Ben je motorisch gehandicapt ofzo? Waarom doe je dan geen extra dik hoesje oid eromheen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:34 schreef Marsenal het volgende:
Max 2 jaar. Ik laat ze altijd kapot vallen, zonder uitzondering. Of het een telefoon van 800 euro is, of eentje van 200, maakt niet uit. Binnen 2 jaar is ie vervangen, vaker nog na niet langer dan een jaar. Om die reden heb ik al een aardige tijd telefoons die niet duurder zijn dan 300 euro.
Soms komt er iemand voorbij met een iPhone die net een jaar oud is, en dat diegene dan een nieuwe mag bij z'n abonnement, dan mag ik de oude overnemen, dat vind ik nog wel eens leuk, maar ook die gaan er allemaal aan.
Mooie marketing is dat, mensen dwingen om hun telefoon te vervangen door te stoppen met updatesquote:Op maandag 4 juli 2022 19:56 schreef Eightyone het volgende:
Zo lang als hij beveiligingsupdates krijgt. Of hij moet eerder problemen krijgen.
Lekker veilig ook.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mooie marketing is dat, mensen dwingen om hun telefoon te vervangen door te stoppen met updates
Daar ga ik me dus even mooi niks van aantrekken, hier een S9 werkt nog prima ondanks dat er geen updates meer komen.
Ja, ik weet het, dat ze je zo expres pushen om hem te vervangen. Het toegenomen risico dat er na die termijn gespuis de telefoon in kruipt zit me iig niet lekker.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mooie marketing is dat, mensen dwingen om hun telefoon te vervangen door te stoppen met updates
Daar ga ik me dus even mooi niks van aantrekken, hier een S9 werkt nog prima ondanks dat er geen updates meer komen.
Dit ja. M'n huidige gaat al 4 jaar mee en doet het nog prima. En dat was toen niet eens het nieuwste model.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:08 schreef Het_Bokje het volgende:
Tot ie stuk is. Of batterij gaar. Meestal 3 a 4 jaar.
Ik heb een S7 en het was me niet eens opgevallen dat er geen updates meer kwamenquote:Op maandag 4 juli 2022 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben die te bestellen, voornamelijk. Dat is vast een onbevredigend antwoord maar dat is wel het enige antwoord wat ik hebquote:Op maandag 4 juli 2022 19:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben je motorisch gehandicapt ofzo? Waarom doe je dan geen extra dik hoesje oid eromheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |