Dit doet hij al eeuwen, tegenstanders houden er allang rekening meequote:Op maandag 4 juli 2022 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt 10 bewegingen voordat die eens slaat. Wordt je toch gek van als tegenspeler lijkt me idd.
Ja dat ze erop wachten is een privilege voor de ster.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt 10 bewegingen voordat die eens slaat. Wordt je toch gek van als tegenspeler lijkt me idd.
Af en toe vraag ik me wel af of de shotclock het doet bij Nadal.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat ze erop wachten is een privilege voor de ster.
Barbara ook nietquote:Op maandag 4 juli 2022 21:58 schreef Szura het volgende:
Umpire weet nog steeds niet hoe de naam uit te spreken
emma raducanu ook al naar huis zie ik. Doei Wimbledon.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nou, ik als dagjesmens ben weg uit dit topic. Tot volgend jaar
Jammer van de neus.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Spannende vrouw, jammer van die stem
Fijn voor je kerel, kan je weer je gebruikelijke schijtlollige dijenkletsers met je beste maatjes delen in plaats van al die vreemde usersquote:Op maandag 4 juli 2022 21:58 schreef superniger het volgende:
En we nemen afscheid van alle dagjesmensen.
quote:Op maandag 4 juli 2022 21:58 schreef superniger het volgende:
En we nemen afscheid van alle dagjesmensen.
quote:Op maandag 4 juli 2022 22:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Fijn voor je kerel, kan je weer je gebruikelijke schijtlollige dijenkletsers met je beste maatjes delen in plaats van al die vreemde users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |