Boeren kunnen ook gewoon in een auto rijden natuurlijk. Zou wel eens sympathiek zijn.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Afsluitdijk naar Noord-Holland.
Boeren! oh nee toch niet![]()
[ afbeelding ]
Er zit ook tuig van defend tussen. En de politie doet nietsquote:Op maandag 4 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Afsluitdijk naar Noord-Holland.
Boeren! oh nee toch niet![]()
[ afbeelding ]
Moet je doen... kan die boer ook een keer lachen...quote:Op maandag 4 juli 2022 19:37 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ah ja, die borden. Daar irriteer ik me ook mateloos aan. Telkens als ik er langs kom, krijg ik zin om die boer te vragen of hij/zij zich realiseert wat voor een greenwashing gelul dit is.
quote:Op maandag 4 juli 2022 19:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sinds groep 8 heb ik geen geweld meer gebruikt maar als ik zo'n blokkade tegenkom weet ik niet wat ik doe als ze niet opzouten.
wss afdruipen met een blauw oog
Natuurlijke begroeiing is ook vrijwel altijd beter in het vasthouden van plantaardig materiaal beneden- en bovengronds. Dus grond beschikbaar stellen voor landbouw is daarmee in heel veel gebieden, zeker in Nederland, ook in dat opzicht nadelig.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus bijvoorbeeld planten die niet verhouten leggen helemaal geen CO2 vast volgens jou?
Feit is dat CO2 laten vastleggen door bomen pas echt zinvol is als die bomen ook mogen blijven groeien en die CO2 dus kunnen blijven vasthouden. Zoals bij bomen in een bos bijvoorbeeld. Dat is bij fruitteelt niet het geval, alles wat er aan komt, gaat er altijd weer af.
Lees anders dit even.
[..]
En waarom zou je dat niet mee willen rekenen dan?
[..]
Zal best, maar hangt er wel vanaf hoe die stroom wordt opgewekt dan.
[..]
Waarbij CO2 vrijkomt. Je punt is?
[..]
Ik heb juist helemaal niets gezien wat jouw luchtkastelen zou moeten onderbouwen.
De energie die nodig is om een tak af te zagen is minimaal.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:49 schreef Zelva het volgende:
Zal best, maar hangt er wel vanaf hoe die stroom wordt opgewekt dan.
De politie grijpt pas in als een distributiecentrum aangeeft dat ze moeten ingrijpen, en als dat de aanwezige boeren niet teveel stoort in hun bezigheden.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zit ook tuig van defend tussen. En de politie doet niets
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is geen distributiecentrum. Dit is de afsluitdijkquote:Op maandag 4 juli 2022 19:53 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De politie grijpt pas in als een distributiecentrum aangeeft dat ze moeten ingrijpen, en als dat de aanwezige boeren niet teveel stoort in hun bezigheden.
Ja, dus de kans dat een distributiecentrum gaat zeggen dat de politie moet ingrijpen is minimaal. Die boeren gaan voorlopig dus nergens heen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is geen distributiecentrum. Dit is de afsluitdijk
Alleen maar. Veel Natura gebied ook dus het beeld zal wel wijzigen maar veel mensen willen hier toch niet wonen dus dikke prima. Niet mijn verlies.quote:
Koester het... leg het desnoods vast met camera.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen maar. Veel Natura gebied ook dus het beeld zal wel wijzigen maar veel mensen willen hier toch niet wonen dus dikke prima. Niet mijn verlies.
Lang niet zoveel mensen die overlast hebben van vliegvelden.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:43 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er eigenlijk omringd door oergezellige datacentra? En hoeveel door stankverspreidende megastallen? Zijn vast cijfers over te vinden.
Sow die is vies madquote:Op maandag 4 juli 2022 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zit ook tuig van defend tussen. En de politie doet niets
[ twitter ]
[ twitter ]
Op andere snelwegen hebben ze toch wel gewoon ingegrepen?quote:Op maandag 4 juli 2022 19:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, dus de kans dat een distributiecentrum gaat zeggen dat de politie moet ingrijpen is minimaal. Die boeren gaan voorlopig dus nergens heen.
Je moet ook echt een fors eind omrijden als ze die afzetten, nog los van dat je daar niet mag keren.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is geen distributiecentrum. Dit is de afsluitdijk
En die bestuurd worden met gegarandeerde voorkeurszetels van...quote:Op maandag 4 juli 2022 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lage waterstand ligt weer aan de Waterschappen die de stand laag houden voor... boeren...
Koop een speelgoedtrekker en stamp deze op de stoeptegels kapot om je af te reageren (wel met veiligheidsschoenen aan).quote:Op maandag 4 juli 2022 19:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sinds groep 8 heb ik geen geweld meer gebruikt maar als ik zo'n blokkade tegenkom weet ik niet wat ik doe als ze niet opzouten.
wss afdruipen met een blauw oog
Ik weet nog een leuke (matige) grap!quote:Op maandag 4 juli 2022 20:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Koop een speelgoedtrekker en stamp deze op de stoeptegels kapot om je af te reageren (wel met veiligheidsschoenen aan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |