Simpelweg véél minder vee houden, zodat er ook veel minder mest is om het land mee te bemesten.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe doen ze het dan in andere landen? De mest in een grote bak kieperen?
Och Wolter Koops.de uitbuiters van oostblokkersquote:Op maandag 4 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Afsluitdijk naar Noord-Holland.
Boeren! oh nee toch niet![]()
[ afbeelding ]
Klopt, die rekensom is simpel te maken.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:06 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Simpelweg véél minder vee houden, zodat er ook veel minder mest is om het land mee te bemesten.
Zit ruimte tussen die auto's, beetje duwen met een vrachtwagen zou genoeg moeten zijn zou je zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Afsluitdijk naar Noord-Holland.
Boeren! oh nee toch niet![]()
[ afbeelding ]
Met m'n Volvo 940 had ik dat wel aangedurfdquote:Op maandag 4 juli 2022 20:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zit ruimte tussen die auto's, beetje duwen met een vrachtwagen zou genoeg moeten zijn zou je zeggen.
Die mensen gaan gewoon allemaal wat anders doen, lees ik.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
Enkele van je meest belangrijke exportproducten de nek omdraaien: Nederland kan het! Men heeft nog niet eens besef van welke impact deze idiote regelgeving gaat hebben. De landbouw zorgt ook voor heel wat werkgelegenheid.
Wat is er belangrijk aan een exportproduct dat amper terug te vinden is in het BNP?quote:Op maandag 4 juli 2022 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
Enkele van je meest belangrijke exportproducten de nek omdraaien: Nederland kan het! Men heeft nog niet eens besef van welke impact deze idiote regelgeving gaat hebben. De landbouw zorgt ook voor heel wat werkgelegenheid.
Heb je ook de cijfers van bevolkingsdichtheid voor die drie?quote:Op maandag 4 juli 2022 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, die rekensom is simpel te maken.
Nederland: 2,2 miljoen hectare landbouwgrond, 12 miljoen varkens, 1,6 miljoen koeien
Duitsland: 17 miljoen hectare landbouwgrond, 23,5 miljoen varkens, 4 miljoen koeien
Frankrijk: 26,7 miljoen hectare landbouwgrond, 14 miljoen varkens, 3,6 miljoen koeien
Nou, ik ben blij dat je eindelijk beseft dat het vooral exportproducten zijnquote:Op maandag 4 juli 2022 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
Dat is niet relevant, aangezien het om hoeveelheid vee (en dus ook mest) per hectare gaat.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je ook de cijfers van bevolkingsdichtheid voor die drie?
Ik heb het niet over mest. Ik heb het over de droge cijfers, meer niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is niet relevant, aangezien het om hoeveelheid vee (en dus ook mest) per hectare gaat.
Omgekeerd eerder, dat maakt het nog erger voor Nederland.
Frankrijk en Duitsland hebben voldoende landbouwgrond om die mest kwijt te kunnen. Nederland niet.
Wat heeft de bevolkingsdichtheid hiermee te maken?quote:Op maandag 4 juli 2022 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je ook de cijfers van bevolkingsdichtheid voor die drie?
Vertel op!quote:Op maandag 4 juli 2022 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke (matige) grap!
Ik dacht dat je voor dat soort inteeltproleten diep de Amerikaanse binnenlanden in moest, maar hier hebben we ze ook gewoon.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zit ook tuig van defend tussen. En de politie doet niets
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik gok op 10! Denk toch aan de sfeer!quote:Op maandag 4 juli 2022 20:20 schreef rutger05 het volgende:
Maar goed, trekkers hebben nu verplicht kentekens en ik ben erg benieuwd hoeveel boetes er zijn uitgeschreven aan trekkertuig op wegen waar zij absoluut niet horen.
200.000 mensen.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
Vandaag al geen groente kunnen kopen bij de Lidlquote:Op maandag 4 juli 2022 20:23 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik ben echt voorstander van verbod op blokkeren van distributiecentra voor supermarkten, die zijn echt van vitaal belang! Want we hebben nog steeds elke dag voedsel en drank nodig. Zo dat de boeren nog steeds distributiecentra blokkeren kunnen veel vakken nog leeg zijn in alle supermarkten! Willen we dat graag of niet?
En wat vooral werkgelegenheid biedt aan vaak tijdelijke arbeidsmigranten, waardoor een deel van de economische waarde ook nog eens geëxporteerd wordt.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat is er belangrijk aan een exportproduct dat amper terug te vinden is in het BNP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |