quote:
In je dromen kan allesquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:25 schreef Tobias19xx het volgende:
En nu ben ik in Tokyo, prachtig hier, eten is heerlijk.
Nee het is echt, op mijn ene tabblad heb ik op YT een drive tour door Kiev, en op mijn andere tabblad een documentaire over Tokyo. Daar switch ik soms heel snel tussen.quote:
Ik ben op de Noordpool. Hele dag ijsjes eten!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:25 schreef Tobias19xx het volgende:
En nu ben ik in Tokyo, prachtig hier, eten is heerlijk.
smelten die ijsjes dan nog niet? (of is dat op de zuidpool waar alles smelt of heb ik me verkeerd laten informeren)quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben op de Noordpool. Hele dag ijsjes eten!
Bro hit me up voor tips over stripclub en waar je dope kunt krijgen. Gouden nacht beleeft in kiev aiiquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:21 schreef roos94 het volgende:
Loop altijd te haten op Oekraine maar feun nu paar dagen in Kyiv,en alles is hier chiller
Mensen relaxter ,boodschappen en huur goedkoper ,prachtige stad ook
Klacht : willen emigreren
Netjes, en niet belazerd?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:00 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Bro hit me up voor tips over stripclub en waar je dope kunt krijgen. Gouden nacht beleeft in kiev aii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |