quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:29 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
Oja en pspst jullie zullen wel denken “wie is deze baas” nou dat ben ik dus.
En die Kruidvat hoer!quote:
Niet dat voice over mensje. Die dunne met die kinderen!quote:
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet dat voice over mensje. Die dunne met die kinderen!
Vind deze toch een tikkie lekkerder. Je hebt soms van die vrouwen die objectief misschien niet direct lekker horen te zijn maar dan hebben ze toch iets dat je denkt van poaahhhquote:
Daar heb ik t niet zo op, lijkt me een vervelend mensquote:
2012 beldequote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Zij is toch van Sluipschutters? En helemaal niet van AH.
Harry Piekema is van AH.
Hoe heet (is) deze bitch danquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind haar naam zo ontzettend lelijk dat ik haar om die reden toch niet zo doen
Terechte dealbreakerquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind haar naam zo ontzettend lelijk dat ik haar om die reden toch niet zou doen
Terechte klachtquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind haar naam zo ontzettend lelijk dat ik haar om die reden toch niet zo doen
Is ze ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Daar heb ik t niet zo op, lijkt me een vervelend mens
Ik denk dat jouw moeder er met 35 ook beter uitzag, dan met 50.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:49 schreef Cockwhale het volgende:
Ze heeft wel wat idd. In het verleden was de Jumbo moeder zeker een match, maar die is wel echt aan het aftakelen.
Sowieso ziet ze er niet uit als 55.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw moeder er met 35 ook beter uitzag, dan met 50.
Met haar 55 jaar ziet Maike er nog alleszins goed uit.
Wil ik wel naast wakker worden, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |