abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205401130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef Viv het volgende:
Fijn dat je voorlopig voorzien bent @:Kaatje1 ! *O*

Ik had niet verwacht dat ze nog ergens gewoon in het schap zouden liggen. :D
Ik ook totaal niet en ben er zo blij mee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205402722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef Viv het volgende:
Fijn dat je voorlopig voorzien bent @:Kaatje1 ! *O*

Ik had niet verwacht dat ze nog ergens gewoon in het schap zouden liggen. :D
Nu ook niet meer nee :D
Het is een kleine apotheek, misschien komt het daardoor :Y
En daarbij zal de goedkope versie daar meer verkocht worden, die koop ik zelf ook want bij zoon werkt die gewoon.
Maar mazzel was het zeker.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205402884
_O_
Spoilers!
  woensdag 20 juli 2022 @ 21:03:55 #54
386633 Adnap
I love Life !
pi_205405249
Wat onwijs fijn dat je nu 6 doosjes hebt !! Vele plezier op Kraambezoek en verjaardagen!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Vis een optie? woensdag 20 juli 2022 @ 21:13:06 #55
70532 loveli
N
pi_205405427
Hoe lang doe je met een doosje?
(Is dit voldoende of moeten we blijven kijken?)
crap in = crap out
pi_205406015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:13 schreef loveli het volgende:
Hoe lang doe je met een doosje?
(Is dit voldoende of moeten we blijven kijken?)
Hier kan ik best een tijd mee toe, heb straks 68 pillen (incl mijn gekoesterde 8). Voor een dag weg heb ik er 2 nodig (heen en terugweg). Ga dit jaar ook niet met vakantie.
En als ik (via jullie) nu de hele voorraad in Nederland opkoop kunnen anderen die het ook nodig hebben niet meer kopen. Dus voor mij hoeven jullie niet blijven kijken.
  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 21:53:32 #57
269689 crew  Viv
pi_205406042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
En als ik (via jullie) nu de hele voorraad in Nederland opkoop kunnen anderen die het ook nodig hebben niet meer kopen.
Wat lief dat je daaraan denkt! _O_
pi_205406093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:53 schreef Viv het volgende:

[..]
Wat lief dat je daaraan denkt! _O_
Ik ben niet de enige in Nederland die hier last van heeft. Eigenlijk vind ik de 6 doosjes al beschamend, maar bij de apotheek van @Mushanga71 is er blijkbaar weinig vraag naar, ik begreep dat de laatste echte productie in 2019 of 2020 was. Dus dan voel ik me iets minder schuldig.
pi_205407645
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ben niet de enige in Nederland die hier last van heeft. Eigenlijk vind ik de 6 doosjes al beschamend, maar bij de apotheek van @:Mushanga71 is er blijkbaar weinig vraag naar, ik begreep dat de laatste echte productie in 2019 of 2020 was. Dus dan voel ik me iets minder schuldig.
Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen. 2 doosjes heb ik niet gekocht omdat ik de andere kocht. Een doosje kon nog maar tot oktober verkocht worden dus feitelijk gaat het om 3 doosjes. En het is de vraag of mijn apotheek die überhaupt wel had verkocht voor april 2023. Dus ;)

Maar ik hoop écht dat de fabrikant snel weer gaat produceren en het weer gewoon in de winkels verkrijgbaar is :Y
If they say
pi_205411220
Ze zijn er *O* Was al 2 keer naar de postvakjes geweest.
Zo blij mee
pi_205413211
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze zijn er *O* Was al 2 keer naar de postvakjes geweest.
Zo blij mee
Tis je gegund meid. Nu wagenziekvrij lekker in de auto *O*
If they say
pi_209203004
Hi @Kaatje1

Heb je heeeel toevallig nog een paar pilletjes over?
Ik ben al maanden opzoek maar ik kan niks vinden.. ik ga (moet) over 3 weken naar Canada voor een bruiloft maar ik zit nu al zo in de stress omdat ik nergens meer aan de Primatoer kan komen.
Nee is uiteraard ook een antwoord maar ik dacht ik probeer het toch!
pi_209203664
@Kaatje1

Ik ben nieuw hier en speciaal voor deze post een account aangemaakt. Ik zag dat je een berichtje had gestuurd maar kan helaas nergens bij omdat ik een week moet wachten. Sorry! Kan ik je op een andere manier/forum/social media vinden? Anders wacht ik een weekje voordat ik je kan antwoorden, maar dan weey je ervan! ;)
pi_209203666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 04:18 schreef ESB97 het volgende:
@:kaatje1

Ik ben nieuw hier en speciaal voor deze post een account aangemaakt. Ik zag dat je een berichtje had gestuurd maar kan helaas nergens bij omdat ik een week moet wachten. Sorry! Kan ik je op een andere manier/forum/social media vinden? Anders wacht ik een weekje voordat ik je kan antwoorden, maar dan weey je ervan! ;)
Ik bedoel uiteraard weet 😅
pi_209203980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 04:18 schreef ESB97 het volgende:
@:kaatje1

Ah, snap het. Ik had gevraagd hoeveel je denkt nodig te hebben (heb er niet zo heel veel meer) en had als tip gegeven om
mylan (producent) te mailen. Een paar maanden geleden lieten ze me weten dat primatour in juni weer in productie zou gaan.
Ik ga niet mijn naam hier openbaar zetten, die is nogal uniek ;)
pi_209240184
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 07:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, snap het. Ik had gevraagd hoeveel je denkt nodig te hebben (heb er niet zo heel veel meer) en had als tip gegeven om
mylan (producent) te mailen. Een paar maanden geleden lieten ze me weten dat primatour in juni weer in productie zou gaan.
Ik ga niet mijn naam hier openbaar zetten, die is nogal uniek ;)
Ben je ook al een keer bij de huisarts geweest?

Want 6 doosjes x 10 pillen = 60 pillen.
Dan heb je dus minimaal 30x primatour nodig gehad in het afgelopen jaar. Dan ben je zo gevoelig op je evenwichtsorgaan, ik denk dat Fok! dan ook niet de plek is om je pillen te zoeken.

Daarbij zie je nu wat het veroorzaakt, mensen maken accounts aan om pillen te handelen op Fok!

Derhalve, TR gemacht. :'(
Op anoniem
pi_209240217
Ja, levendige handel hier |:)
pi_209240235
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:00 schreef mootie het volgende:
Ja, levendige handel hier |:)
Ja echt hè, of ben ik nou de zeikerd. Ik vind dit heel bijzonder.
Op anoniem
pi_209240248
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 14:57 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ben je ook al een keer bij de huisarts geweest?

Want 6 doosjes x 10 pillen = 60 pillen.
Dan heb je dus minimaal 30x primatour nodig gehad in het afgelopen jaar. Dan ben je zo gevoelig op je evenwichtsorgaan, ik denk dat Fok! dan ook niet de plek is om je pillen te zoeken.

Daarbij zie je nu wat het veroorzaakt, mensen maken accounts aan om pillen te handelen op Fok!

Derhalve, TR gemacht. :'(
Ja, daar ben ik geweest. En pillen handelen? Wat een idiote beschuldiging. Iemand heeft ze gekocht, ik heb betaald. En wanneer ik deze persoon straks kan helpen zal dat alleen tegen verzendkosten zijn. En nee, ik heb ze niet allemaal gebruikt omdat ik er niet op durf te rekenen dat Mylan ze daadwerkelijk in productie neemt in juni. In overleg met de apotheek kan je ze nog wel een paar jaar blijven gebruiken. Zodat ik wel naar een bruiloft of een uitvaart kan.
Handelen.tttssss
  maandag 22 mei 2023 @ 15:02:52 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209240261
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:01 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ja echt hè, of ben ik nou de zeikerd.
Ja.
Spoilers!
pi_209240270
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, daar ben ik geweest. En pillen handelen? Wat een idiote beschuldiging. Iemand heeft ze gekocht, ik heb betaald. En wanneer ik deze persoon straks kan helpen zal dat alleen tegen verzendkosten zijn. En nee, ik heb ze niet allemaal gebruikt omdat ik er niet op durf te rekenen dat Mylan ze daadwerkelijk in productie neemt in juni. In overleg met de apotheek kan je ze nog wel een paar jaar blijven gebruiken. Zodat ik wel naar een bruiloft of een uitvaart kan.
Handelen.tttssss
Beetje op je tenen getrapt?
Ik vind deze manier van pillen kopen gewoon ernstig verkeerd.
Op anoniem
pi_209240274
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja.
:P so be it
Op anoniem
pi_209240310
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:03 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Beetje op je tenen getrapt?
Ik vind deze manier van pillen kopen gewoon ernstig verkeerd.
Nee, ik vind het heel bijzonder dat jij (maanden na dato) zo reageert.
Ben in mijn woonplaats bij tig drogisterijen en apotheken langsgefietst. Heb groothandels aangeschreven en contact gehad met de apotheek.
Heb geen drugs gevraagd of dat soort dingen. Ben al ruim een jaar aan mijn woonplaats gekluisterd omdat ik zuinig ben op de pillen die ik in huis heb, want je weet nooit wanneer je ze nodig hebt.
En wees blij dat jij niet in deze situatie zit.

Tja...ik kon helaas niet naar de plek waar iemand ze gekocht heeft komen om ze daar zelf te kopen. Ik heb nl. geen rijbewijs en had geen primatour (geen idee trouwens welke plaats dat was)
pi_209240513
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, ik vind het heel bijzonder dat jij (maanden na dato) zo reageert.
Ben in mijn woonplaats bij tig drogisterijen en apotheken langsgefietst. Heb groothandels aangeschreven en contact gehad met de apotheek.
Heb geen drugs gevraagd of dat soort dingen. Ben al ruim een jaar aan mijn woonplaats gekluisterd omdat ik zuinig ben op de pillen die ik in huis heb, want je weet nooit wanneer je ze nodig hebt.
En wees blij dat jij niet in deze situatie zit.

Tja...ik kon helaas niet naar de plek waar iemand ze gekocht heeft komen om ze daar zelf te kopen. Ik heb nl. geen rijbewijs en had geen primatour (geen idee trouwens welke plaats dat was)
Ik sla aan op dit topic, wat ik idd al eerder heb gezien, omdat er nu iemand anders een account heeft aangemaakt met de vraag of je een paar pillen wil weggeven.
Lijkt wel de plaatselijke kruidvat hier in FHF. :')

Ik snap je frustratie over niet leverbare medicatie, maar er zijn meer medicijnen niet leverbaar. Mag ik dan nu ook even mijn oordruppels hier vragen? Vorig jaar maanden zonder gezeten vanwege productieproblemen. Of de mensen die schildklierproblemen hebben kunnen wellicht ook alvast een account aanmaken voor als de Thyrax straks weer niet leverbaar is.
Op anoniem
  maandag 22 mei 2023 @ 15:28:59 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209240562
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:24 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik sla aan op dit topic, wat ik idd al eerder heb gezien, omdat er nu iemand anders een account heeft aangemaakt met de vraag of je een paar pillen wil weggeven.
Lijkt wel de plaatselijke kruidvat hier in FHF. :')

Ik snap je frustratie over niet leverbare medicatie, maar er zijn meer medicijnen niet leverbaar. Mag ik dan nu ook even mijn oordruppels hier vragen? Vorig jaar maanden zonder gezeten vanwege productieproblemen. Of de mensen die schildklierproblemen hebben kunnen wellicht ook alvast een account aanmaken voor als de Thyrax straks weer niet leverbaar is.
Thyrax gaat op doktersrecept en is serieus gevaarlijk als je het niet nodig hebt. Dat is van een andere orde dan een vrij verkrijgbaar middel zoals Primatour.
Spoilers!
pi_209240614
Ik vond het ook apart dat iemand hiervoor een account heeft aangemaakt. Maar hij/zij zal vast niet de eerste zijn die om een speciale reden een Fok! account heeft aangemaakt en er verder nooit meer iets mee doet.

Het is geen lucratieve handel geworden, dit topic heet Fokkers Helpen Fokkers. Een Fokker heeft mij geholpen (zoals zoveel fokkers andere fokkers helpen, op wat voor manier dan ook) en als het kan, help ik een Fokker (hoe kort hij/zij ook Fokker is).
  Manager PR/Moderator maandag 22 mei 2023 @ 17:11:06 #77
269689 crew  Viv
pi_209241576
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond het ook apart dat iemand hiervoor een account heeft aangemaakt. Maar hij/zij zal vast niet de eerste zijn die om een speciale reden een Fok! account heeft aangemaakt en er verder nooit meer iets mee doet.

Het is geen lucratieve handel geworden, dit topic heet Fokkers Helpen Fokkers. Een Fokker heeft mij geholpen (zoals zoveel fokkers andere fokkers helpen, op wat voor manier dan ook) en als het kan, help ik een Fokker (hoe kort hij/zij ook Fokker is).
Dit. Het geneesmiddel in kwestie is zonder recept verkrijgbaar. In FHF mag je artikelen gratis weggeven, eventueel tegen vergoeding van de verzendkosten. Hier is dus niets gebeurd dat wettelijk of volgens de FHF-policy verboden zou zijn. :)
pi_209246796
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:01 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ja echt hè, of ben ik nou de zeikerd. Ik vind dit heel bijzonder.
Mijn post was sarcastisch.
  Vis een optie? dinsdag 23 mei 2023 @ 10:02:25 #79
70532 loveli
N
pi_209248259
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond het ook apart dat iemand hiervoor een account heeft aangemaakt.
Ik kan het me goed voorstellen dat iemand daar een account voor aanmaakt.
crap in = crap out
pi_209248369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 10:02 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik kan het me goed voorstellen dat iemand daar een account voor aanmaakt.
Ik snap het wel, maar ik zou er niet opgekomen zijn ;). De nood is echt hoog wanneer de alternatieven niet/nauwelijks werken zoals bij mij.
pi_209271951
Jezus wat een gezeik!
Wees blij dat je ze niet nodig hebt..
En ja ik heb een account gemaakt om het te vragen, maar dit is geen handel. Als ze op recept waren en niet gewoon bij een drogist te verkrijgen waren snapte ik je bezorgdheid.. maar deze waren altijd gewoon in de winkel voor een ieder te koop!!
Plus ik heb contact gehad met de fabrikant die mij mailde dat ze eind juni weer in productie gaan, maar dat ik voor mij te laat!
Wat wil je dan dat ik doe? De hele reis kotsend/zwetend/jankend in het vliegtuig.. ik doe het niet alleen voor mijzelf maar ook voor derest van het vliegtuig..
pi_209271959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik snap het wel, maar ik zou er niet opgekomen zijn ;). De nood is echt hoog wanneer de alternatieven niet/nauwelijks werken zoals bij mij.
Dankjewel voor je begrip en sorry dat je door mijn vraag dit over je heen krijgt..
  Manager PR/Moderator donderdag 25 mei 2023 @ 07:23:54 #83
269689 crew  Viv
pi_209272384
@ESB97 het was al in orde bevonden door mij. ;) Ik ben één van de vaste moderators van FOK!kers helpen FOK!kers (FHF), waar dit topic staat. Zie ook mijn aanvullende reactie hier: Viv in FHF / [FHF Feedback] Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Hopelijk zijn medicijntekorten zoals deze snel verleden tijd, het is echt ellendig momenteel. :*
pi_209272516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 02:18 schreef ESB97 het volgende:

[..]
Dankjewel voor je begrip en sorry dat je door mijn vraag dit over je heen krijgt..
T is ok hoor. Kan je nu een dm sturen ?
pi_209315397
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 07:23 schreef Viv het volgende:
@:ESB97 het was al in orde bevonden door mij. ;) Ik ben één van de vaste moderators van FOK!kers helpen FOK!kers (FHF), waar dit topic staat. Zie ook mijn aanvullende reactie hier: Viv in FHF / [FHF Feedback] Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Hopelijk zijn medicijntekorten zoals deze snel verleden tijd, het is echt ellendig momenteel. :*
Aaah super, dankjewel!
pi_209315402
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 07:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
T is ok hoor. Kan je nu een dm sturen ?
Ik ga het proberen, als het goed is wel :)
pi_209319378
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 15:35 schreef ESB97 het volgende:

[..]
Ik ga het proberen, als het goed is wel :)
Gelukt, je hebt reactie
pi_209519489
Wat een gekut blijft het toch met die primatour :{
Hoop echt dat ze eind deze maand weer in productie worden genomen.
If they say
pi_209519954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat een gekut blijft het toch met die primatour :{
Hoop echt dat ze eind deze maand weer in productie worden genomen.
Ik ook. Niet alleen voor mij maar voor iedereen. Maar van de apotheek (ik krijg een seintje wanneer het er weer is) heb ik nog niets gehoord. Wanneer het over een paar weken er nog niet is, mail ik de meneer van Mylan nog eens. Zou voor veel mensen, met de komende vakantietijd een uitkomst zijn dat het verkrijgbaar is.
pi_209520174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ook. Niet alleen voor mij maar voor iedereen. Maar van de apotheek (ik krijg een seintje wanneer het er weer is) heb ik nog niets gehoord. Wanneer het over een paar weken er nog niet is, mail ik de meneer van Mylan nog eens. Zou voor veel mensen, met de komende vakantietijd een uitkomst zijn dat het verkrijgbaar is.
Hier staat week 25 en das volgende week.
https://farmanco.knmp.nl/geneesmiddel/3080.html

Ik ga heel hard voor je duimen dat je eerdaags een seintje van je apotheek krijgt. En uiteraard voor iedereen dat het weer snel leverbaar wordt.
If they say
pi_209520216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Hier staat week 25 en das volgende week.
https://farmanco.knmp.nl/geneesmiddel/3080.html

Ik ga heel hard voor je duimen dat je eerdaags een seintje van je apotheek krijgt. En uiteraard voor iedereen dat het weer snel leverbaar wordt.
Ah, die site kende ik nog niet. Hoop het zo, hoorde laatst van iemand die het gebruikte bij duizelingen (dus niet als wagenziekte). Nu moest hij iets anders gebruiken waarbij een spiegel opgebouwd moest worden en hij had maar af en toe duizelingen. Voor hem zou het ook geweldig zijn.
pi_209520290
Is een alternatief zoals Suprimal (meclozine) geen optie? Bij gebrek aan Primatour heb ik dat geprobeerd, en het hielp mij vrij goed.
pi_209520302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, die site kende ik nog niet. Hoop het zo, hoorde laatst van iemand die het gebruikte bij duizelingen (dus niet als wagenziekte). Nu moest hij iets anders gebruiken waarbij een spiegel opgebouwd moest worden en hij had maar af en toe duizelingen. Voor hem zou het ook geweldig zijn.
Boh, das helemaal kut :{
Ik snap gewoon niet dat het niet geproduceerd wordt, desnoods door een andere fabrikant. Er is écht veel vraag naar, gezien de vragen erover die ik tegenkom op google.
Voor nu maar heel hard hopen en duimen.
If they say
pi_209520328
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:31 schreef Drxx het volgende:
Is een alternatief zoals Suprimal (meclozine) geen optie? Bij gebrek aan Primatour heb ik dat geprobeerd, en het hielp mij vrij goed.
Daarmee red ik het een half uur hooguit (waar zonder iets 10-15 minuten de grens is). Dus ook dat heb ik standaard bij me.
pi_209520340
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:33 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Boh, das helemaal kut :{
Ik snap gewoon niet dat het niet geproduceerd wordt, desnoods door een andere fabrikant. Er is écht veel vraag naar, gezien de vragen erover die ik tegenkom op google.
Voor nu maar heel hard hopen en duimen.
Er was gebrek aan een grondstof heb ik begrepen (al voor 2019, maar door corona viel het niet zo op). En wat er niet is kan je ook niet maken
pi_209520344
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:31 schreef Drxx het volgende:
Geldt niet voor iedereen. Mijn zoon heeft ook de goedkope versie en dat werkt gewoon. Maar niet iedereen reageert daar goed op, helaas. Dan is er geen andere optie, behalve niet reizen of kotsmisselijk.
If they say
pi_209520360
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Er was gebrek aan een grondstof heb ik begrepen (al voor 2019, maar door corona viel het niet zo op). En wat er niet is kan je ook niet maken
Weet ik, het is ook niet het enige medicijn wat een tekort heeft. Maar 4 jaar is wel érg lang dus ik denk eerder dat ze zich daarachter verschuilen.
If they say
pi_209940603
Verse in huis, dank allen voor het meedenken en kopen. Was er zo blij mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')