerste zijn die om een speciale reden een Fok! account heeft aangemaakt en er verder nooit meer iets mee doet.
Het is geen lucratieve handel geworden, dit topic heet Fokkers Helpen Fokkers. Een Fokker heeft mij geholpen (zoals zoveel fokkers andere fokkers helpen, op wat voor manier dan ook) en als het kan, help ik een Fokker (hoe kort hij/zij ook Fokker is).
Mijn post was sarcastisch.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja echt hè, of ben ik nou de zeikerd. Ik vind dit heel bijzonder.
Ik kan het me goed voorstellen dat iemand daar een account voor aanmaakt.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond het ook apart dat iemand hiervoor een account heeft aangemaakt.
Ik snap het wel, maar ik zou er niet opgekomen zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan het me goed voorstellen dat iemand daar een account voor aanmaakt.
Dankjewel voor je begrip en sorry dat je door mijn vraag dit over je heen krijgt..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik zou er niet opgekomen zijn. De nood is echt hoog wanneer de alternatieven niet/nauwelijks werken zoals bij mij.
T is ok hoor. Kan je nu een dm sturen ?quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:18 schreef ESB97 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je begrip en sorry dat je door mijn vraag dit over je heen krijgt..
Aaah super, dankjewel!quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:23 schreef Viv het volgende:
@:ESB97 het was al in orde bevonden door mij.Ik ben één van de vaste moderators van FOK!kers helpen FOK!kers (FHF), waar dit topic staat. Zie ook mijn aanvullende reactie hier: Viv in FHF / [FHF Feedback] Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Hopelijk zijn medicijntekorten zoals deze snel verleden tijd, het is echt ellendig momenteel.
Ik ga het proberen, als het goed is welquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is ok hoor. Kan je nu een dm sturen ?
Ik ook. Niet alleen voor mij maar voor iedereen. Maar van de apotheek (ik krijg een seintje wanneer het er weer is) heb ik nog niets gehoord. Wanneer het over een paar weken er nog niet is, mail ik de meneer van Mylan nog eens. Zou voor veel mensen, met de komende vakantietijd een uitkomst zijn dat het verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat een gekut blijft het toch met die primatour![]()
Hoop echt dat ze eind deze maand weer in productie worden genomen.
Hier staat week 25 en das volgende week.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook. Niet alleen voor mij maar voor iedereen. Maar van de apotheek (ik krijg een seintje wanneer het er weer is) heb ik nog niets gehoord. Wanneer het over een paar weken er nog niet is, mail ik de meneer van Mylan nog eens. Zou voor veel mensen, met de komende vakantietijd een uitkomst zijn dat het verkrijgbaar is.
Ah, die site kende ik nog niet. Hoop het zo, hoorde laatst van iemand die het gebruikte bij duizelingen (dus niet als wagenziekte). Nu moest hij iets anders gebruiken waarbij een spiegel opgebouwd moest worden en hij had maar af en toe duizelingen. Voor hem zou het ook geweldig zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hier staat week 25 en das volgende week.
https://farmanco.knmp.nl/geneesmiddel/3080.html
Ik ga heel hard voor je duimen dat je eerdaags een seintje van je apotheek krijgt. En uiteraard voor iedereen dat het weer snel leverbaar wordt.
Boh, das helemaal kutquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, die site kende ik nog niet. Hoop het zo, hoorde laatst van iemand die het gebruikte bij duizelingen (dus niet als wagenziekte). Nu moest hij iets anders gebruiken waarbij een spiegel opgebouwd moest worden en hij had maar af en toe duizelingen. Voor hem zou het ook geweldig zijn.
Daarmee red ik het een half uur hooguit (waar zonder iets 10-15 minuten de grens is). Dus ook dat heb ik standaard bij me.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:31 schreef Drxx het volgende:
Is een alternatief zoals Suprimal (meclozine) geen optie? Bij gebrek aan Primatour heb ik dat geprobeerd, en het hielp mij vrij goed.
Er was gebrek aan een grondstof heb ik begrepen (al voor 2019, maar door corona viel het niet zo op). En wat er niet is kan je ook niet makenquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Boh, das helemaal kut![]()
Ik snap gewoon niet dat het niet geproduceerd wordt, desnoods door een andere fabrikant. Er is écht veel vraag naar, gezien de vragen erover die ik tegenkom op google.
Voor nu maar heel hard hopen en duimen.
Geldt niet voor iedereen. Mijn zoon heeft ook de goedkope versie en dat werkt gewoon. Maar niet iedereen reageert daar goed op, helaas. Dan is er geen andere optie, behalve niet reizen of kotsmisselijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:31 schreef Drxx het volgende:
Is een alternatief zoals Suprimal (meclozine) geen optie? Bij gebrek aan Primatour heb ik dat geprobeerd, en het hielp mij vrij goed.
Weet ik, het is ook niet het enige medicijn wat een tekort heeft. Maar 4 jaar is wel érg lang dus ik denk eerder dat ze zich daarachter verschuilen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er was gebrek aan een grondstof heb ik begrepen (al voor 2019, maar door corona viel het niet zo op). En wat er niet is kan je ook niet maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |