Gewoon op andere dingen letten. Het is niet goed om je steeds te ergeren.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt 10 bewegingen voordat die eens slaat. Wordt je toch gek van als tegenspeler lijkt me idd.
Fijn zo'n life coach. Voel me direct stuk beter en positiever staan in het leven!quote:Op maandag 4 juli 2022 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gewoon op andere dingen letten. Het is niet goed om je steeds te ergeren.
Wow.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn zo'n life coach. Voel me direct stuk beter en positiever staan in het leven!
Net als Dennis van Squote:Op maandag 4 juli 2022 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Sijsling heeft een ik-zit-aan-kinderen-hoofd
Moet nog zien of Rijthoven ook potten kan breken op een andere ondergrond dan gras hoor. Zijn spel is perfect voor gras, maar je speelt slechts een heel klein deel van het jaar op gras. Hij is 25, en heeft het verder nog nergens laten zien. Maar even afwachten dus. Hij gaat nu naar ATP 250 Newport toe, weer op gras...quote:Op maandag 4 juli 2022 22:11 schreef Foppe1986II het volgende:
Het is wel mooi dat Nederland nu twee tennissers heeft die zomaar in de laatste zestien van een GS staan. En dan nog een Tallon erbij, die op andere toernooien bovengemiddeld presteert.
Straks drie nederlanders bij de beste 100, misschien wel beste 50? Dan kunnen we ook eindelijk weer potten breken in de DC.
Toch zeer sympathiek dat hij Botic feliciteert met zijn ontwikkelingen het afgelopen jaar, en dat hij weer een 4e ronde heeft weten te bereiken. Nadal weet alles van die jongen, dus waarschijnlijk volgt bij Botic op de voet. Compliment hoor!quote:Op maandag 4 juli 2022 22:02 schreef Szura het volgende:
Nadal doet weer een interview uit 2007 in de repeat
Botic is zijn favoriete tegenstander en Wimbledon zijn favoriete toernooi.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zeer sympathiek dat hij Botic feliciteert met zijn ontwikkelingen het afgelopen jaar, en dat hij weer een 4e ronde heeft weten te bereiken. Nadal weet alles van die jongen, dus waarschijnlijk volgt bij Botic op de voet. Compliment hoor!
No?quote:Op maandag 4 juli 2022 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Botic is zijn favoriete tegenstander en Wimbledon zijn favoriete toernooi.
Tallon juist niet!quote:Op maandag 4 juli 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel weer kansloos dat de Nederlanders er af gaan tegen een paar oudgedienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |